Ως υπάλληλος του Ε.Ο.Τ. έχω επισκεφθεί υπηρεσιακά (υποστήριξη σε θέματα ΜΗ.Τ.Ε) τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου και Κυκλάδων καθώς και τα Γραφεία Υποστήριξης Τουρισμού Χίου, Σάμου και Κεφαλλονιάς. Από τα παραπάνω οι μεν Περιφερεικές Υπηρεσίες μετατρέπονται σε γραφεία (με πόσο και τι ειδικοτήτων προσωπικό δεν αναφέρεται), τα δε γραφεία καταργούνται. Από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να διαβεβαιώσω τόσο για την ποιότητα του προσωπικού όσο και για το φόρτο εργασίας ο οποίος υπάρχει. Για όσο διάστημα βρέθηκα στις υπηρεσίες αυτές δε σταμάτησε στιγμή η προσέλευση και η εξυπηρέτηση τόσο τουριστών όσο και επιχειρηματιών του τουρισμού.
Είναι προφανές ότι κατά τη σύνταξη του άρθρου έχει αγνοηθεί παντελώς η γεωγραφία και η μορφολογία της χώρας και όλα γίνονται στο όνομα μιας υποτιθέμενης οικονομίας. Και λέω υποτιθέμενης γιατί από τη στιγμή που για κάποιον έλεγχο θα χρειάζεται να πάει κλιμάκιο από τη Ρόδο στη Χίο, τη Λέσβο, τη Σάμο και όλες τις Κυκλάδες, ή από την Πάτρα στην Κέρκυρα, καμμία οικονομία δεν πρόκειται να επιτευχθεί. Οι Π.Υ.Τ. και τα Γραφεία Υποστήριξης αντί να υποβαθμίζονται και να καταργούνται θα έπρεπε να ενισχύονται. Το προσωπικό της Π.Υ.Τ. Κυκλάδων μπορεί σε μια ώρα να είναι στη Μύκονο ή την Πάρο και να πραγματποποιεί αυθημερόν ελέγχους. Το προσωπικό του Γραφείου Υποστήριξης Σάμου σε μια ώρα είναι στην Ικαρία ή στους Φούρνους. Πως θα γίνεται - και πόσο θα κοστίζει- η μετάβαση προσωπικού από τη Ρόδο στα νησιά αυτά; Σε Κεφαλλονιά και Ιθάκη υπάρχουν πάνω από 1000 επιχειρήσεις Μη Κυρίων Τουριστικών Καταλυμάτων (ενοικιαζόμενα δωμάτια & διαμερίσματα, επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις) οι οποίες εξυπηρετούνται από το εκεί Γραφείο Υποστήροξης Τουρισμού.
Προσωπική μου άποψη είναι το νομοσχέδιο έχει συντακτεί χωρίς να συνυπολογιστούν βασικές παράμετροι του Ελληνικό Τουρισμού και του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Χρειάζεται ριζικές αλλαγές και βελτιώσεις ώστε να ευελπιστεί πως θα πετύχει το στόχο του, δηλαδή την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Ως υπάλληλος του Ε.Ο.Τ. έχω επισκεφθεί υπηρεσιακά (υποστήριξη σε θέματα ΜΗ.Τ.Ε) τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου και Κυκλάδων καθώς και τα Γραφεία Υποστήριξης Τουρισμού Χίου, Σάμου και Κεφαλλονιάς. Από τα παραπάνω οι μεν Περιφερεικές Υπηρεσίες μετατρέπονται σε γραφεία (με πόσο και τι ειδικοτήτων προσωπικό δεν αναφέρεται), τα δε γραφεία καταργούνται. Από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να διαβεβαιώσω τόσο για την ποιότητα του προσωπικού όσο και για το φόρτο εργασίας ο οποίος υπάρχει. Για όσο διάστημα βρέθηκα στις υπηρεσίες αυτές δε σταμάτησε στιγμή η προσέλευση και η εξυπηρέτηση τόσο τουριστών όσο και επιχειρηματιών του τουρισμού. Είναι προφανές ότι κατά τη σύνταξη του άρθρου έχει αγνοηθεί παντελώς η γεωγραφία και η μορφολογία της χώρας και όλα γίνονται στο όνομα μιας υποτιθέμενης οικονομίας. Και λέω υποτιθέμενης γιατί από τη στιγμή που για κάποιον έλεγχο θα χρειάζεται να πάει κλιμάκιο από τη Ρόδο στη Χίο, τη Λέσβο, τη Σάμο και όλες τις Κυκλάδες, ή από την Πάτρα στην Κέρκυρα, καμμία οικονομία δεν πρόκειται να επιτευχθεί. Οι Π.Υ.Τ. και τα Γραφεία Υποστήριξης αντί να υποβαθμίζονται και να καταργούνται θα έπρεπε να ενισχύονται. Το προσωπικό της Π.Υ.Τ. Κυκλάδων μπορεί σε μια ώρα να είναι στη Μύκονο ή την Πάρο και να πραγματποποιεί αυθημερόν ελέγχους. Το προσωπικό του Γραφείου Υποστήριξης Σάμου σε μια ώρα είναι στην Ικαρία ή στους Φούρνους. Πως θα γίνεται - και πόσο θα κοστίζει- η μετάβαση προσωπικού από τη Ρόδο στα νησιά αυτά; Σε Κεφαλλονιά και Ιθάκη υπάρχουν πάνω από 1000 επιχειρήσεις Μη Κυρίων Τουριστικών Καταλυμάτων (ενοικιαζόμενα δωμάτια & διαμερίσματα, επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις) οι οποίες εξυπηρετούνται από το εκεί Γραφείο Υποστήροξης Τουρισμού. Προσωπική μου άποψη είναι το νομοσχέδιο έχει συντακτεί χωρίς να συνυπολογιστούν βασικές παράμετροι του Ελληνικό Τουρισμού και του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Χρειάζεται ριζικές αλλαγές και βελτιώσεις ώστε να ευελπιστεί πως θα πετύχει το στόχο του, δηλαδή την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.