Δύο παρατηρήσεις:
1) ..........και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Β΄ 2167) ή βεβαίωση καταβολής ...... (και όχι η). Επίσης, η προθεσμία που βάζει το άρθρο θα μπορούσε να απαλειφθεί (δηλ. κατά την υποβολή του αιτήματος να έχει πληρωθεί το 30%)και να αναγραφεί "....... ή βεβαίωση καταβολής ποσοστού 30% του συνολικού ποσού προστίμου."
2)Η παρ.3 καταργεί τη δυνατότητα βεβαίωσης από τον Μηχανικό που έδωσε ο ν.4070/12. Το να επιστρέψουμε σε παλαιότερες καταστάσεις που έχουν ήδη αποδειχθεί χρονοβόρες είναι άδικο κυρίως για τους πολίτες. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η αύξηση των τουριστικών καταλυμάτων και η μειώσεις προσωπικού των Υπηρεσιών. Δεν έχει νόημα να περιμένει μία επιχείρηση με βόθρο το Υγειονομικό.
Προτείνω, ή να απαλειφθεί η παράγραφος αυτή και να ισχύουν αυτά του άρθρου 150 παρ.ε του ν.4070/12 ή να τεθεί κάποιο όριο κλινών και πάνω (ικανό όμως) ή να απαλειφθεί μεν, αλλά, να δίδει στην Υπηρεσία τη δυνατότητα να το ζητήσει από τον επιχειρηματία εφόσον το κρίνει απαραίτητο.
3)Με τα παράβολα υπέρ ΤΕΑΠΠΕΡΤΤ ;
Δύο παρατηρήσεις: 1) ..........και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Β΄ 2167) ή βεβαίωση καταβολής ...... (και όχι η). Επίσης, η προθεσμία που βάζει το άρθρο θα μπορούσε να απαλειφθεί (δηλ. κατά την υποβολή του αιτήματος να έχει πληρωθεί το 30%)και να αναγραφεί "....... ή βεβαίωση καταβολής ποσοστού 30% του συνολικού ποσού προστίμου." 2)Η παρ.3 καταργεί τη δυνατότητα βεβαίωσης από τον Μηχανικό που έδωσε ο ν.4070/12. Το να επιστρέψουμε σε παλαιότερες καταστάσεις που έχουν ήδη αποδειχθεί χρονοβόρες είναι άδικο κυρίως για τους πολίτες. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η αύξηση των τουριστικών καταλυμάτων και η μειώσεις προσωπικού των Υπηρεσιών. Δεν έχει νόημα να περιμένει μία επιχείρηση με βόθρο το Υγειονομικό. Προτείνω, ή να απαλειφθεί η παράγραφος αυτή και να ισχύουν αυτά του άρθρου 150 παρ.ε του ν.4070/12 ή να τεθεί κάποιο όριο κλινών και πάνω (ικανό όμως) ή να απαλειφθεί μεν, αλλά, να δίδει στην Υπηρεσία τη δυνατότητα να το ζητήσει από τον επιχειρηματία εφόσον το κρίνει απαραίτητο. 3)Με τα παράβολα υπέρ ΤΕΑΠΠΕΡΤΤ ;