Σωστη η προταση του Νομου που αντικαθιστα την παληα Γενικη Συνελευση, με ενα πολυ πιο μικρο σχημα, το ΔΣ.
Τα προσωπα του ΔΣ πρεπει να εχουν ουσιαστικη σχεση με το αντικειμενο
και οχι απλα μια γενικη εποπτεια. Πρεπει να προερχονται κυριως απο τον χωρο του κινηματογραφου για να μπορουν να συμμετεχουν ουσιαστικα στη μεγαλη προκληση που υπαρχει μπροστα μας. Την ποιοτικη αναβαθμιση του Φεστιβαλ μεσα απο τον επαναπροσανοτολισμο του, και ταυτοχρονα την ουσιαστικη παρουσια και προβολη της ελληνικης ταινιας.
Τελος, η μηνιαια συνεδριαση του ΔΣ ειναι υπερβολικη και ανευ αντικειμενου. Το ΔΣ εχει να αντιμετωπισει κυριως τις δυο μεγαλες ετησιες εκδηλωσεις (Διεθνες και Ντοκυμαντερ)και καποιον ετησιο προγραμματισμο-απολογισμο. Τρεις-τεσσσερις συνεδριασεις τον χρονο ειναι επαρκεις. Αλλιως μετατρεπεται σε αλλη μια κοστοβορα γραφειοκρατικη διαδικασια.
Σωστη η προταση του Νομου που αντικαθιστα την παληα Γενικη Συνελευση, με ενα πολυ πιο μικρο σχημα, το ΔΣ. Τα προσωπα του ΔΣ πρεπει να εχουν ουσιαστικη σχεση με το αντικειμενο και οχι απλα μια γενικη εποπτεια. Πρεπει να προερχονται κυριως απο τον χωρο του κινηματογραφου για να μπορουν να συμμετεχουν ουσιαστικα στη μεγαλη προκληση που υπαρχει μπροστα μας. Την ποιοτικη αναβαθμιση του Φεστιβαλ μεσα απο τον επαναπροσανοτολισμο του, και ταυτοχρονα την ουσιαστικη παρουσια και προβολη της ελληνικης ταινιας. Τελος, η μηνιαια συνεδριαση του ΔΣ ειναι υπερβολικη και ανευ αντικειμενου. Το ΔΣ εχει να αντιμετωπισει κυριως τις δυο μεγαλες ετησιες εκδηλωσεις (Διεθνες και Ντοκυμαντερ)και καποιον ετησιο προγραμματισμο-απολογισμο. Τρεις-τεσσσερις συνεδριασεις τον χρονο ειναι επαρκεις. Αλλιως μετατρεπεται σε αλλη μια κοστοβορα γραφειοκρατικη διαδικασια.