νομίζω ότι κάθε νόμος οφείλει να δημιουργείται με ορίζοντα τουλάχιστον εικοσαετίας.
Οφείλω λοιπόν να επισημάνω ότι τα μέσα και οι λειτουργίες της κινηματογραφικής εμπειρίας αλλάζουν συνεχώς καθώς άπό όλες τις τέχνες ο κινηματογράφος μπορεί και καταφέρνει να επωφελείται άμεσα από τις τεχνολογικές εξελίξεις.
Πρέπει λοιπόν ο νόμος να προβλέψει κίνητρα για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, κίνητρα που θα ανταμείβουν την καινοτομία.
Οι ψηφιακές κόποιες μειώνουν το κόστος διανομής κατά 70% και ταυτόχρονα επιτρέπουν στις αίθουσες ευέλικτο σχεδιασμό του προγράμματος προβολών. Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι μιά ταινία μπορεί να παραμείνει σε μιά αίθουσα για πολλές εβδομάδες πραγματοποιώντας μία μόνο προβολή την ημέρα. Μακροπρόθεσμα όσο κι αν ακούγεται περίεργο αυτό οδηγεί σε περισσότερα εισιτήρια για αυτήν την ταινία.
Ακόμη πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τις στερεοσκοπικές ταινίες, τις ταινίες που λέγονται 3D και τις παρακολουθούμε με ειδικά γυαλιά.
Κάθε μέρα γυρίζονται όλο και περισσότερες σε όλο τον κόσμο εκτός βέβαια από την Ελλάδα που μένει πίσω καθώς ούτε να τις προβάλλει στα φεστιβάλ της δεν μπορεί (οι 3D ταινίες παίζονται μόνο σε ψηφιακή προβολή)
Είμαστε μικροί και γιαυτό θα έπρεπε να είμαστε ευέλικτοι, όχι άκαμπτοι. Η τεχνολογία μπορεί να υπηρετήσει το σινεμά αποτελεσματικά και να ανοίξει νέες προπτικές.
Αργύρης Θέος
Διευθυντής Φωτογραφίας και Στερεογράφος
νομίζω ότι κάθε νόμος οφείλει να δημιουργείται με ορίζοντα τουλάχιστον εικοσαετίας. Οφείλω λοιπόν να επισημάνω ότι τα μέσα και οι λειτουργίες της κινηματογραφικής εμπειρίας αλλάζουν συνεχώς καθώς άπό όλες τις τέχνες ο κινηματογράφος μπορεί και καταφέρνει να επωφελείται άμεσα από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Πρέπει λοιπόν ο νόμος να προβλέψει κίνητρα για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, κίνητρα που θα ανταμείβουν την καινοτομία. Οι ψηφιακές κόποιες μειώνουν το κόστος διανομής κατά 70% και ταυτόχρονα επιτρέπουν στις αίθουσες ευέλικτο σχεδιασμό του προγράμματος προβολών. Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι μιά ταινία μπορεί να παραμείνει σε μιά αίθουσα για πολλές εβδομάδες πραγματοποιώντας μία μόνο προβολή την ημέρα. Μακροπρόθεσμα όσο κι αν ακούγεται περίεργο αυτό οδηγεί σε περισσότερα εισιτήρια για αυτήν την ταινία. Ακόμη πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τις στερεοσκοπικές ταινίες, τις ταινίες που λέγονται 3D και τις παρακολουθούμε με ειδικά γυαλιά. Κάθε μέρα γυρίζονται όλο και περισσότερες σε όλο τον κόσμο εκτός βέβαια από την Ελλάδα που μένει πίσω καθώς ούτε να τις προβάλλει στα φεστιβάλ της δεν μπορεί (οι 3D ταινίες παίζονται μόνο σε ψηφιακή προβολή) Είμαστε μικροί και γιαυτό θα έπρεπε να είμαστε ευέλικτοι, όχι άκαμπτοι. Η τεχνολογία μπορεί να υπηρετήσει το σινεμά αποτελεσματικά και να ανοίξει νέες προπτικές. Αργύρης Θέος Διευθυντής Φωτογραφίας και Στερεογράφος