Ενώ όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς έχουν αποδεχτεί την γενική αρχή πως: «οι επιτελικές αρμοδιότητες ανήκουν στο Υπουργείο Τουρισμού και οι εκτελεστικές στον ΕΟΤ» με το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου, επιχειρείται σαφώς το Υπουργείο Τουρισμού να αποκομίσει τις περισσότερες εκτελεστικές αρμοδιότητες του ΕΟΤ. Αυτό το γεγονός εκτός του ότι είναι αντίθετο με τις εξαγγελίες της παρούσης Κυβέρνησης, αντιβαίνει και στη συνήθη πρακτική που ακολουθείται σε παγκόσμιο επίπεδο όπου τα σημαντικότερα κράτη (σε Τουριστικό επίπεδο) έχουν ισχυρούς Οργανισμούς Τουρισμού (υπάρχουν μελέτες επ’ αυτού) που επιτελούν εκτελεστικό έργο.
Αλήθεια, τι θα προσφέρει περισσότερο στη Τουριστική αγορά και στην Ανάπτυξη του τόπου η «μετατόπιση» αρμοδιοτήτων των Τεχνικών θεμάτων (Τμήματα: Πολεοδομίας & Χωροταξίας, Τεχνικό, Σχεδιασμού και Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων) από έναν ευέλικτο Οργανισμό (ΝΠΔΔ) στο στενό Δημόσιο Τομέα και μάλιστα στο Υπουργείο Τουρισμού. Τη στιγμή μάλιστα που ο ΕΟΤ και οι υπάλληλοί του έχουν 60 χρόνια εμπειρίας σε Τουριστικά ζητήματα, διαθέτουν άρτιες Τεχνικές Υπηρεσίες που προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα ενώ και η Ειδική Υπηρεσία από το Καλοκαίρι που επανδρώθηκε με εξειδικευμένο προσωπικό ήδη έχει προωθήσει 10-11 μεγάλες επενδύσεις.
Αν λάβει χώρα αυτή η μεταφορά αρμοδιοτήτων, θα χαθεί πολύτιμος χρόνος στη δυσμενή αυτή Οικονομική Συγκυρία που η πατρίδα μας έχει ανάγκη την άμεση προώθηση επενδύσεων προς όφελος της Βιώσιμης Ανάπτυξης (γι αυτό απαιτείται η Τεχνογνωσία και η Εμπειρία) αφού πρέπει να συσταθούν (αν είναι εφικτό) αποφαινόμενα όργανα στο Υπουργείο και αντίστοιχη πιστοποίηση. Τι θα γίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα; Συνάμα, τι θα απογίνουν τόσα έργα ενταγμένα στο ΕΣΠΑ που ήδη έχουν συναφθεί συμβάσεις με τον ΕΟΤ και προχωράνε;
Εκτιμώ, πως η Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, οφείλει να επανεξετάσει το Σχέδιο Νόμου σε μία πιο ρεαλιστική βάση (έχοντας υπόψη τα ανωτέρω) και να επαναδιατυπώσει το παρόν άρθρο προς την αντίστροφη κατεύθυνση.
Ενώ όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς έχουν αποδεχτεί την γενική αρχή πως: «οι επιτελικές αρμοδιότητες ανήκουν στο Υπουργείο Τουρισμού και οι εκτελεστικές στον ΕΟΤ» με το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου, επιχειρείται σαφώς το Υπουργείο Τουρισμού να αποκομίσει τις περισσότερες εκτελεστικές αρμοδιότητες του ΕΟΤ. Αυτό το γεγονός εκτός του ότι είναι αντίθετο με τις εξαγγελίες της παρούσης Κυβέρνησης, αντιβαίνει και στη συνήθη πρακτική που ακολουθείται σε παγκόσμιο επίπεδο όπου τα σημαντικότερα κράτη (σε Τουριστικό επίπεδο) έχουν ισχυρούς Οργανισμούς Τουρισμού (υπάρχουν μελέτες επ’ αυτού) που επιτελούν εκτελεστικό έργο. Αλήθεια, τι θα προσφέρει περισσότερο στη Τουριστική αγορά και στην Ανάπτυξη του τόπου η «μετατόπιση» αρμοδιοτήτων των Τεχνικών θεμάτων (Τμήματα: Πολεοδομίας & Χωροταξίας, Τεχνικό, Σχεδιασμού και Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων) από έναν ευέλικτο Οργανισμό (ΝΠΔΔ) στο στενό Δημόσιο Τομέα και μάλιστα στο Υπουργείο Τουρισμού. Τη στιγμή μάλιστα που ο ΕΟΤ και οι υπάλληλοί του έχουν 60 χρόνια εμπειρίας σε Τουριστικά ζητήματα, διαθέτουν άρτιες Τεχνικές Υπηρεσίες που προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα ενώ και η Ειδική Υπηρεσία από το Καλοκαίρι που επανδρώθηκε με εξειδικευμένο προσωπικό ήδη έχει προωθήσει 10-11 μεγάλες επενδύσεις. Αν λάβει χώρα αυτή η μεταφορά αρμοδιοτήτων, θα χαθεί πολύτιμος χρόνος στη δυσμενή αυτή Οικονομική Συγκυρία που η πατρίδα μας έχει ανάγκη την άμεση προώθηση επενδύσεων προς όφελος της Βιώσιμης Ανάπτυξης (γι αυτό απαιτείται η Τεχνογνωσία και η Εμπειρία) αφού πρέπει να συσταθούν (αν είναι εφικτό) αποφαινόμενα όργανα στο Υπουργείο και αντίστοιχη πιστοποίηση. Τι θα γίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα; Συνάμα, τι θα απογίνουν τόσα έργα ενταγμένα στο ΕΣΠΑ που ήδη έχουν συναφθεί συμβάσεις με τον ΕΟΤ και προχωράνε; Εκτιμώ, πως η Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, οφείλει να επανεξετάσει το Σχέδιο Νόμου σε μία πιο ρεαλιστική βάση (έχοντας υπόψη τα ανωτέρω) και να επαναδιατυπώσει το παρόν άρθρο προς την αντίστροφη κατεύθυνση.