ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αρθρο 24(Πόροι), παρ1, εδαφ. β,γ,δ,ε : Οι τέσσερις αυτές πηγές πόρων που αναφέρονται στό νομο-
σχέδιο είναι επισφαλείς .Επιπλέον , δεν προσδιορίζεται τό ύψος των εσόδων από τις πηγές αυτές .
Από τήν άποψη αυτή, η κατάρτιση του προϋπολογισμού που προβλέπει τό Αρθρο 26, παρ.11, εδαφ.ε.
μόνον καθ' υπολογισμό μπορει να γίνει . Θά είναι δηλαδή , ένας προϋπολογισμός ασαφής ως πρός
τά έσοδά του με αντίστοιχη επίπτωση στόν ετήσιο προγραμματισμό του Φεστιβάλ και πιθανώς με
την δημιουργία ελλειμμάτων.
Αρθρο 26,παρ.11: Ακόμα μια φορά , υπάρχει αναφορά στό νομοσχέδιο γιά ζητήμστα (που αφορούν
στο Δ.Σ του Φεστιβάλ) που τοποθετούνται (..." στό πλαίσιο [.....] ...και της κινηματογραφικής πολιτι-
κής τουΥπουργείου Πόλιτισμού καί Τουρισμού "...) . Με την επιφύλαξη κάποιας παρανόησης εκ μέρους
μου , το ερώτημα που θέτω είναι : Ποιό είναι αυτό το όργανο που χαράζει και διατυπώνει αυτή την πο-
λιτική που αναφέρει τό άρθρο ;
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Αρθρο 24(Πόροι), παρ1, εδαφ. β,γ,δ,ε : Οι τέσσερις αυτές πηγές πόρων που αναφέρονται στό νομο- σχέδιο είναι επισφαλείς .Επιπλέον , δεν προσδιορίζεται τό ύψος των εσόδων από τις πηγές αυτές . Από τήν άποψη αυτή, η κατάρτιση του προϋπολογισμού που προβλέπει τό Αρθρο 26, παρ.11, εδαφ.ε. μόνον καθ' υπολογισμό μπορει να γίνει . Θά είναι δηλαδή , ένας προϋπολογισμός ασαφής ως πρός τά έσοδά του με αντίστοιχη επίπτωση στόν ετήσιο προγραμματισμό του Φεστιβάλ και πιθανώς με την δημιουργία ελλειμμάτων. Αρθρο 26,παρ.11: Ακόμα μια φορά , υπάρχει αναφορά στό νομοσχέδιο γιά ζητήμστα (που αφορούν στο Δ.Σ του Φεστιβάλ) που τοποθετούνται (..." στό πλαίσιο [.....] ...και της κινηματογραφικής πολιτι- κής τουΥπουργείου Πόλιτισμού καί Τουρισμού "...) . Με την επιφύλαξη κάποιας παρανόησης εκ μέρους μου , το ερώτημα που θέτω είναι : Ποιό είναι αυτό το όργανο που χαράζει και διατυπώνει αυτή την πο- λιτική που αναφέρει τό άρθρο ;