Α. Άρθρο 29.1. Οι σχετικές συμβάσεις, τροποποιήσεις και ανανεώσεις μισθώσεων καταστημάτων και γραφείων στους τουριστικούς λιμένες γίνονται από το Φορέα Διαχείρισης με τον εκάστοτε μισθωτή. Για ποιο λόγο να αποστέλλεται ο τεράστιος όγκος όλων των αντιγράφων στη Γενική Γραμματεία Τουρισμού ? Ένας απλός κατάλογος γνωστοποίησης των μισθωτών θα ήταν αρκετός.
Β. Άρθρο 29.3 Προτείνουμε να τροποποιηθεί ως εξής: “ Σε περίπτωση εθνικής ανάγκης και της συνεπεία αυτής χρησιμοποίησης των εγκαταστάσεων του τουριστικού λιμένα δεν οφείλεται αποζημίωση στον φορέα διαχείρισης τουριστικού λιμένα ή στον καθ’ οιονδήποτε τρόπο εκμεταλλευόμενο τις εγκαταστάσεις του. Σε τέτοια περίπτωση καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση αδυναμίας εκμετάλλευσης χωρίς υπαιτιότητα του Φορέα Διαχείρισης, δύναται να παραταθεί η διάρκεια της Σύμβασης παραχώρησης του τουριστικού λιμένα με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού.‘‘
Α. Άρθρο 29.1. Οι σχετικές συμβάσεις, τροποποιήσεις και ανανεώσεις μισθώσεων καταστημάτων και γραφείων στους τουριστικούς λιμένες γίνονται από το Φορέα Διαχείρισης με τον εκάστοτε μισθωτή. Για ποιο λόγο να αποστέλλεται ο τεράστιος όγκος όλων των αντιγράφων στη Γενική Γραμματεία Τουρισμού ? Ένας απλός κατάλογος γνωστοποίησης των μισθωτών θα ήταν αρκετός. Β. Άρθρο 29.3 Προτείνουμε να τροποποιηθεί ως εξής: “ Σε περίπτωση εθνικής ανάγκης και της συνεπεία αυτής χρησιμοποίησης των εγκαταστάσεων του τουριστικού λιμένα δεν οφείλεται αποζημίωση στον φορέα διαχείρισης τουριστικού λιμένα ή στον καθ’ οιονδήποτε τρόπο εκμεταλλευόμενο τις εγκαταστάσεις του. Σε τέτοια περίπτωση καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση αδυναμίας εκμετάλλευσης χωρίς υπαιτιότητα του Φορέα Διαχείρισης, δύναται να παραταθεί η διάρκεια της Σύμβασης παραχώρησης του τουριστικού λιμένα με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού.‘‘