Σε σχέση με την παραγραφο 6 του Αρθρου 2:
Θεωρώ χρόνια παθογένεια του ελληνικού σινεμά να θεωρείται ο σκηνοθετης ως ο αποκλειστικός δημιουργός του οπτικοακουστικού έργου. Το σενάριο αποτελεί την απαρχή κάθε ταινίας και είναι ένα ολοκληρωμένο κείμενο ιδιαίτερης οπτικοακουστικής αφήγησης, η τέχνη και η τεχνική του οποίου διδάσκονται ενδελεχώς στις Κινηματογραφικές Σχολές όλου του κόσμου. Γι' αυτό θεωρώ σημαντικό στους δημιουργούς της ταινίας να συνυπολογίζονται σεναριογράφος και σκηνοθέτης ισότιμα.
Σε σχέση με την παραγραφο 6 του Αρθρου 2: Θεωρώ χρόνια παθογένεια του ελληνικού σινεμά να θεωρείται ο σκηνοθετης ως ο αποκλειστικός δημιουργός του οπτικοακουστικού έργου. Το σενάριο αποτελεί την απαρχή κάθε ταινίας και είναι ένα ολοκληρωμένο κείμενο ιδιαίτερης οπτικοακουστικής αφήγησης, η τέχνη και η τεχνική του οποίου διδάσκονται ενδελεχώς στις Κινηματογραφικές Σχολές όλου του κόσμου. Γι' αυτό θεωρώ σημαντικό στους δημιουργούς της ταινίας να συνυπολογίζονται σεναριογράφος και σκηνοθέτης ισότιμα.