Eπισημαίνουμε την έλλειψη πρόθεσης για τη δημιουργία ενός εξειδικευμένου τουριστικού προϊόντος που είναι ο τουρισμός της υπαίθρου, εφ’ όσον κάθε μικρό τουριστικό κατάλυμα εκτός σχεδίου θα μπορούσε να απαιτήσει το Ειδικό Σήμα τουρισμού υπαίθρου.
Το Σήμα αυτό δεν θα πρέπει να δίδεται, κατά τη γνώμη μας, σε μεμονωμένες επιχειρήσεις αλλά σε επιχειρήσεις ή ένα πλέγμα επιχειρήσεων που ικανοποιούν πέραν του ενός από τα κριτήρια παροχής υπηρεσιών και αγαθών (όπως αναφέρονται στο άρθρο 2, παρ. 2.3) ώστε το ειδικό σήμα τουρισμού υπαίθρου να αποτελεί και να είναι αναγνωρίσιμο ως ένα εξειδικευμένο προϊόν που διασφαλίζει ουσιαστικά την επαφή του επισκέπτη-χρήστη με τη ζωή της υπαίθρου.
Eπισημαίνουμε την έλλειψη πρόθεσης για τη δημιουργία ενός εξειδικευμένου τουριστικού προϊόντος που είναι ο τουρισμός της υπαίθρου, εφ’ όσον κάθε μικρό τουριστικό κατάλυμα εκτός σχεδίου θα μπορούσε να απαιτήσει το Ειδικό Σήμα τουρισμού υπαίθρου. Το Σήμα αυτό δεν θα πρέπει να δίδεται, κατά τη γνώμη μας, σε μεμονωμένες επιχειρήσεις αλλά σε επιχειρήσεις ή ένα πλέγμα επιχειρήσεων που ικανοποιούν πέραν του ενός από τα κριτήρια παροχής υπηρεσιών και αγαθών (όπως αναφέρονται στο άρθρο 2, παρ. 2.3) ώστε το ειδικό σήμα τουρισμού υπαίθρου να αποτελεί και να είναι αναγνωρίσιμο ως ένα εξειδικευμένο προϊόν που διασφαλίζει ουσιαστικά την επαφή του επισκέπτη-χρήστη με τη ζωή της υπαίθρου.