Ποιοί καθορίζουν τις ειδικότητες?
Τις ειδικότητες(φαντάζομαι ότι αναφέρει ως πληρότητα), τις καθορίζουν οι ανάγκες τις ταινίας και η πολυπλοκότητα της απεικόνησης κα του σεναρίου, ο χώρος ή τα ντεκόρ, η πληρώρα των ηθοποιών και βοηθών ηθοποιών κα πολλά.
Αν ο Παραγωγός πληρώνει τον Σκηνοθέτη όπως όλο το συνεργείο, τυπικά και ουσιαστικά θα αποφασίσει αυτός. Όταν όμως ο ίδιος έχει επιλέξει τον Σκηνοθέτη για την ταινία, τότε αλλά και πάντα οφείλει να σέβεται την γνώμη του για το καλλιτεχνικό ιδίως συνεργείο, και τις προτάσεις του για την καλλήτερη απόδοση όλων των τμημάτων.
Σε ταινίες που ο Σκηνοθέτης έχει καταφέρει να εγκριθούν λεφτά στην Ταινία του, τα πράγματα χωρίς να αλλάζουν δραματικά, τον καθιστούν εντονότερα εισηγητικό και απαιτητικότερο.
Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι θα πληρωθούν από τον Παραγωγό και άρα μέχρι την τελική υπογραφή ο Παραγωγός έχει τον τελευταίο λόγο για το αν θα δουλέψουν οι συνεργάτες που προτείνει ο Σκηνοθέτης με τα λεφτά που διαθέτει η παραγωγή για την συγκεκριμένη θέση.
Αν δεν βρεθεί η χρυσή τομή τότε η συζήτηση θα είναι μεγαλύτερη από το σύνολο του νομοσχεδίου ολόκληρου...
Η πρακτική πάντως τόσα χρόνια έχει αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα. Και αν υπάρχει κάποιος που νομίζει ότι θα γλυτώσει λεφτά με έναν φθηνότερο συνεργάτη ή με έναν λιγότερο, έρχεται η ώρα που η Ταινία τον Απαιτεί και τότε το κόστος πάντα αποδεικνύεται μεγαλύτερο, του δήθεν κέρδους....
Δεν μπορεί κανείς να "κλέψει την πραγματικότητα" της ταινίας. έρχεται η ώρα που το φθηνό ή το λιψό θα κοστίσει πανάκριβα. 2-3 λάθη ή αμέλιες αρκούν για μία έξτρα ημέρα γυρίσματος....
Και στο τέλος στην προβολή το συνολικό αποτέλεσμα μπορεί να φανεί τι δεν λειτουργούσε στην ταινία σωστά..! Η παραγωγή ή η σκηνοθεσία...!
Ποιοί καθορίζουν τις ειδικότητες? Τις ειδικότητες(φαντάζομαι ότι αναφέρει ως πληρότητα), τις καθορίζουν οι ανάγκες τις ταινίας και η πολυπλοκότητα της απεικόνησης κα του σεναρίου, ο χώρος ή τα ντεκόρ, η πληρώρα των ηθοποιών και βοηθών ηθοποιών κα πολλά. Αν ο Παραγωγός πληρώνει τον Σκηνοθέτη όπως όλο το συνεργείο, τυπικά και ουσιαστικά θα αποφασίσει αυτός. Όταν όμως ο ίδιος έχει επιλέξει τον Σκηνοθέτη για την ταινία, τότε αλλά και πάντα οφείλει να σέβεται την γνώμη του για το καλλιτεχνικό ιδίως συνεργείο, και τις προτάσεις του για την καλλήτερη απόδοση όλων των τμημάτων. Σε ταινίες που ο Σκηνοθέτης έχει καταφέρει να εγκριθούν λεφτά στην Ταινία του, τα πράγματα χωρίς να αλλάζουν δραματικά, τον καθιστούν εντονότερα εισηγητικό και απαιτητικότερο. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι θα πληρωθούν από τον Παραγωγό και άρα μέχρι την τελική υπογραφή ο Παραγωγός έχει τον τελευταίο λόγο για το αν θα δουλέψουν οι συνεργάτες που προτείνει ο Σκηνοθέτης με τα λεφτά που διαθέτει η παραγωγή για την συγκεκριμένη θέση. Αν δεν βρεθεί η χρυσή τομή τότε η συζήτηση θα είναι μεγαλύτερη από το σύνολο του νομοσχεδίου ολόκληρου... Η πρακτική πάντως τόσα χρόνια έχει αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα. Και αν υπάρχει κάποιος που νομίζει ότι θα γλυτώσει λεφτά με έναν φθηνότερο συνεργάτη ή με έναν λιγότερο, έρχεται η ώρα που η Ταινία τον Απαιτεί και τότε το κόστος πάντα αποδεικνύεται μεγαλύτερο, του δήθεν κέρδους.... Δεν μπορεί κανείς να "κλέψει την πραγματικότητα" της ταινίας. έρχεται η ώρα που το φθηνό ή το λιψό θα κοστίσει πανάκριβα. 2-3 λάθη ή αμέλιες αρκούν για μία έξτρα ημέρα γυρίσματος.... Και στο τέλος στην προβολή το συνολικό αποτέλεσμα μπορεί να φανεί τι δεν λειτουργούσε στην ταινία σωστά..! Η παραγωγή ή η σκηνοθεσία...!