Γενικές παρατηρήσεις στο Τέταρτο Κεφάλαιο (Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης)
Θεωρούμε ότι:
• Είναι αδιανόητο, το έτος 2010 να καλούνται να στελεχώσουν νευραλγικές θέσεις ευθύνης (γενικές και άλλες διευθύνσεις), πρόσωπα που περιγράφονται ως «αναγνωρισμένου κύρους» ή «έχοντα αξιόλογη πείρα». Θεωρούμε ότι το Σχέδιο Νόμου θα έπρεπε να θέσει, έστω τα ελάχιστα τυπικά προσόντα που αξιώνουν οι θέσεις αυτές.
• Το Συμβούλιο Κινηματογραφίας να έχει δικαίωμα πρόσβασης και ελέγχου στο σύνολο των πεπραγμένων του Φεστιβάλ, προκειμένου να εισηγηθεί σχετικά στον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού.
• Επί του άρθρου 23, παρ. 3, εδάφιο γ, ενώ αναφέρεται η διοργάνωση «Προβολής Ελληνικών Ταινιών» που πληρούν τις προϋποθέσεις των άρθρων 4 και 5 του παρόντος νόμου, πουθενά στη συνέχεια δεν υπάρχει εξειδίκευση του συγκεκριμένου σκοπού, με αποτέλεσμα η Ελληνική ταινία να μην απαντάται σε κανένα από τα πεδία δράσης των επιμέρους διευθύνσεων.
Γενικές παρατηρήσεις στο Τέταρτο Κεφάλαιο (Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης) Θεωρούμε ότι: • Είναι αδιανόητο, το έτος 2010 να καλούνται να στελεχώσουν νευραλγικές θέσεις ευθύνης (γενικές και άλλες διευθύνσεις), πρόσωπα που περιγράφονται ως «αναγνωρισμένου κύρους» ή «έχοντα αξιόλογη πείρα». Θεωρούμε ότι το Σχέδιο Νόμου θα έπρεπε να θέσει, έστω τα ελάχιστα τυπικά προσόντα που αξιώνουν οι θέσεις αυτές. • Το Συμβούλιο Κινηματογραφίας να έχει δικαίωμα πρόσβασης και ελέγχου στο σύνολο των πεπραγμένων του Φεστιβάλ, προκειμένου να εισηγηθεί σχετικά στον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού. • Επί του άρθρου 23, παρ. 3, εδάφιο γ, ενώ αναφέρεται η διοργάνωση «Προβολής Ελληνικών Ταινιών» που πληρούν τις προϋποθέσεις των άρθρων 4 και 5 του παρόντος νόμου, πουθενά στη συνέχεια δεν υπάρχει εξειδίκευση του συγκεκριμένου σκοπού, με αποτέλεσμα η Ελληνική ταινία να μην απαντάται σε κανένα από τα πεδία δράσης των επιμέρους διευθύνσεων.