Ονομάζομαι Αθανάσιος Βακάλης και έχω πολυετή πείρα στο κινούμενο σχέδιο, με δραστηρίοτητες στις Ηνωμένες πολιτείες όπου και ζω μόνιμα καθώς και στην Ευρώπη και ιδίως στην Ελλάδα μέσω της εταιρίας μου Time Lapse Pictures AE. Έχω συνεργαστεί σε πάνω από 30 ταινίες μεγάλου μήκους με κινούμενα σχέδια ποικίλων τεχνικών, για τα μεγαλύτερα στούντιο και τελευταία εργάζομαι στις ταινίες της εταιρίας DREAMWORKS στις ΗΠΑ. Επίσης είμαι βραβευμένος για την δουλεία μου με βραβείο ΕΜΜΥ και άλλες δυο φορές επιλεγμένος για ΕΜΜΥ και ’ΝΙΕ βραβεία κινουμένων σχεδίων. Διάβασα προσεχτικά το νέο νομοσχέδιο και ειδικά τις διάσειση για το κινούμενο σχέδιο. Οι παρατηρήσεις μου είναι πάνω στο σημείο της πριμοδότησης και στον καθορισμό συντελεστών που δεν ανταποκρίνονται σωστά στις τελευταίες τεχνικές τρισδιάστατου κινουμένου σχεδίου. Σήμερα στο κινούμενο σχέδιο κυριαρχούν 3 βασικές τεχνικές, 1) το τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο, ταινίες σαν αυτές που παράγουν σήμερα τα στούντιο στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα δείγμα τους είναι η ταινίες της εταιρίας μου Time Lapse Pictures AE σε συμπαραγωγή με την ΕΡΤ “ Ένα δέντρο μια φορά” και “Ένα ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι” 2) το κλασικό κινούμενο σχέδιο, σχεδιασμένο με το χέρι, και δείγμα των οποίων είναι οι κλασικές ταινίες της DISNEYκαι 3) οι ταινίες με κούκλες, puppet animation, δείγμα των οποίων είναι οι ταινίες της εταιρίας Aardman στην Αγγλία.
Καθορισμός συντελεστών
Οι παρατηρήσεις μου είναι στο τεχνικό τμήμα μια και η βασική ομάδα παραμένει η ίδια και για όλες τις τεχνικές.
1)Τρισδιάστατες ταινίες
βάρος πρέπει να δοθεί στην κατασκευή των χαρακτήρων και των σκηνικών καθώς και στη χρήση υπολογιστών.
Κατασκευή Τρισδιάστατων Χαρακτήρων ( modeling-rigging) 2
Κατασκευή Τρισιάστατων Σκηνικών 1
Δημιουργία Υφών 1
Δημιουργία Κίνησης 2
Σχεδιασμός Σκηνών ( layouts) 1
Φωτισμός και υλοποίηση εικόνας ( rendering ) 2
2)Ταινίες κλασικές σχεδιασμένες με το χέρι.
Βάρος πρέπει να δοθεί στο σχέδιο μια και εδώ όλα τα Καρρέρ πρέπει να σχεδιαστούν ενα-ενα.
Σχεδιασμός Χαρακτήρων 1
Δημιουργία Κίνησης 3
Σχεδιασμός Φόντων Σκηνικών (backgrounds) 2
Σχεδιασμός Σκηνών ( layouts) 1
Χρωματισμοί 2
3)Ταινίες με κούκλες.
Κατασκευή Ηρώων 3
Κατασκευή Σκηνικών 2
Δημιουργία Κίνησης 2
Χειριστής Κάμερας Διεύθυνση Φωτογραφίας 2
Για την ολοκλήρωση των ταινιών όλες οι κατηγορίες μπορεί να έχουν:
Σύνθεση εικόνας / Ειδικά 2
Μοντάζ Εικόνας 1
Φωνοληψία 1
Ηχητικός Σχεδιασμός 1
Εργαστήρια 1
Πριμοδότηση.
Εδώ νομίζω πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή που να καλύπτει όλες τις τεχνικές.
Ξανά η δημιουργική ομάδα παραμένει η ίδια και στις τρεις τεχνικές.
Προτείνω όμως:
Σχεδιασμός και δημιουργία των ηρώων 3
Σχεδιασμός και δημιουργία των σκηνικών 3
Σχεδιασμός σκηνών ( storyboards-layouts) 2
Αποτύπωση ( τρικέζα η ψηφιακή ) 2
Εμψύχωση – Κινούμενα σχέδια 4
Ζωγράφοι ( για υφές η φόντα ) 1
Για οποιαδήποτε επεξήγηση η επικοινωνία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο nassosvakalis@yahoo.com
Ευχαριστώ,
Ονομάζομαι Αθανάσιος Βακάλης και έχω πολυετή πείρα στο κινούμενο σχέδιο, με δραστηρίοτητες στις Ηνωμένες πολιτείες όπου και ζω μόνιμα καθώς και στην Ευρώπη και ιδίως στην Ελλάδα μέσω της εταιρίας μου Time Lapse Pictures AE. Έχω συνεργαστεί σε πάνω από 30 ταινίες μεγάλου μήκους με κινούμενα σχέδια ποικίλων τεχνικών, για τα μεγαλύτερα στούντιο και τελευταία εργάζομαι στις ταινίες της εταιρίας DREAMWORKS στις ΗΠΑ. Επίσης είμαι βραβευμένος για την δουλεία μου με βραβείο ΕΜΜΥ και άλλες δυο φορές επιλεγμένος για ΕΜΜΥ και ’ΝΙΕ βραβεία κινουμένων σχεδίων. Διάβασα προσεχτικά το νέο νομοσχέδιο και ειδικά τις διάσειση για το κινούμενο σχέδιο. Οι παρατηρήσεις μου είναι πάνω στο σημείο της πριμοδότησης και στον καθορισμό συντελεστών που δεν ανταποκρίνονται σωστά στις τελευταίες τεχνικές τρισδιάστατου κινουμένου σχεδίου. Σήμερα στο κινούμενο σχέδιο κυριαρχούν 3 βασικές τεχνικές, 1) το τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο, ταινίες σαν αυτές που παράγουν σήμερα τα στούντιο στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα δείγμα τους είναι η ταινίες της εταιρίας μου Time Lapse Pictures AE σε συμπαραγωγή με την ΕΡΤ “ Ένα δέντρο μια φορά” και “Ένα ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι” 2) το κλασικό κινούμενο σχέδιο, σχεδιασμένο με το χέρι, και δείγμα των οποίων είναι οι κλασικές ταινίες της DISNEYκαι 3) οι ταινίες με κούκλες, puppet animation, δείγμα των οποίων είναι οι ταινίες της εταιρίας Aardman στην Αγγλία. Καθορισμός συντελεστών Οι παρατηρήσεις μου είναι στο τεχνικό τμήμα μια και η βασική ομάδα παραμένει η ίδια και για όλες τις τεχνικές. 1)Τρισδιάστατες ταινίες βάρος πρέπει να δοθεί στην κατασκευή των χαρακτήρων και των σκηνικών καθώς και στη χρήση υπολογιστών. Κατασκευή Τρισδιάστατων Χαρακτήρων ( modeling-rigging) 2 Κατασκευή Τρισιάστατων Σκηνικών 1 Δημιουργία Υφών 1 Δημιουργία Κίνησης 2 Σχεδιασμός Σκηνών ( layouts) 1 Φωτισμός και υλοποίηση εικόνας ( rendering ) 2 2)Ταινίες κλασικές σχεδιασμένες με το χέρι. Βάρος πρέπει να δοθεί στο σχέδιο μια και εδώ όλα τα Καρρέρ πρέπει να σχεδιαστούν ενα-ενα. Σχεδιασμός Χαρακτήρων 1 Δημιουργία Κίνησης 3 Σχεδιασμός Φόντων Σκηνικών (backgrounds) 2 Σχεδιασμός Σκηνών ( layouts) 1 Χρωματισμοί 2 3)Ταινίες με κούκλες. Κατασκευή Ηρώων 3 Κατασκευή Σκηνικών 2 Δημιουργία Κίνησης 2 Χειριστής Κάμερας Διεύθυνση Φωτογραφίας 2 Για την ολοκλήρωση των ταινιών όλες οι κατηγορίες μπορεί να έχουν: Σύνθεση εικόνας / Ειδικά 2 Μοντάζ Εικόνας 1 Φωνοληψία 1 Ηχητικός Σχεδιασμός 1 Εργαστήρια 1 Πριμοδότηση. Εδώ νομίζω πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή που να καλύπτει όλες τις τεχνικές. Ξανά η δημιουργική ομάδα παραμένει η ίδια και στις τρεις τεχνικές. Προτείνω όμως: Σχεδιασμός και δημιουργία των ηρώων 3 Σχεδιασμός και δημιουργία των σκηνικών 3 Σχεδιασμός σκηνών ( storyboards-layouts) 2 Αποτύπωση ( τρικέζα η ψηφιακή ) 2 Εμψύχωση – Κινούμενα σχέδια 4 Ζωγράφοι ( για υφές η φόντα ) 1 Για οποιαδήποτε επεξήγηση η επικοινωνία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο nassosvakalis@yahoo.com Ευχαριστώ,