Το 80% των θεατρικών επιχορηγήσεων που διέθετε μέχρι σήμερα το Υπουργείο Πολιτισμού πήγαινε σε παραστάσεις με έργα ξένων συγγραφέων. Ελάχιστοι δεν Έλληνες συγγραφείς αμοίβονταν για τα δικαιώματα των έργων τους. Η σχέση δηλαδή συγγραφέα - σχήματος αποκτούσε έναν ιδιότυπο συνεταιρισμό τις περισσότερες φορές εις βάρος νέων συγγραφέων.
Το Εθνικό Θέατρο και το Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος για παράδειγμα είναι απαράδεκτο να μην έχει τόσα χρόνια τουλάχιστουν 4 νέους Έλληνες συγγραφείς in residence.
Όπως εξάλλου είναι απαράδεκτο να διοργανώνονται κλειστές ακροάσεις και στα δυο μεγάλα εθνικά θέατρα.
Πόσοι καλλιτεχνικοί διευθυντές νυν και πρώην έχουν έρθει σε άμεση επαφή με νέους καλλιτέχνες της χώρας;
Το 80% των θεατρικών επιχορηγήσεων που διέθετε μέχρι σήμερα το Υπουργείο Πολιτισμού πήγαινε σε παραστάσεις με έργα ξένων συγγραφέων. Ελάχιστοι δεν Έλληνες συγγραφείς αμοίβονταν για τα δικαιώματα των έργων τους. Η σχέση δηλαδή συγγραφέα - σχήματος αποκτούσε έναν ιδιότυπο συνεταιρισμό τις περισσότερες φορές εις βάρος νέων συγγραφέων. Το Εθνικό Θέατρο και το Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος για παράδειγμα είναι απαράδεκτο να μην έχει τόσα χρόνια τουλάχιστουν 4 νέους Έλληνες συγγραφείς in residence. Όπως εξάλλου είναι απαράδεκτο να διοργανώνονται κλειστές ακροάσεις και στα δυο μεγάλα εθνικά θέατρα. Πόσοι καλλιτεχνικοί διευθυντές νυν και πρώην έχουν έρθει σε άμεση επαφή με νέους καλλιτέχνες της χώρας;