Αν δεχτούμε ότι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα του Ελληνικού κινηματογράφου είναι:
1/ η έλλειψη παραγωγών με την ουσιαστική έννοια του όρου.
2/ Ότι μέχρι τώρα το Ε.Κ.Κ ήταν ο κύριος παραγωγός και ο εκτελεστής παραγωγός βαφτιζόταν παραγωγός χρησιμοποιώντας τα χρήματα του κέντρου.
Και αν δεν θέλουμε να χρηματοδοτούνται με τα χρήματα των φορολογούμενων εταιρείες παραγωγής ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, διάττοντες χρηματοδότες κ.λ.π . είναι προφανές ότι θα πρέπει να ελέγχονται οι προυποθέσεις για την ενίσχυση των παραγωγών, (άρθρο 5 & 7), κάτι το οποίο όπως γνωρίζουμε ισχύει και για τη χρηματοδότηση ενός παραγωγού και από το πρόγραμμα MEDIA.
Κατερίνα Μαρινάκη – Σεναριογράφος
Αν δεχτούμε ότι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα του Ελληνικού κινηματογράφου είναι: 1/ η έλλειψη παραγωγών με την ουσιαστική έννοια του όρου. 2/ Ότι μέχρι τώρα το Ε.Κ.Κ ήταν ο κύριος παραγωγός και ο εκτελεστής παραγωγός βαφτιζόταν παραγωγός χρησιμοποιώντας τα χρήματα του κέντρου. Και αν δεν θέλουμε να χρηματοδοτούνται με τα χρήματα των φορολογούμενων εταιρείες παραγωγής ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, διάττοντες χρηματοδότες κ.λ.π . είναι προφανές ότι θα πρέπει να ελέγχονται οι προυποθέσεις για την ενίσχυση των παραγωγών, (άρθρο 5 & 7), κάτι το οποίο όπως γνωρίζουμε ισχύει και για τη χρηματοδότηση ενός παραγωγού και από το πρόγραμμα MEDIA. Κατερίνα Μαρινάκη – Σεναριογράφος