Η επιχορήγηση πρέπει να δίνεται επί συγκεκριμένης πρότασης και τα χρήματα να δίνονται έγκαιρα έτσι ώστε να υλοποιείται με αυτά τα χρήματα η συγκεκριμένη πρόταση. π.χ Αν εγώ είμαι η ομάδα Ψ και προτείνω να ανεβάσω το έργο Χ με αυτό το στόχο και αυτή τη θεματολογία καταθέτω σε εσάς τον προυπολογισμό και την πρόταση μου π.χ τον Μάιο. Εσεις την αξιολογείται και μου δίνεται θετική απάντηση τον Ιούλιο βάσει χρονοδιαγράμματος που έχει οριστεί από πριν. Η ομάδα Ψ λοιπόν μόλις πάρει την θετική απάντηση ξεκινάει τη διαδικασία στησίματος/οργάνωσης του έργου Χ. Πρέπει τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβρη να έχει λάβει την πρώτη δόση της επιχορήγησης και μόλις κάνει πρεμιέρα να λάβει τη δεύτερη και τελευταία δόση. Η πρεμιέρα λογικά θα πρέπει μεχρι το Δεκεμβρη- Γενάρη να έχει γίνει με βάση ότι η θετική απάντηση δόθηκε τον Ιούλιο. Αυτο σημαίνει ότι η επιχορήγηση λειτουργεί επικουρικά στη δημιουργία της παράστασης και δεν έπεται αυτής. Η ομάδα Χ κάνει χρήση της επιχορήγησης και ανεβάζει την προτασή της και δεν περιμένει να λάβει την επιχορήγηση αφότου έχει ανεβάσει την παράσταση και έχει κάνει ήδη έξοδα από την τσέπη της. Αυτό δεν έχει λογική γιατί δεν επιχορηγούμε κάποιον εκ των υστέρων αλλά επί της συγκεκριμένης πρότασης που έκανε. Όταν ανέβει η παράσταση Χ ο εκπρόσωπος της επιτροπής του υπουργείου πρέπει να επισκεφτεί την παράσταση Χ και να δει αν έχει νόημα η ομάδα Ψ να επιχορηγηθεί και την επόμενη χρονιά. Και δεν εννοούμε αν έχει νόημα με την έννοια του αν τους άρεσε καλλιτεχνικά το έργο αλλά με το αν η ομάδα Ψ τήρησε κάποιες προυποθέσεις π.χ. χρονοδιαγράμματος, ποιότητας με βάση την αρχική της πρόταση.
Όλα αυτά φυσικά και προυποθέτουν χρονοδιαγράμματα που πρέπει να τηρούν και οι 2 πλευρές. Επίσης δεν έχει νόημα να στήνονται άρον άρον παραστασεις για να λάβουν κάποιοι επιχορήγηση. Δεν επιχορηγούμε συγκεκριμένη ομάδα ή καλλιτέχνη για να του κάνουμε κάποιο δώρο ή να τον ευχαριστήσουμε για την προσφορά του στην τέχνη, αλλά επιχορηγούμε ένα συνδιασμό ομάδας και έργου που προτείνει και επιχορηγούμε την συνέπεια και την καλλιτεχνική εξέλιξη -πρόοδο.
Η επιχορήγηση πρέπει να δίνεται επί συγκεκριμένης πρότασης και τα χρήματα να δίνονται έγκαιρα έτσι ώστε να υλοποιείται με αυτά τα χρήματα η συγκεκριμένη πρόταση. π.χ Αν εγώ είμαι η ομάδα Ψ και προτείνω να ανεβάσω το έργο Χ με αυτό το στόχο και αυτή τη θεματολογία καταθέτω σε εσάς τον προυπολογισμό και την πρόταση μου π.χ τον Μάιο. Εσεις την αξιολογείται και μου δίνεται θετική απάντηση τον Ιούλιο βάσει χρονοδιαγράμματος που έχει οριστεί από πριν. Η ομάδα Ψ λοιπόν μόλις πάρει την θετική απάντηση ξεκινάει τη διαδικασία στησίματος/οργάνωσης του έργου Χ. Πρέπει τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβρη να έχει λάβει την πρώτη δόση της επιχορήγησης και μόλις κάνει πρεμιέρα να λάβει τη δεύτερη και τελευταία δόση. Η πρεμιέρα λογικά θα πρέπει μεχρι το Δεκεμβρη- Γενάρη να έχει γίνει με βάση ότι η θετική απάντηση δόθηκε τον Ιούλιο. Αυτο σημαίνει ότι η επιχορήγηση λειτουργεί επικουρικά στη δημιουργία της παράστασης και δεν έπεται αυτής. Η ομάδα Χ κάνει χρήση της επιχορήγησης και ανεβάζει την προτασή της και δεν περιμένει να λάβει την επιχορήγηση αφότου έχει ανεβάσει την παράσταση και έχει κάνει ήδη έξοδα από την τσέπη της. Αυτό δεν έχει λογική γιατί δεν επιχορηγούμε κάποιον εκ των υστέρων αλλά επί της συγκεκριμένης πρότασης που έκανε. Όταν ανέβει η παράσταση Χ ο εκπρόσωπος της επιτροπής του υπουργείου πρέπει να επισκεφτεί την παράσταση Χ και να δει αν έχει νόημα η ομάδα Ψ να επιχορηγηθεί και την επόμενη χρονιά. Και δεν εννοούμε αν έχει νόημα με την έννοια του αν τους άρεσε καλλιτεχνικά το έργο αλλά με το αν η ομάδα Ψ τήρησε κάποιες προυποθέσεις π.χ. χρονοδιαγράμματος, ποιότητας με βάση την αρχική της πρόταση. Όλα αυτά φυσικά και προυποθέτουν χρονοδιαγράμματα που πρέπει να τηρούν και οι 2 πλευρές. Επίσης δεν έχει νόημα να στήνονται άρον άρον παραστασεις για να λάβουν κάποιοι επιχορήγηση. Δεν επιχορηγούμε συγκεκριμένη ομάδα ή καλλιτέχνη για να του κάνουμε κάποιο δώρο ή να τον ευχαριστήσουμε για την προσφορά του στην τέχνη, αλλά επιχορηγούμε ένα συνδιασμό ομάδας και έργου που προτείνει και επιχορηγούμε την συνέπεια και την καλλιτεχνική εξέλιξη -πρόοδο.