Το "ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ" θεσμοθετεί, με τον τίτλο του, τον ευφημισμό ως νομοθετική πρακτική. Παράλληλα, με την κατάθεσή του, η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Τ. επιδίδεται σε πρακτικές αυτοπεραίωσης. Δίχως την επίκληση του μνημονίου το προτεινόμενο νομοσχέδιο σπεύδει αυτόκλητα να υλοποιήσει την αγοραία λογική του στον υπερθετικό της περιστολής κάθε δημόσιου ελέγχου στο Ε.Κ.Κ., την καταστολή της ελεύθερης καλλιτεχνικής έκφρασης, την υποστολή της δημοκρατικής νομιμοποίησης στη λήψη των αποφάσεων. Οι θέσεις και οι προτάσεις των τεσσάρων πρώην Προέδρων του Ε.Κ.Κ και του πρώην συμβούλου Κινηματογραφίας ΥΠ.ΠΟ. συνιστούν ένα θετικό πλαίσιο τεκμηριωμένης απάντησης. Πόσο, όμως, πρόκειται να εισακουστούν σε μια διαβούλευση που, από τη μεθόδευσή της και τους προκρούστειους χρονικούς περιορισμούς της, ελέγχεται ως προσχηματική;
Το "ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ" θεσμοθετεί, με τον τίτλο του, τον ευφημισμό ως νομοθετική πρακτική. Παράλληλα, με την κατάθεσή του, η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Τ. επιδίδεται σε πρακτικές αυτοπεραίωσης. Δίχως την επίκληση του μνημονίου το προτεινόμενο νομοσχέδιο σπεύδει αυτόκλητα να υλοποιήσει την αγοραία λογική του στον υπερθετικό της περιστολής κάθε δημόσιου ελέγχου στο Ε.Κ.Κ., την καταστολή της ελεύθερης καλλιτεχνικής έκφρασης, την υποστολή της δημοκρατικής νομιμοποίησης στη λήψη των αποφάσεων. Οι θέσεις και οι προτάσεις των τεσσάρων πρώην Προέδρων του Ε.Κ.Κ και του πρώην συμβούλου Κινηματογραφίας ΥΠ.ΠΟ. συνιστούν ένα θετικό πλαίσιο τεκμηριωμένης απάντησης. Πόσο, όμως, πρόκειται να εισακουστούν σε μια διαβούλευση που, από τη μεθόδευσή της και τους προκρούστειους χρονικούς περιορισμούς της, ελέγχεται ως προσχηματική;