Αν ο στόχος της δημόσιας διαβούλευσης είναι να καταργηθούν οι επιχορηγήσεις αρκεί ένα δελτίο τύπου. Και όταν κάποιοι καταθέτουν τις προτάσεις τους ενυπόγραφα και κάποιοι άλλοι όχι αυτό πάλι είναι ένα θέμα που ακυρώνει την ίδια διαδικασία.Σε κάποια θέματα καλό είναι να τοποθετούνται άνθρωποι που με το ένα ή άλλο τρόπο σχετίζονται με το θέατρο.Ναι η Ελλάδα διανύει την κρισιμότερη οικονομική της περίοδο αλλά από την άλλη πως θα προχωρήσουμε;
Αν θέλουμε ένα καλό θέατρο θα πρέπει να το στηρίξουμε.
Προσπαθώντας να είμαι αισιόδοξος χωρίς να έχω μια συγκεκριμένη οικονομική πρόταση (αυτό θα μπορούσαν να τον κάνουν άνθρωποι που σχετίζονται με Διαχείριση Πολιτισμού ) πιστεύω ότι αυτό που όλοι ζητάμε είναι:
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ:Η κάθε πρόταση να απευθύνεται σε κάποιο κοινό. Όχι στις παρέες και τις κλίκες που οδήγησαν το θέατρο μας σε αυτήν την μαλθακότητα του θεάτρου μας.Στα άδεια θέατρα όπου ο καθένας απλά εκφράζει τον "ΠΟΝΟ"του και δεν τον νοιάζει αν κόψε ειισιτήρια αφού το ΚΡΑΤΟΣ πληρώνει και βαφτίζει την παράσταση του Έρευνα( Το να κάνεις έρευνα ξέρουμε όλοι πόσο σοβαρό είναι και πως χρειάζεται την συνεργασία επιστημόνων και πολύ δουλειά.Και δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας μας.Άνθρωποι σαν το Εουτζένιο Μπάρμπα,τον Πήτερ Μπρούκ και τον Ταντάσι Σουζούκι έχουν αποδείξει την αξία της έρευνας στο θέατρο)
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:Όποια ομάδα ή θέατρο επιχορηγείται να δημοσιοποιεί διαδικτυακά τον προϋπολογισμό της. Όλα στο φως. Σχεδόν όλοι δουλεύουμε στα όρια του τζάμπα και κάποιοι κρατούν θέατρα με τον κόπο μας.
Αν ο στόχος της δημόσιας διαβούλευσης είναι να καταργηθούν οι επιχορηγήσεις αρκεί ένα δελτίο τύπου. Και όταν κάποιοι καταθέτουν τις προτάσεις τους ενυπόγραφα και κάποιοι άλλοι όχι αυτό πάλι είναι ένα θέμα που ακυρώνει την ίδια διαδικασία.Σε κάποια θέματα καλό είναι να τοποθετούνται άνθρωποι που με το ένα ή άλλο τρόπο σχετίζονται με το θέατρο.Ναι η Ελλάδα διανύει την κρισιμότερη οικονομική της περίοδο αλλά από την άλλη πως θα προχωρήσουμε; Αν θέλουμε ένα καλό θέατρο θα πρέπει να το στηρίξουμε. Προσπαθώντας να είμαι αισιόδοξος χωρίς να έχω μια συγκεκριμένη οικονομική πρόταση (αυτό θα μπορούσαν να τον κάνουν άνθρωποι που σχετίζονται με Διαχείριση Πολιτισμού ) πιστεύω ότι αυτό που όλοι ζητάμε είναι: ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ:Η κάθε πρόταση να απευθύνεται σε κάποιο κοινό. Όχι στις παρέες και τις κλίκες που οδήγησαν το θέατρο μας σε αυτήν την μαλθακότητα του θεάτρου μας.Στα άδεια θέατρα όπου ο καθένας απλά εκφράζει τον "ΠΟΝΟ"του και δεν τον νοιάζει αν κόψε ειισιτήρια αφού το ΚΡΑΤΟΣ πληρώνει και βαφτίζει την παράσταση του Έρευνα( Το να κάνεις έρευνα ξέρουμε όλοι πόσο σοβαρό είναι και πως χρειάζεται την συνεργασία επιστημόνων και πολύ δουλειά.Και δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας μας.Άνθρωποι σαν το Εουτζένιο Μπάρμπα,τον Πήτερ Μπρούκ και τον Ταντάσι Σουζούκι έχουν αποδείξει την αξία της έρευνας στο θέατρο) ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:Όποια ομάδα ή θέατρο επιχορηγείται να δημοσιοποιεί διαδικτυακά τον προϋπολογισμό της. Όλα στο φως. Σχεδόν όλοι δουλεύουμε στα όρια του τζάμπα και κάποιοι κρατούν θέατρα με τον κόπο μας.