Το "τεχνικο προσωπικο", ειναι η ψυχη μιας ταινιας, ενος σηριαλ μιας μικρου μηκους, μιας διαφημιστικής ταινιας.
Φαινεται οτι στο συγκεκριμενο σχεδιο νομου, αφηνουμε τον τεχνικο, χωρις να διασφαλιζεται πλεον απο πουθενα, στο ελεος του σκηνοθετη και του παραγωγου που ορθως εχουν την επιλογη του εκάστοτε κινηματογραφικου-τηλεοπτικου συνεργειου, αλλα πρεπει εν πασει περιπτωσει να υπαρχει και ενα πλαφόν, να τεθουν καποια ορια, καποιοι περιορισμοι. Να μπορουν κι αυτοι οι ανθρωποι που υπηρετουν αγογγυστα και με αφοσιωση αυτη τη τεχνη να θεωρουνται επαγγελματιες κι οχι χομπιστες. Γιατι χομπιστες τους θεωρει το κρατος κι αυτο προκυπτει απο το πως αντιμετωπιζονται καθημερινα απο την εφορία και το ΙΚΑ η το ΤΕΒΕ.
Μπορει το νεο νομοσχεδιο να ειναι ριζοσπαστικο, να πηγαινει τον κινηματογραφο μπροστα κτλ κτλ..Τι να το κανουμε ομως οταν αγνοουμε χαρακτηριστικα αυτους που ουσιαστικα το στηρίζουν; Αυτους που τοσα χρονια δουλευουν με τα ελαχιστα για τις ταινιες του ΕΚΚ;
Θελουμε αμεσα και μια εκτενη αναφορα στους τεχνικους, στην παιδεια τους, στην αναγνωριση των επαγγελματιων που μπορει να δουλευουν 15 χρονια τωρα, να εχουν τρομερες ταινιες - επιτευγματα στο ενεργητικο τους, αλλα λογω του συστηματος να μην εχουν αδεια εξασκησεως επαγγέλματος και να την παιρνουν με διετη φοιτηση φοιτητες ιδιωτικών ΙΕΚ...
Το "τεχνικο προσωπικο", ειναι η ψυχη μιας ταινιας, ενος σηριαλ μιας μικρου μηκους, μιας διαφημιστικής ταινιας. Φαινεται οτι στο συγκεκριμενο σχεδιο νομου, αφηνουμε τον τεχνικο, χωρις να διασφαλιζεται πλεον απο πουθενα, στο ελεος του σκηνοθετη και του παραγωγου που ορθως εχουν την επιλογη του εκάστοτε κινηματογραφικου-τηλεοπτικου συνεργειου, αλλα πρεπει εν πασει περιπτωσει να υπαρχει και ενα πλαφόν, να τεθουν καποια ορια, καποιοι περιορισμοι. Να μπορουν κι αυτοι οι ανθρωποι που υπηρετουν αγογγυστα και με αφοσιωση αυτη τη τεχνη να θεωρουνται επαγγελματιες κι οχι χομπιστες. Γιατι χομπιστες τους θεωρει το κρατος κι αυτο προκυπτει απο το πως αντιμετωπιζονται καθημερινα απο την εφορία και το ΙΚΑ η το ΤΕΒΕ. Μπορει το νεο νομοσχεδιο να ειναι ριζοσπαστικο, να πηγαινει τον κινηματογραφο μπροστα κτλ κτλ..Τι να το κανουμε ομως οταν αγνοουμε χαρακτηριστικα αυτους που ουσιαστικα το στηρίζουν; Αυτους που τοσα χρονια δουλευουν με τα ελαχιστα για τις ταινιες του ΕΚΚ; Θελουμε αμεσα και μια εκτενη αναφορα στους τεχνικους, στην παιδεια τους, στην αναγνωριση των επαγγελματιων που μπορει να δουλευουν 15 χρονια τωρα, να εχουν τρομερες ταινιες - επιτευγματα στο ενεργητικο τους, αλλα λογω του συστηματος να μην εχουν αδεια εξασκησεως επαγγέλματος και να την παιρνουν με διετη φοιτηση φοιτητες ιδιωτικών ΙΕΚ...