Βεβαίως και πιστεύω ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα προς τον στερεοσκοπικό κινηματογράφο ανεξαρτήτως άμα οι ταινίες είναι κινουμένων σχεδίων η live action. Σχεδόν όλα τα κινούμενα σχέδια σήμερα στο Χόλιγουντ είναι στερεοσκοπικά. Ο Αγγλικός όρος 3D CGI που σημαίνει 3 Dimentions Computer Generated Imagery = 3 διαστάσεις εικόνας από ηλεκτρονικούς υπολογιστές διεθνώς αναφέρεται αποκλειστικά σε ταινίες οπού χρησιμοποιούνται μοντέλα και χώροι φτιαγμένοι μέσα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και με χρήση ειδικών προγραμμάτων που απεικονίζουν τις τρεις διαστάσεις ενός αντικείμενου ( χαρακτήρα ή σετ ) σε μια δισδιάστατη οθόνη. Ο ορός δεν χρησιμοποιείται διεθνώς για ταινίες με κούκλες η μακέτες παρόλο που κούκλες και μακέτες από την φύση τους είναι τρισδιάστατα αντικείμενα. Αμα αυτός ο ορός προκαλεί σύγχυση στα Ελληνικά ίσως πρέπει να βρεθεί κάποιος άλλος ορός για να περιγράψει αυτό το είδος των ταινιών.
Το στερεοσκοπικό κινούμενο σχέδιο και εις επέκταση στερεοσκοπικός κινηματογράφος είναι ο κινηματογράφος όπως ο Κος Θέος αναφέρει που μέσω ειδικών γυαλιών ( η άλλης τεχνολογίας ) παρουσιάζει ένα θέαμα το οποίο ο θεατής αντιλαμβάνεται να διαδραματίζεται σε ένα πραγματικά τρισδιάστατο χώρο και όχι άπλα η απεικόνιση των τριών διατάσεων σε ένα επίπεδο. Όμως στερεοσκοπικές ταινίες μπορεί κάννης να δημιουργήσει ακόμη και με δισδιάστατα σχέδια και κούκλες, άρα σχετικά με το «κινούμενο» ( και απορρίπτω τον ορό «σχέδιο» γιατί νοηματικά παραπαίουν στα Ελληνικά σε κάτι που σχεδιάζεται με το χέρι ) έχουμε να κάνουμε με τρεις βασικές τεχνοτροπίες. ’μα η μια λέγεται τρισδιάστατο κινούμενο η κινούμενο με ηλεκτρονικούς υπολογιστές δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να βρεθεί τρόπος να αξιολογηθεί σωστά.
Βεβαίως και πιστεύω ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα προς τον στερεοσκοπικό κινηματογράφο ανεξαρτήτως άμα οι ταινίες είναι κινουμένων σχεδίων η live action. Σχεδόν όλα τα κινούμενα σχέδια σήμερα στο Χόλιγουντ είναι στερεοσκοπικά. Ο Αγγλικός όρος 3D CGI που σημαίνει 3 Dimentions Computer Generated Imagery = 3 διαστάσεις εικόνας από ηλεκτρονικούς υπολογιστές διεθνώς αναφέρεται αποκλειστικά σε ταινίες οπού χρησιμοποιούνται μοντέλα και χώροι φτιαγμένοι μέσα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και με χρήση ειδικών προγραμμάτων που απεικονίζουν τις τρεις διαστάσεις ενός αντικείμενου ( χαρακτήρα ή σετ ) σε μια δισδιάστατη οθόνη. Ο ορός δεν χρησιμοποιείται διεθνώς για ταινίες με κούκλες η μακέτες παρόλο που κούκλες και μακέτες από την φύση τους είναι τρισδιάστατα αντικείμενα. Αμα αυτός ο ορός προκαλεί σύγχυση στα Ελληνικά ίσως πρέπει να βρεθεί κάποιος άλλος ορός για να περιγράψει αυτό το είδος των ταινιών. Το στερεοσκοπικό κινούμενο σχέδιο και εις επέκταση στερεοσκοπικός κινηματογράφος είναι ο κινηματογράφος όπως ο Κος Θέος αναφέρει που μέσω ειδικών γυαλιών ( η άλλης τεχνολογίας ) παρουσιάζει ένα θέαμα το οποίο ο θεατής αντιλαμβάνεται να διαδραματίζεται σε ένα πραγματικά τρισδιάστατο χώρο και όχι άπλα η απεικόνιση των τριών διατάσεων σε ένα επίπεδο. Όμως στερεοσκοπικές ταινίες μπορεί κάννης να δημιουργήσει ακόμη και με δισδιάστατα σχέδια και κούκλες, άρα σχετικά με το «κινούμενο» ( και απορρίπτω τον ορό «σχέδιο» γιατί νοηματικά παραπαίουν στα Ελληνικά σε κάτι που σχεδιάζεται με το χέρι ) έχουμε να κάνουμε με τρεις βασικές τεχνοτροπίες. ’μα η μια λέγεται τρισδιάστατο κινούμενο η κινούμενο με ηλεκτρονικούς υπολογιστές δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να βρεθεί τρόπος να αξιολογηθεί σωστά.