Επειδή το προηγούμενο σχόλιό μου είναι περισσότερο μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος, συμπληρωματικά συνοψίζω και προτείνω:
1. Όποιος σκηνοθέτης καταθέτει πρόταση παραγωγής ταινίας, ζητώντας την ενίσχυσή της, να εγγράφεται αυτοδικαίως και αυτόματα σε ξεχωριστό «Μητρώο Σκηνοθετών-Παραγωγών», διαφορετικό από το «Μητρώο Παραγωγών».
2. Οι εγγεγραμμένοι στα δύο αυτά Μητρώα να έχουν τα ίδια δικαιώματα, όσον αφορά την λειτουργία του Παραγωγού.
3. Οι όροι εγγραφής στο «Μητρώο Παραγωγών» να διασφαλίζουν ένα minimum επαγγελματικής επάρκειας, ώστε να αποκλεισθούν οι πιθανοί αεριτζήδες, οι οποίοι είναι σίγουρο πως θα συρρεύσουν εφ’ όσον διευρυνθούν πράγματι οι πηγές χρηματοδότησης.
Επειδή το προηγούμενο σχόλιό μου είναι περισσότερο μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος, συμπληρωματικά συνοψίζω και προτείνω: 1. Όποιος σκηνοθέτης καταθέτει πρόταση παραγωγής ταινίας, ζητώντας την ενίσχυσή της, να εγγράφεται αυτοδικαίως και αυτόματα σε ξεχωριστό «Μητρώο Σκηνοθετών-Παραγωγών», διαφορετικό από το «Μητρώο Παραγωγών». 2. Οι εγγεγραμμένοι στα δύο αυτά Μητρώα να έχουν τα ίδια δικαιώματα, όσον αφορά την λειτουργία του Παραγωγού. 3. Οι όροι εγγραφής στο «Μητρώο Παραγωγών» να διασφαλίζουν ένα minimum επαγγελματικής επάρκειας, ώστε να αποκλεισθούν οι πιθανοί αεριτζήδες, οι οποίοι είναι σίγουρο πως θα συρρεύσουν εφ’ όσον διευρυνθούν πράγματι οι πηγές χρηματοδότησης.