-Διαβάζοντας το άρθρο αυτό καθώς και το άρθεο 1 του Νομοσχεδίου μπορεί εύκολα κάποιος να συμπεράνει ότι πρόκειται για μια αντιγραφή αρμοδιοτήτων από τον ένα φορέα στον άλλο, χωρίς ίχνος μελέτης και σχεδιασμού .
-Τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου και Εποπτείας Αγοράς του ΕΟΤ καθώς και τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Επιθεώρησης του ΕΟΤ είχαν από πριν προβλήματα αλληλοεπικάλυψης και διαχωρισμού αρμοδιοτήτων. Επίσης, η μισοτελειωμένη διαδικασία χορήγησης του Πιστοποιητικού Κατάταξης(άρθο 16, Ν. 3190/2003), την οποία κανένας υπουργός δεν ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει μέχρι σήμερα, παρόλο που θεωρείται απαραίτητο για την έκδοση του Ε.Σ.Λ., δημιουργεί ακόμη περισσότερη ασάφεια και δυσκολία στην εκτέλεση των καθηκόντων του ΕΟΤ.
-Αλήθεια , μετά την εφαρμογή του παραπάνω νομοσχεδίου,
Ποιός θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας;; Από το παρόν νομοσχέδιο σε συνδυασμό με τις Π.Υ.Τ. για τις οποίες δεν έχει αναφερθεί τίποτα προκύπτουν 3 πιθανοί:
α) Τμήμα Εποπτείας Αγοράς του E.O.T
β) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ του Ε.Ο.Τ.
γ) Π.Υ.Τ. Ε.Ο.Τ.
Ποιος θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Ποιότητας;; Από το νομοσχέδιο προκύπτουν 2 πιθανοί:
α) Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου του Υπουργίου Τουρισμού
β) Τμήμα Εποπείας Αγοράς του Ε.Ο.Τ.
-Ο Ε.Ο.Τ. έχει προσπαθήσει να εφαρμόσει όλα αυτά που ορίζουν οι νόμοι , παρ' όλη την ασάφεια και τη γενικολογία που τους διέπει. Διαπιστεύτηκε από το Ε.ΣΥ.Δ. για να μπορεί να χορηγεί τα Πιστοποιητικά Κατάταξης (που όμως η μορφή τους ακόμη δεν έχει οριστεί...). Δημιούργησε με τα ελάχιστα δυνατά ηλεκτρονικά μέσα Μητρώα Ειδικών Σημάτων Λειτουργίας σε όλες τις Π.Υ.Τ. για να διευκολύνει τη διαδικασία έκδοσής τους και να μπορεί να έχει μία συνολική εικόνα αυτών. Και ακόμη και σήμερα προσπαθεί να δημιουργήσει συστήματα τέτοια ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία και το κόστος των διαδικασιών που απαιτούνται για τον έλεγχο των τουριστικών επιχειρήσεων.
-Αντίθετα το νομοσχέδιο επιτυγχάνει μόνο τη δημιουργία ενός χάους. Αντί να ξεκαθαρίζει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα δημιουργεί περισσότερα δημιουργώντας επικαλύψεις αρμοδιοτήτων μεταξύ Ε.Ο.Τ., Π.Υ.Τ. και Υπουργείου Τουρισμού.
-Αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτή τη χώρα που θέλουν πραγματικά να αναδιοργανώσουν τους φορείς του Τουρισμού, ας μελετήσουν πρώτα τους ήδη υπάρχοντες, ας αξιολογήσουν τη δουλειά τους, και ας φτιάξουν μετά έναν ολοκληρωμένο νόμο που θα ορίζει έναν, δύο ή όσους φορείς απαιτούνται , με ξεκάθαρες δομές και αρμοδιότητες. Με διαδικασίες που θα μειώνουν τη γραφειοκρατία, που θα μειώνουν τα έξοδα της χώρας, αλλά θα προωθούν και θα βελτιώνουν το τουριστικό προίόν.
-Διαβάζοντας το άρθρο αυτό καθώς και το άρθεο 1 του Νομοσχεδίου μπορεί εύκολα κάποιος να συμπεράνει ότι πρόκειται για μια αντιγραφή αρμοδιοτήτων από τον ένα φορέα στον άλλο, χωρίς ίχνος μελέτης και σχεδιασμού . -Τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου και Εποπτείας Αγοράς του ΕΟΤ καθώς και τα δύο τμήματα της διεύθυνσης Επιθεώρησης του ΕΟΤ είχαν από πριν προβλήματα αλληλοεπικάλυψης και διαχωρισμού αρμοδιοτήτων. Επίσης, η μισοτελειωμένη διαδικασία χορήγησης του Πιστοποιητικού Κατάταξης(άρθο 16, Ν. 3190/2003), την οποία κανένας υπουργός δεν ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει μέχρι σήμερα, παρόλο που θεωρείται απαραίτητο για την έκδοση του Ε.Σ.Λ., δημιουργεί ακόμη περισσότερη ασάφεια και δυσκολία στην εκτέλεση των καθηκόντων του ΕΟΤ. -Αλήθεια , μετά την εφαρμογή του παραπάνω νομοσχεδίου, Ποιός θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας;; Από το παρόν νομοσχέδιο σε συνδυασμό με τις Π.Υ.Τ. για τις οποίες δεν έχει αναφερθεί τίποτα προκύπτουν 3 πιθανοί: α) Τμήμα Εποπτείας Αγοράς του E.O.T β) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης ΠΥΤ του Ε.Ο.Τ. γ) Π.Υ.Τ. Ε.Ο.Τ. Ποιος θα χορηγεί το Ειδικό Σήμα Ποιότητας;; Από το νομοσχέδιο προκύπτουν 2 πιθανοί: α) Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου του Υπουργίου Τουρισμού β) Τμήμα Εποπείας Αγοράς του Ε.Ο.Τ. -Ο Ε.Ο.Τ. έχει προσπαθήσει να εφαρμόσει όλα αυτά που ορίζουν οι νόμοι , παρ' όλη την ασάφεια και τη γενικολογία που τους διέπει. Διαπιστεύτηκε από το Ε.ΣΥ.Δ. για να μπορεί να χορηγεί τα Πιστοποιητικά Κατάταξης (που όμως η μορφή τους ακόμη δεν έχει οριστεί...). Δημιούργησε με τα ελάχιστα δυνατά ηλεκτρονικά μέσα Μητρώα Ειδικών Σημάτων Λειτουργίας σε όλες τις Π.Υ.Τ. για να διευκολύνει τη διαδικασία έκδοσής τους και να μπορεί να έχει μία συνολική εικόνα αυτών. Και ακόμη και σήμερα προσπαθεί να δημιουργήσει συστήματα τέτοια ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία και το κόστος των διαδικασιών που απαιτούνται για τον έλεγχο των τουριστικών επιχειρήσεων. -Αντίθετα το νομοσχέδιο επιτυγχάνει μόνο τη δημιουργία ενός χάους. Αντί να ξεκαθαρίζει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα δημιουργεί περισσότερα δημιουργώντας επικαλύψεις αρμοδιοτήτων μεταξύ Ε.Ο.Τ., Π.Υ.Τ. και Υπουργείου Τουρισμού. -Αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτή τη χώρα που θέλουν πραγματικά να αναδιοργανώσουν τους φορείς του Τουρισμού, ας μελετήσουν πρώτα τους ήδη υπάρχοντες, ας αξιολογήσουν τη δουλειά τους, και ας φτιάξουν μετά έναν ολοκληρωμένο νόμο που θα ορίζει έναν, δύο ή όσους φορείς απαιτούνται , με ξεκάθαρες δομές και αρμοδιότητες. Με διαδικασίες που θα μειώνουν τη γραφειοκρατία, που θα μειώνουν τα έξοδα της χώρας, αλλά θα προωθούν και θα βελτιώνουν το τουριστικό προίόν.