Το μόνο που θα ήθελα να καταλάβω όσον αφορά το Άρθρο 3 του νέου Σ/Ν, είναι αν οι ειδικότητες καθορίζονται απο τους Παραγωγό, Σκηνοθέτη ή αν αυτοί καθορίζουν το ποιές ειδικότητες θα χρησιμοποιήσουν στην εκάστοτε παραγωγή.
Γιατί οι ειδικότητες ως ειδικότητες υπάρχουν παγκοσμίως και δεν έχουν ανάγκη κανέναν να τις καθορίσει.
Θεωρώ ότι τα βασικά θέματα που προβληματίζουν όλον τον κόσμο που στελεχώνει την παραγωγή ενός οπτικοακουστικού έργου στην Ελλάδα δεν θίγονται ούτε, αναφέρονται. Ενδεικτικά αναφέρω: Άδειες εργασίας (τουλάχιστον οι μισοί από όσους δουλεύουν αυτή τη στιγμή στον κιν/φο, είναι χωρίς άδεια ενώ αν αναφερθούμε και στο κομμάτι της τηλεόρασης και της διαφήμισης τα ποσοστά είναι παρόμοια μπορεί και μεγαλύτερα), ασφάλιση - εξασφάλιση κ.α.
Επίσης η απουσία αναφοράς του διευθυντή φωτογραφίας, δεν καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί στην παρούσα φάση, εφόσον είναι και ο τελικός υπεύθηνος για την τεχνική αρτιότητα του οπτικού υλικού.
Τέλος η απουσία αναφοράς στις ειδικότητες του Δ.παραγωγής καθώς και του Β. Σκηνοθέτη, βασικών ειδικοτήτων για την προπαρασκευή και εκτέλεση του γυρίσματος ενός κιν/φκου έργου ακόμα και απο το άρθρο 4 του παρόντος Σ/Ν, και η εν γένει απουσία αναφοράς στην ουσία του ρόλου του τεχνικού προσωπικού ενός κινφ/κου έργου δείχνει κατά την γνώμη μου άγνοια της πραγματικότητας μιάς κινφ/κης παραγωγής.
Ίσως μια εκτενέστερη έρευνα απο το υπουργείο και κάποιες συναντήσεις με εκπροσώπους όλων των ειδικοτήτων θα λειτουργούσε επικοδομητικά ως πρός τις τελικές διατυπώσεις και περεταίρω εξελίξεις που θέλει να δρομολογήσει το υπουργείο μέσω του παρόντος Σ/Ν.
Το μόνο που θα ήθελα να καταλάβω όσον αφορά το Άρθρο 3 του νέου Σ/Ν, είναι αν οι ειδικότητες καθορίζονται απο τους Παραγωγό, Σκηνοθέτη ή αν αυτοί καθορίζουν το ποιές ειδικότητες θα χρησιμοποιήσουν στην εκάστοτε παραγωγή. Γιατί οι ειδικότητες ως ειδικότητες υπάρχουν παγκοσμίως και δεν έχουν ανάγκη κανέναν να τις καθορίσει. Θεωρώ ότι τα βασικά θέματα που προβληματίζουν όλον τον κόσμο που στελεχώνει την παραγωγή ενός οπτικοακουστικού έργου στην Ελλάδα δεν θίγονται ούτε, αναφέρονται. Ενδεικτικά αναφέρω: Άδειες εργασίας (τουλάχιστον οι μισοί από όσους δουλεύουν αυτή τη στιγμή στον κιν/φο, είναι χωρίς άδεια ενώ αν αναφερθούμε και στο κομμάτι της τηλεόρασης και της διαφήμισης τα ποσοστά είναι παρόμοια μπορεί και μεγαλύτερα), ασφάλιση - εξασφάλιση κ.α. Επίσης η απουσία αναφοράς του διευθυντή φωτογραφίας, δεν καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί στην παρούσα φάση, εφόσον είναι και ο τελικός υπεύθηνος για την τεχνική αρτιότητα του οπτικού υλικού. Τέλος η απουσία αναφοράς στις ειδικότητες του Δ.παραγωγής καθώς και του Β. Σκηνοθέτη, βασικών ειδικοτήτων για την προπαρασκευή και εκτέλεση του γυρίσματος ενός κιν/φκου έργου ακόμα και απο το άρθρο 4 του παρόντος Σ/Ν, και η εν γένει απουσία αναφοράς στην ουσία του ρόλου του τεχνικού προσωπικού ενός κινφ/κου έργου δείχνει κατά την γνώμη μου άγνοια της πραγματικότητας μιάς κινφ/κης παραγωγής. Ίσως μια εκτενέστερη έρευνα απο το υπουργείο και κάποιες συναντήσεις με εκπροσώπους όλων των ειδικοτήτων θα λειτουργούσε επικοδομητικά ως πρός τις τελικές διατυπώσεις και περεταίρω εξελίξεις που θέλει να δρομολογήσει το υπουργείο μέσω του παρόντος Σ/Ν.