Κινηματογράφος στις μέρες μας είναι κάθε έργο το οποίο καταγράφει και αναλύει την κίνηση, με οποιονδήποτε τρόπο, μέσον, φορέα, με οποιαδήποτε τεχνολογία ή τεχνική. Είναι εντελώς αναχρονιστικό να ορίζεται ως κινηυματογράφος μόνον ό,τι προβάλεται σε μιάν αίθουσα και να γίνεται ένας κουτοπόνηρος διαχωρισμός της τηλεόρασης ή του διαδυκτίου ή της ενοικιαζόμενης ταινίας. Όλα αυτά είναι κινηματογράφος κι όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι απλώς άσχετος. Συνεπώς, ένας νόμος για τον κινηματογράφο αφορά σε όλο το φάσμα της κινηματο-γραφίας, από το φιλμ για την αίθουσα έως την τηκλεόραση, το ίντερνετ, το βίντεο κλαμπ, το βιβλιοπωλείο, το κινητό τηλέφωνο, το ταχυδρομείο, το περίπτερο, δηλaδή κάθε τι που αφορά στην παραγωγή, την διανομή και την προβολή ενός κινηματογραφικού έργου. Αλλοιώς ο νόμος είναι εντελώς ελλειπής και από τη γέννησή του καταδικασμένος να αποτύχει, μένοντας εκτός πραγματικότητος.
Κινηματογράφος στις μέρες μας είναι κάθε έργο το οποίο καταγράφει και αναλύει την κίνηση, με οποιονδήποτε τρόπο, μέσον, φορέα, με οποιαδήποτε τεχνολογία ή τεχνική. Είναι εντελώς αναχρονιστικό να ορίζεται ως κινηυματογράφος μόνον ό,τι προβάλεται σε μιάν αίθουσα και να γίνεται ένας κουτοπόνηρος διαχωρισμός της τηλεόρασης ή του διαδυκτίου ή της ενοικιαζόμενης ταινίας. Όλα αυτά είναι κινηματογράφος κι όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι απλώς άσχετος. Συνεπώς, ένας νόμος για τον κινηματογράφο αφορά σε όλο το φάσμα της κινηματο-γραφίας, από το φιλμ για την αίθουσα έως την τηκλεόραση, το ίντερνετ, το βίντεο κλαμπ, το βιβλιοπωλείο, το κινητό τηλέφωνο, το ταχυδρομείο, το περίπτερο, δηλaδή κάθε τι που αφορά στην παραγωγή, την διανομή και την προβολή ενός κινηματογραφικού έργου. Αλλοιώς ο νόμος είναι εντελώς ελλειπής και από τη γέννησή του καταδικασμένος να αποτύχει, μένοντας εκτός πραγματικότητος.