Το ολικό μήκος των σκαφών που θα προσεγγίζουν στις πλωτές προβλήτες για την εξυπηρέτηση (αποεπιβίβαση) πελατών του τουριστικού καταλύματος είναι μικρό με ότι αυτό δυσμενές και για το τουριστικό κατάλυμα συνεπάγεται δεδομένου ότι σημαντικός αριθμός σκαφών που διέπονται από τις διατάξεις του ν. 2743/1999 και του Γενικού Κανονισμού Λιμένων αριθ. 38 δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των τουριστών. Θεωρώ ότι το ολικό μήκος θα πρέπει να αυξηθεί στα δώδεκα μέτρα αφού άλλωστε το μήκος της πλωτής κατασκευής μπορεί να φθάνει στα 30 μέτρα.
Εφόσον η κατασκευή δεν θα είναι μόνιμη αλλά εποχιακού χαρακτήρα και θα αποσύρεται κατά το χειμώνα και δεν θα υπάρχει, από την τοποθέτησή της, μεταβολή του αιγιαλού τότε θα πρέπει να προβλεφθεί απλός τρόπος αδειοδότησής της αόριστης χρονικής ισχύος. Ειδικότερα για την τοποθέτησή της να απαιτείται άδεια της αρμόδιας κατά τόπο Λιμενικής Αρχής και ως δικαιολογητικό η υποβολή βεβαίωσης ναυπηγού μηχανικού για την πλευστότητα και αντοχή της πλωτής εξέδρας καθώς και αναλυτική περιγραφή της (ακριβείς διαστάσεις, τρόπος και υλικά κατασκευής, τρόπος ασφαλούς αγκυροβολίας κ.λπ.).
Το ολικό μήκος των σκαφών που θα προσεγγίζουν στις πλωτές προβλήτες για την εξυπηρέτηση (αποεπιβίβαση) πελατών του τουριστικού καταλύματος είναι μικρό με ότι αυτό δυσμενές και για το τουριστικό κατάλυμα συνεπάγεται δεδομένου ότι σημαντικός αριθμός σκαφών που διέπονται από τις διατάξεις του ν. 2743/1999 και του Γενικού Κανονισμού Λιμένων αριθ. 38 δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των τουριστών. Θεωρώ ότι το ολικό μήκος θα πρέπει να αυξηθεί στα δώδεκα μέτρα αφού άλλωστε το μήκος της πλωτής κατασκευής μπορεί να φθάνει στα 30 μέτρα. Εφόσον η κατασκευή δεν θα είναι μόνιμη αλλά εποχιακού χαρακτήρα και θα αποσύρεται κατά το χειμώνα και δεν θα υπάρχει, από την τοποθέτησή της, μεταβολή του αιγιαλού τότε θα πρέπει να προβλεφθεί απλός τρόπος αδειοδότησής της αόριστης χρονικής ισχύος. Ειδικότερα για την τοποθέτησή της να απαιτείται άδεια της αρμόδιας κατά τόπο Λιμενικής Αρχής και ως δικαιολογητικό η υποβολή βεβαίωσης ναυπηγού μηχανικού για την πλευστότητα και αντοχή της πλωτής εξέδρας καθώς και αναλυτική περιγραφή της (ακριβείς διαστάσεις, τρόπος και υλικά κατασκευής, τρόπος ασφαλούς αγκυροβολίας κ.λπ.).