λιγα ειναι αυτα που γνωριζω για τον παλιο κινηματογραφικο νομο αλλα ο νεος μου φαινεται ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ(στην πρασινο σοσιαλιστικη εκδοχη του).
πουθενα δεν αναφερει γρι για κινηματογραφικη παιδεια αφηνοντας τον καθε κομπογιαννιτη να ανοιγει το δικο του μαγαζακι βαφτιζοντας το σχολη κιν/φου και τον καθε τυχαιο να διαχειριζεται-χωρις τα απαραιτητα μεσα- την Σχολη Κινηματογραφου Θεσσαλονικης της Καλων Τεχνων στη Θεσσαλονικη(τη μοναδικη πανεπιστημιακη σχολη για το αντικειμενο στη χωρα) .
κατα τα αλλα πολλη γραφειοκρατια που αφορα κυριως του παραγωγους αλλα τιποτα για προτασεις και κινητρα που μπορουν να βοηθησουν ανεξαρτητες αποπειρες για ενα κινηματογραφο αισθητικα και τεχνικα καινοτομο. οποιος δεν μπει στο κοπαδι(σουλα ελα ξανα,σειρηνες και καρδιτσες) πισσα και πουπουλα.
ολοκληρο νομο για το κινηματογραφο διαβασα δεν πηρε το ματι μου λεξη για την προστασια του δημιουργου απο τη λογοκρισια(κρατικη αλλα και εμπορικη) . ανταυτου βλεπω ενα πολυ περιεργο αρθρο που δεν καταλαβαινω απλα το παραθετω:
Από τις διατάξεις του παρόντος Νόμου εξαιρούνται τα κινηματογραφικά έργα πορνογραφικού χαρακτήρα, τα έργα που εξαίρουν τη βία και εκείνα που προσβάλλουν απροκάλυπτα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Τι εννοει ο ποιητης?
Τελος σε ενα νομο για τον κινηματογραφο δε θα επρεπε να καθοριζεται και το πλαισιο λειτουργιας αυτης της νεοιδρυθεισας ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ που μοιραζει μαλιστα και τα εθνικα βραβεια ποιοτητας? Πως δηλαδη θα διασφαλιστει μακροχρονια η αξιοκρατια και η ισονομια στη διαδικασια βραβευσης των ελληνικων ταινιων και οχι να μεταπεσουμε απο το ενα κονκλαβιο στο αλλο?
Αυτα, περιεγος ειμαι να ακουσω τις αντιδρασεις της ομιχλης πανω στο ''καινοτόμο'', νεο νομοσχεδιο.
ΥΓ Θα ηθελα να αναφερω οτι διαφωνω με αλλους συν-διαβουλευτες που θεωρουν την πειρατεια ως μαστιγα και οξαποδω.
Θεωρω οτι η ελευθερη ανταλλαγη - διακινηση κινηματογραφικου (κι οχι μονο) εργου αποτελει μια απο τις ελπιδες αντιστασης της ελευθερης καλιτεχνικης εκφρασης απεναντι στη λαιλαπα της αγορας.
λιγα ειναι αυτα που γνωριζω για τον παλιο κινηματογραφικο νομο αλλα ο νεος μου φαινεται ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ(στην πρασινο σοσιαλιστικη εκδοχη του). πουθενα δεν αναφερει γρι για κινηματογραφικη παιδεια αφηνοντας τον καθε κομπογιαννιτη να ανοιγει το δικο του μαγαζακι βαφτιζοντας το σχολη κιν/φου και τον καθε τυχαιο να διαχειριζεται-χωρις τα απαραιτητα μεσα- την Σχολη Κινηματογραφου Θεσσαλονικης της Καλων Τεχνων στη Θεσσαλονικη(τη μοναδικη πανεπιστημιακη σχολη για το αντικειμενο στη χωρα) . κατα τα αλλα πολλη γραφειοκρατια που αφορα κυριως του παραγωγους αλλα τιποτα για προτασεις και κινητρα που μπορουν να βοηθησουν ανεξαρτητες αποπειρες για ενα κινηματογραφο αισθητικα και τεχνικα καινοτομο. οποιος δεν μπει στο κοπαδι(σουλα ελα ξανα,σειρηνες και καρδιτσες) πισσα και πουπουλα. ολοκληρο νομο για το κινηματογραφο διαβασα δεν πηρε το ματι μου λεξη για την προστασια του δημιουργου απο τη λογοκρισια(κρατικη αλλα και εμπορικη) . ανταυτου βλεπω ενα πολυ περιεργο αρθρο που δεν καταλαβαινω απλα το παραθετω: Από τις διατάξεις του παρόντος Νόμου εξαιρούνται τα κινηματογραφικά έργα πορνογραφικού χαρακτήρα, τα έργα που εξαίρουν τη βία και εκείνα που προσβάλλουν απροκάλυπτα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Τι εννοει ο ποιητης? Τελος σε ενα νομο για τον κινηματογραφο δε θα επρεπε να καθοριζεται και το πλαισιο λειτουργιας αυτης της νεοιδρυθεισας ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ που μοιραζει μαλιστα και τα εθνικα βραβεια ποιοτητας? Πως δηλαδη θα διασφαλιστει μακροχρονια η αξιοκρατια και η ισονομια στη διαδικασια βραβευσης των ελληνικων ταινιων και οχι να μεταπεσουμε απο το ενα κονκλαβιο στο αλλο? Αυτα, περιεγος ειμαι να ακουσω τις αντιδρασεις της ομιχλης πανω στο ''καινοτόμο'', νεο νομοσχεδιο. ΥΓ Θα ηθελα να αναφερω οτι διαφωνω με αλλους συν-διαβουλευτες που θεωρουν την πειρατεια ως μαστιγα και οξαποδω. Θεωρω οτι η ελευθερη ανταλλαγη - διακινηση κινηματογραφικου (κι οχι μονο) εργου αποτελει μια απο τις ελπιδες αντιστασης της ελευθερης καλιτεχνικης εκφρασης απεναντι στη λαιλαπα της αγορας.