Ένα point system για το ελεύθερο θέατρο που θα λειτουργεί «με αυξομείωση της ποσόστωσης κατ’ έτος ανάλογα με την πολιτική του ΥΠΠΟ-Τ για το θέατρο» εμπεριέχει κινδύνους εφιαλτικής αδιαφάνειας: εάν αλλάξει η ηγεσία του Υπουργείου αλλάζουν και οι στόχοι της θεατρικής πολιτικής; Και με ποια κριτήρια θα καθοριστεί αυτή η ποσόστωση, έτσι ώστε να είναι δίκαιη; Ή θα δίνεται έτσι στην ηγεσία του Υπουργείου και την όποια Επιτροπή η άνεση να «φωτογραφίζει» μέσω της αυξομείωσης της ποσόστωσης αυτούς που θα θέλει να στηρίξει; Γιατί τόση φασαρία, εάν πρόκειται για το ίδιο ζητούμενο; Κάθε Επιτροπή σημαίνει εξουσία σε συγκεκριμένους ανθρώπους για να κρίνουν όλους τους αιτούντες. Απλά, διαφανή και τεχνοκρατικά κριτήρια χρηματοδότησης, με το μεγαλύτερο ποσοστό να πηγαίνει σε προσβάσιμες από όλους ΥΠΟΔΟΜΕΣ, χωρίς επιτροπές και στο πλαίσιο μιας ξεκάθαρης άσκησης Εθνικής Θεατρικής Πολιτικής σε βάθος χρόνου.
Ένα point system για το ελεύθερο θέατρο που θα λειτουργεί «με αυξομείωση της ποσόστωσης κατ’ έτος ανάλογα με την πολιτική του ΥΠΠΟ-Τ για το θέατρο» εμπεριέχει κινδύνους εφιαλτικής αδιαφάνειας: εάν αλλάξει η ηγεσία του Υπουργείου αλλάζουν και οι στόχοι της θεατρικής πολιτικής; Και με ποια κριτήρια θα καθοριστεί αυτή η ποσόστωση, έτσι ώστε να είναι δίκαιη; Ή θα δίνεται έτσι στην ηγεσία του Υπουργείου και την όποια Επιτροπή η άνεση να «φωτογραφίζει» μέσω της αυξομείωσης της ποσόστωσης αυτούς που θα θέλει να στηρίξει; Γιατί τόση φασαρία, εάν πρόκειται για το ίδιο ζητούμενο; Κάθε Επιτροπή σημαίνει εξουσία σε συγκεκριμένους ανθρώπους για να κρίνουν όλους τους αιτούντες. Απλά, διαφανή και τεχνοκρατικά κριτήρια χρηματοδότησης, με το μεγαλύτερο ποσοστό να πηγαίνει σε προσβάσιμες από όλους ΥΠΟΔΟΜΕΣ, χωρίς επιτροπές και στο πλαίσιο μιας ξεκάθαρης άσκησης Εθνικής Θεατρικής Πολιτικής σε βάθος χρόνου.