Επειδή στους δύσκολους καιρους που ζούμε τα παπαγαλάκια της εξουσίας και οι τιμητές της είναι σίγουρο πως θα κοιτάξουν σκωπτικά τις παρατηρήσεις και σχολιασμούς μας θεωρούμε απαραίτητη και την διατύπωση προτάσεων και θέσεων για το κεφάλαιο κινηματογραφική Τέχνη στην Ελλάδα.
Επανερχόμαστε στο θέμα της τεχνολογίας και της ανάπτυξης. Για ποιό λόγο άραγε απουσιάζουν παντελώς από το νέο νομοσχέδιο οι νέες τεχνολογίες; Υπάρχει μήπως κάποιοι οικονομικό συμφέρον πίσω από αυτό;. Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη οι ψηφιακές ταινίες που παράγονται από μικρούς και ανεξαρτητους σκηνοθέτες; Δημιουργούς που αξιοποιώντας το μέσο πηγαίνουν το κεφάλαιο κινηματογράφος στον 21ο αιώνα. Θα μπορούσαν οι ψηφιακές ταινίες μέσω ενός δικτύου διανομής και αιθουσών να προβάλλονταν όχι μόνο κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ αλλά και όλη τη χρονιά, με χαμηλότερο από το κανονικό εισιτήριο, αποκομμίζοντας όφελος όχι μόνο για τον δημιουργό και τους συντελεστές των ψηφιακών ταινιών αλλά και για το ίδιο το κράτος μέσω της φορολόγησης του εισιτηρίου. Θα μπορούσε επίσης μέσω αυτής της διαδικασίας ένα ποσοστό των εσόδων να επανατοποθείται στην παραγωγή ψηφιακών ταινιών δίνοντας έτσι διέξοδο και εκφραστική δυνατότητα σε σκηνοθετες της περιφέρειας που δεν έχουν προσβάσεις σε κεντρικές χρηματοδοτήσεις ή που απλά επιμένουν να δημιουργούν στον τόπο τους και να αποτελούν φάρους πολιτισμού και πολιτιστικής διεξόδου για άλλους κλάδους στον χώρο της Τέχνης. Γιατί το κράτος απαξιεί με τέτοιο τρόπο τους δημιουργούς που παράγουν πολιτισμό και αποτελούν και την καλύτερη εικόνα της Ελλάδας εκτός συνόρων;
Επειδή στους δύσκολους καιρους που ζούμε τα παπαγαλάκια της εξουσίας και οι τιμητές της είναι σίγουρο πως θα κοιτάξουν σκωπτικά τις παρατηρήσεις και σχολιασμούς μας θεωρούμε απαραίτητη και την διατύπωση προτάσεων και θέσεων για το κεφάλαιο κινηματογραφική Τέχνη στην Ελλάδα. Επανερχόμαστε στο θέμα της τεχνολογίας και της ανάπτυξης. Για ποιό λόγο άραγε απουσιάζουν παντελώς από το νέο νομοσχέδιο οι νέες τεχνολογίες; Υπάρχει μήπως κάποιοι οικονομικό συμφέρον πίσω από αυτό;. Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη οι ψηφιακές ταινίες που παράγονται από μικρούς και ανεξαρτητους σκηνοθέτες; Δημιουργούς που αξιοποιώντας το μέσο πηγαίνουν το κεφάλαιο κινηματογράφος στον 21ο αιώνα. Θα μπορούσαν οι ψηφιακές ταινίες μέσω ενός δικτύου διανομής και αιθουσών να προβάλλονταν όχι μόνο κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ αλλά και όλη τη χρονιά, με χαμηλότερο από το κανονικό εισιτήριο, αποκομμίζοντας όφελος όχι μόνο για τον δημιουργό και τους συντελεστές των ψηφιακών ταινιών αλλά και για το ίδιο το κράτος μέσω της φορολόγησης του εισιτηρίου. Θα μπορούσε επίσης μέσω αυτής της διαδικασίας ένα ποσοστό των εσόδων να επανατοποθείται στην παραγωγή ψηφιακών ταινιών δίνοντας έτσι διέξοδο και εκφραστική δυνατότητα σε σκηνοθετες της περιφέρειας που δεν έχουν προσβάσεις σε κεντρικές χρηματοδοτήσεις ή που απλά επιμένουν να δημιουργούν στον τόπο τους και να αποτελούν φάρους πολιτισμού και πολιτιστικής διεξόδου για άλλους κλάδους στον χώρο της Τέχνης. Γιατί το κράτος απαξιεί με τέτοιο τρόπο τους δημιουργούς που παράγουν πολιτισμό και αποτελούν και την καλύτερη εικόνα της Ελλάδας εκτός συνόρων;