Πιστεύουμε ότι το νομοσχέδιο για την ανάπτυξη του κινηματογράφου είναι ελλιπές. Το μέλλον του κινηματογράφου που αυτό ξεκινάει από την Παιδεία δεν τυγχάνει καμίας προσοχής και νομθέτησης από το υπάρχον νομοσχέδιο. Δεν διασφαλίζει συντελεστές και τεχνικούς που χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρξει κινηματογράφος.
Δίνει το δικαίωμα στον εκάστοτε υπουργό, με υπουργικές αποφάσεις, να αλλάζει τον οποίο νόμο σύμφωνα με τις προσωπικές του απόψεις και να διορίζει ανθρώπους που ίσως δεν έχουν καμία παιδεία και σχέση με τον κινηματογράφο, ενώ εξοστρακίζει ανθρώπους που οι γνώσεις και εμπειρίες τους είναι πολύτιμες για την ανάπτυξή του.
Αποκλείει την ύπαρξη μικρού μήκους ταινιών και περιθωριοποιεί τους νέους δημιουργούς. Δε διασφαλίζει την απόδοση του 1.5% των ιδιωτικών καναλιών για την ενίσχυση της κινηματογραφικής τέχνης.
Πιστεύουμε ότι χωρίς παιδεία, χωρίς συντελεστές και τεχνικούς, χωρίς νέους δημιουργούς, χωρίς ανθρώπους του κινηματογράφου στα κέντρα αποφάσεων, το υπάρχον νομοσχέδιο οχυρώνει παραγωγικά συμφέροντα και απαξιώνει την τέχνη του κινηματογράφου.
Πιστεύουμε ότι το νομοσχέδιο για την ανάπτυξη του κινηματογράφου είναι ελλιπές. Το μέλλον του κινηματογράφου που αυτό ξεκινάει από την Παιδεία δεν τυγχάνει καμίας προσοχής και νομθέτησης από το υπάρχον νομοσχέδιο. Δεν διασφαλίζει συντελεστές και τεχνικούς που χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρξει κινηματογράφος. Δίνει το δικαίωμα στον εκάστοτε υπουργό, με υπουργικές αποφάσεις, να αλλάζει τον οποίο νόμο σύμφωνα με τις προσωπικές του απόψεις και να διορίζει ανθρώπους που ίσως δεν έχουν καμία παιδεία και σχέση με τον κινηματογράφο, ενώ εξοστρακίζει ανθρώπους που οι γνώσεις και εμπειρίες τους είναι πολύτιμες για την ανάπτυξή του. Αποκλείει την ύπαρξη μικρού μήκους ταινιών και περιθωριοποιεί τους νέους δημιουργούς. Δε διασφαλίζει την απόδοση του 1.5% των ιδιωτικών καναλιών για την ενίσχυση της κινηματογραφικής τέχνης. Πιστεύουμε ότι χωρίς παιδεία, χωρίς συντελεστές και τεχνικούς, χωρίς νέους δημιουργούς, χωρίς ανθρώπους του κινηματογράφου στα κέντρα αποφάσεων, το υπάρχον νομοσχέδιο οχυρώνει παραγωγικά συμφέροντα και απαξιώνει την τέχνη του κινηματογράφου.