Στο πλαίσιο μιας δημόσιας διαβούλευσης (πρέπει να) ακούγονται όλες οι φωνές κύριε Στρέπκο. Ασφαλώς και θα υπάρξουν άνθρωποι οι οποίοι, υπό τις παρούσες συνθήκες (όταν π.χ. τα νοσοκομεία δεν έχουν καλά-καλά χρήματα για να προμηθευτούν ιατρικό υλικό ή συγχωνεύονται σχολείαή πετσοκόβεται η σύνταξη του παππούλη) θα θεωρήσουν πολυτέλεια το να δίνονται 2 με 2,5 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για θεατρικές επιχορηγήσεις.
Δεν χρειάζεται να τους βάλει κανείς να το κάνουν αυτό, λένε αυτό που θα σκεφτόταν ο μέσος άνθρωπος.
Από εκεί και πέρα, όσοι αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιχορηγήσεις στο θέατρο δεν είναι μια πολυτέλεια αλλά μια αναγκαιότητα προκειμένου να εξασφαλισθεί η ύπαρξη πολυφωνίας και εναλλακτικών προτάσεων και να μην τα ισοπεδώσουν όλα οι αμείλικτοι νόμοι της αγοράς (πράγμα που θα σήμαινε ότι θα ήμασταν όλοι μας καταδικασμένοι να βλέπουμε παραστάσεις τύπου "Τα κορίτσια με τα μαύρα" ή και ακόμα χειρότερες, σεφερλικού επιπέδου), οφείλουμε νομίζω αντί να προσχωρούμε σε θεωρίες συνωμοσίας να καταθέσουμε, καθένας με βάση την προσωπική του εμπειρία, λογική και φαντασία, πέντε προτάσεις της προκοπής.
Αποδείχτηκε, στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το σινεμά, ότι αυτές οι προτάσεις και διαβάζονται και λαμβάνονται υπόψη. Αν δείτε το αρχικό ντραφτ του νόμου με αυτόν που ψηφίστηκε τελικά θα διαπιστώσετε πως επήλθαν άπειρες βελτιώσεις.
Το ίδιο νομίζω ότι πρέπει να γίνει και τώρα. Ότι όλοι θέλουμε διαφάνεια και αξιοκρατία, όπως γράφετε στο ποστ σας, είναι ηλίου φαεινότερο. Δε νομίζω να υπάρξει έστω και ένας εδώ μέσα που να υποστηρίξει ότι θέλει διαπλοκή και νεποτισμό στον τρόπο με τον οποίο το Κράτος επιχορηγεί την Τέχνη (ακόμα κι αυτοί που έφτιαξαν βίλες με τα λεφτά του έρμου του ελληνικού Δημοσίου!).
Επομένως όποιος έχει κάποια ολοκληρωμένη πρόταση να καταθέσει, να το κάνει. Αλλιώς είναι πολύ πιο έντιμη και συνετή η σιωπή. Τουλάχιστον αφήνει να ακούγονται οι φωνές άλλων που έχουν να αρθρώσουν λόγο.
Αυτά. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο.
Στο πλαίσιο μιας δημόσιας διαβούλευσης (πρέπει να) ακούγονται όλες οι φωνές κύριε Στρέπκο. Ασφαλώς και θα υπάρξουν άνθρωποι οι οποίοι, υπό τις παρούσες συνθήκες (όταν π.χ. τα νοσοκομεία δεν έχουν καλά-καλά χρήματα για να προμηθευτούν ιατρικό υλικό ή συγχωνεύονται σχολείαή πετσοκόβεται η σύνταξη του παππούλη) θα θεωρήσουν πολυτέλεια το να δίνονται 2 με 2,5 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για θεατρικές επιχορηγήσεις. Δεν χρειάζεται να τους βάλει κανείς να το κάνουν αυτό, λένε αυτό που θα σκεφτόταν ο μέσος άνθρωπος. Από εκεί και πέρα, όσοι αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιχορηγήσεις στο θέατρο δεν είναι μια πολυτέλεια αλλά μια αναγκαιότητα προκειμένου να εξασφαλισθεί η ύπαρξη πολυφωνίας και εναλλακτικών προτάσεων και να μην τα ισοπεδώσουν όλα οι αμείλικτοι νόμοι της αγοράς (πράγμα που θα σήμαινε ότι θα ήμασταν όλοι μας καταδικασμένοι να βλέπουμε παραστάσεις τύπου "Τα κορίτσια με τα μαύρα" ή και ακόμα χειρότερες, σεφερλικού επιπέδου), οφείλουμε νομίζω αντί να προσχωρούμε σε θεωρίες συνωμοσίας να καταθέσουμε, καθένας με βάση την προσωπική του εμπειρία, λογική και φαντασία, πέντε προτάσεις της προκοπής. Αποδείχτηκε, στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το σινεμά, ότι αυτές οι προτάσεις και διαβάζονται και λαμβάνονται υπόψη. Αν δείτε το αρχικό ντραφτ του νόμου με αυτόν που ψηφίστηκε τελικά θα διαπιστώσετε πως επήλθαν άπειρες βελτιώσεις. Το ίδιο νομίζω ότι πρέπει να γίνει και τώρα. Ότι όλοι θέλουμε διαφάνεια και αξιοκρατία, όπως γράφετε στο ποστ σας, είναι ηλίου φαεινότερο. Δε νομίζω να υπάρξει έστω και ένας εδώ μέσα που να υποστηρίξει ότι θέλει διαπλοκή και νεποτισμό στον τρόπο με τον οποίο το Κράτος επιχορηγεί την Τέχνη (ακόμα κι αυτοί που έφτιαξαν βίλες με τα λεφτά του έρμου του ελληνικού Δημοσίου!). Επομένως όποιος έχει κάποια ολοκληρωμένη πρόταση να καταθέσει, να το κάνει. Αλλιώς είναι πολύ πιο έντιμη και συνετή η σιωπή. Τουλάχιστον αφήνει να ακούγονται οι φωνές άλλων που έχουν να αρθρώσουν λόγο. Αυτά. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο και τον χώρο.