Διαφενεται εμπαθεια μη κινηματογραφιστων που ενεπλακησαν σε αυτο το Σ/Ν με σαφη σκοπο την βαθεια υποβαθμιση της ουσιας τησ κινηματογραφικης παραγωγης.
Ο κινηματογραφος περιστρεφεται γυρω απο την καταγραφη και προβολη κινουμενης εικονας.
Αποκτησε ουσια οταν υιοθετησε την Δραματουργια ως βασικο Περιεχομενο.
Οπως ομως καθε Τεχνη η και Προιον Θεαματος η αξια του στηριζεται στην Τεχνολογικη χρηση για την αναπαρασταση και παρουσιαση.
Η αποπειρα μοριοδοτησης στο Σ/Ν αντιβαινει-δυστυχως με εμπαθεια και υβριστικη διαθεση-στην ουσια της κινηματογραφικης παραγωγης η οποια ειναι ακραια ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ και απολυτα ΟΜΑΔΙΚΗ.
Ο παραγωγος ειναι και Τεχνικος (πχ Meyer απο την MGM ,Φινος απο την FINOS FILMS κλπ).
Φανταστητε να ξεκιναει καποιος μια βαρια βιομηχανια χαλυβα και να μην εχει ιδεα για την τεχνολογια παραγωγης και διακινησης-διαθεσης του προιοντος,απλα δεν γινεται.Ο Eiffel ηταν κορυφαιος γνωστης της τεχνολογιας και ετσι εφτιαξε προιοντα αιχμης την εποχη του.Φανταζεσται την πορεια της Microsoft εαν την ειχε ιδρυσει καποιος ανιδεος με λογισμικα???Αντιστοιχα και ο σκηνοθετης και ο σεναριοιγραφος "ΒΛΕΠΕΙ " εικονες και ακουει ηχους ακριβως οπως ο Διευθυντης Φωτογραφιας μετατρεπει τις λεξεις ενος σεναριου -μαζι με τον Σκηνογραφο ,τον Μοντερ κλπ-σε οπτικη και ακουστικη εμπειρια .Ειναι ολοι ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ,διαφορετικα η ταινια αποτυγχανει παρασηρωντας και το επενδεδυμενο κεφαλαιο(ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ).
Αυτος ειναι και ο λογος που στα ελαχιστα επιτυχυμενα ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ανα τον κοσμο αυτες οι ειδικοτητες εκπαιδευονται μαζι,σε κοινη βαση.Μονο οταν η Ομαδα εχει κοινο στοχο και κοινη γνωση και αλληλοσεβασμο το ΕΡΓΟ λειτουργει.
Υπαρχει ενας παραγωγος που δεν επιθυμει η εργαστηριακη ποιοτητα επεξεργασιας να ειναι η βελτιστη????Τι προιον θα διακινησει εαν δεν βλεπεται η δεν ακουγεται καλα??Αρα η ποιοιτητα τελικης επεξεργασιας ειναι κορυφαιας σημασιας εαν θελουμε να "ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ".
Εργαστηρια λοιπον.
Βεβαια παντα υπηρχε και θα υπαρχει ενας 'Οικοτεχνικος Κινηματογραφος" που εχει παραγει και θα παραγει κατα διαστηματα Αριστουργηματα .Εαν αυτη ειναι μια προτεινομενη Πολιτικη του ΥΠΠΟ ας το δηλωσει.
Ολο το συστημα Μοριοδοτησης στο Σ/Ν ειναι εκ βαθρων μη κινηματογραφικο και οφειλει εκ βαθρων να αν συνταχθει ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Αγγελος Βισκαδουρακης
MFA AFI Los Angeles CA
Διαφενεται εμπαθεια μη κινηματογραφιστων που ενεπλακησαν σε αυτο το Σ/Ν με σαφη σκοπο την βαθεια υποβαθμιση της ουσιας τησ κινηματογραφικης παραγωγης. Ο κινηματογραφος περιστρεφεται γυρω απο την καταγραφη και προβολη κινουμενης εικονας. Αποκτησε ουσια οταν υιοθετησε την Δραματουργια ως βασικο Περιεχομενο. Οπως ομως καθε Τεχνη η και Προιον Θεαματος η αξια του στηριζεται στην Τεχνολογικη χρηση για την αναπαρασταση και παρουσιαση. Η αποπειρα μοριοδοτησης στο Σ/Ν αντιβαινει-δυστυχως με εμπαθεια και υβριστικη διαθεση-στην ουσια της κινηματογραφικης παραγωγης η οποια ειναι ακραια ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ και απολυτα ΟΜΑΔΙΚΗ. Ο παραγωγος ειναι και Τεχνικος (πχ Meyer απο την MGM ,Φινος απο την FINOS FILMS κλπ). Φανταστητε να ξεκιναει καποιος μια βαρια βιομηχανια χαλυβα και να μην εχει ιδεα για την τεχνολογια παραγωγης και διακινησης-διαθεσης του προιοντος,απλα δεν γινεται.Ο Eiffel ηταν κορυφαιος γνωστης της τεχνολογιας και ετσι εφτιαξε προιοντα αιχμης την εποχη του.Φανταζεσται την πορεια της Microsoft εαν την ειχε ιδρυσει καποιος ανιδεος με λογισμικα???Αντιστοιχα και ο σκηνοθετης και ο σεναριοιγραφος "ΒΛΕΠΕΙ " εικονες και ακουει ηχους ακριβως οπως ο Διευθυντης Φωτογραφιας μετατρεπει τις λεξεις ενος σεναριου -μαζι με τον Σκηνογραφο ,τον Μοντερ κλπ-σε οπτικη και ακουστικη εμπειρια .Ειναι ολοι ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ,διαφορετικα η ταινια αποτυγχανει παρασηρωντας και το επενδεδυμενο κεφαλαιο(ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ). Αυτος ειναι και ο λογος που στα ελαχιστα επιτυχυμενα ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ανα τον κοσμο αυτες οι ειδικοτητες εκπαιδευονται μαζι,σε κοινη βαση.Μονο οταν η Ομαδα εχει κοινο στοχο και κοινη γνωση και αλληλοσεβασμο το ΕΡΓΟ λειτουργει. Υπαρχει ενας παραγωγος που δεν επιθυμει η εργαστηριακη ποιοτητα επεξεργασιας να ειναι η βελτιστη????Τι προιον θα διακινησει εαν δεν βλεπεται η δεν ακουγεται καλα??Αρα η ποιοιτητα τελικης επεξεργασιας ειναι κορυφαιας σημασιας εαν θελουμε να "ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ". Εργαστηρια λοιπον. Βεβαια παντα υπηρχε και θα υπαρχει ενας 'Οικοτεχνικος Κινηματογραφος" που εχει παραγει και θα παραγει κατα διαστηματα Αριστουργηματα .Εαν αυτη ειναι μια προτεινομενη Πολιτικη του ΥΠΠΟ ας το δηλωσει. Ολο το συστημα Μοριοδοτησης στο Σ/Ν ειναι εκ βαθρων μη κινηματογραφικο και οφειλει εκ βαθρων να αν συνταχθει ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. Αγγελος Βισκαδουρακης MFA AFI Los Angeles CA