Στην πράξη μέχρι τώρα έχει αποδειχτεί ότι ο Δ/της Φωτογραφίας είναι αυτός που και γνωρίζει αλλά και αποφασίζει γιά την σύνθεση του τεχνικού προσωπικού του γυρίσματος μιάς ταινίας βάσει των αναγκών.
Πρός τι η αλλαγή?
Ψάχνοντας παραδείγματα που να δείχνουν το παράλογο της απόφασης να επιλέγει ο παραγωγός και ο σκηνοθέτης ΚΑΙ το τεχνικό προσωπικό μπορώ να αναφέρω.
Ο Υπουργός Εξωτερικών επιλέγει αντί του πρέσβη τους υπαλλήλους για την πρεσβεία στο Buenos Aires.
Ο Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας αντί του Διευθυντή τους υπαλλήλους του καταστήματος στο Σουφλί.
Ο Δ/της ορχήστρας τον συντηρητή των χάλκινων πνευστών.
Ο πρόεδρος ΠΑΕ επιλέγει τους παίχτες αντί του προπονητή.
Ο Διοικητής νοσοκομείου επιλέγει τους βοηθούς του χειρουργού.
Θεωρώ αναγκαίο το να παραμείνει η παλαιότερη διατύπωση που περιλαμβάνει τον Διευθυντή Φωτογραφίας στην ομάδα που λαμβάνει αποφάσεις γιά το τεχνικό προσωπικό.
Στην πράξη μέχρι τώρα έχει αποδειχτεί ότι ο Δ/της Φωτογραφίας είναι αυτός που και γνωρίζει αλλά και αποφασίζει γιά την σύνθεση του τεχνικού προσωπικού του γυρίσματος μιάς ταινίας βάσει των αναγκών. Πρός τι η αλλαγή? Ψάχνοντας παραδείγματα που να δείχνουν το παράλογο της απόφασης να επιλέγει ο παραγωγός και ο σκηνοθέτης ΚΑΙ το τεχνικό προσωπικό μπορώ να αναφέρω. Ο Υπουργός Εξωτερικών επιλέγει αντί του πρέσβη τους υπαλλήλους για την πρεσβεία στο Buenos Aires. Ο Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας αντί του Διευθυντή τους υπαλλήλους του καταστήματος στο Σουφλί. Ο Δ/της ορχήστρας τον συντηρητή των χάλκινων πνευστών. Ο πρόεδρος ΠΑΕ επιλέγει τους παίχτες αντί του προπονητή. Ο Διοικητής νοσοκομείου επιλέγει τους βοηθούς του χειρουργού. Θεωρώ αναγκαίο το να παραμείνει η παλαιότερη διατύπωση που περιλαμβάνει τον Διευθυντή Φωτογραφίας στην ομάδα που λαμβάνει αποφάσεις γιά το τεχνικό προσωπικό.