Χαίρομαι που το δίλημμα "πολλά σε λίγους ή λίγα σε πολλούς"ξεπεράστηκε και θα πρότεινα να ξανατεθεί , ως συνειδητή απόφαση πια, με την ακόλουθη ώριμη μορφή "ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ και ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ, που με θράσος και αφέλεια προσπαθούν να μας πείσουν ότι υπηρετούν την τέχνη".
Προφανώς,το δύσκολο αλλά απολύτως απαραίτητο είναι η δημιουργία όλων εκείνων των ασφαλιστικών δικλείδων, που θα διασφαλίζουν την αξιοκρατική "διαλογή" και επιλογή των ικανότερων να παράγουν καλλιτεχνικό έργο με στόχο την οικονομική τους ενίσχυση,προκειμένου να διευκολυνθούν στην υλοποίηση της ιδέας ή του οράματός τους.
Αυτονόητη,για το σκοπό αυτό, θεωρώ την πλήρη ανατροπή της καθεστηκυίας αντίληψης περί της τέχνης και όσων την υπηρετούν,πράγμα δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο.
Βρίσκω σημαντική κι ενδιαφέρουσα τη διαδικασία της "δημόσιας διαβούλευσης" παρά τις προσωπικές μου επιφυλάξεις για την πλήρη αξιοποίησή της.
Χαίρομαι που το δίλημμα "πολλά σε λίγους ή λίγα σε πολλούς"ξεπεράστηκε και θα πρότεινα να ξανατεθεί , ως συνειδητή απόφαση πια, με την ακόλουθη ώριμη μορφή "ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ και ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ, που με θράσος και αφέλεια προσπαθούν να μας πείσουν ότι υπηρετούν την τέχνη". Προφανώς,το δύσκολο αλλά απολύτως απαραίτητο είναι η δημιουργία όλων εκείνων των ασφαλιστικών δικλείδων, που θα διασφαλίζουν την αξιοκρατική "διαλογή" και επιλογή των ικανότερων να παράγουν καλλιτεχνικό έργο με στόχο την οικονομική τους ενίσχυση,προκειμένου να διευκολυνθούν στην υλοποίηση της ιδέας ή του οράματός τους. Αυτονόητη,για το σκοπό αυτό, θεωρώ την πλήρη ανατροπή της καθεστηκυίας αντίληψης περί της τέχνης και όσων την υπηρετούν,πράγμα δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο. Βρίσκω σημαντική κι ενδιαφέρουσα τη διαδικασία της "δημόσιας διαβούλευσης" παρά τις προσωπικές μου επιφυλάξεις για την πλήρη αξιοποίησή της.