Επίσης ναι!!!!!! στην πρόταση του κυρίου Αλάτση για δραματικές σχολές στην επαρχία ακομα και παράρτημα δραματικής σχολης. Ολόκληρη Πάτρα δεν έχει δραματική σχολή Επίσης ΙΕΚ θεατρου.
Να προβλέπονται σεμινάρια και από σκηνοθέτες -ηθοποιούς- σκηνογράφους χορογράφους κλπ που ζουν σε άλλη πόλη ( αποζημίωση για οδοιπορικά στέγη) καθώς και καλλιτέχνες που σχετίζονται με τον τόπο και ζουν αλλού (οδοιπορικά ) έτσι ωστε να αναβαθμίζεται η παρεχόμενη παιδεία και να δημιουργουνται υποδομές για μελλοντική συνεργασία .
Παράδειγμα
Στη Ζάκυνθο λειτούργησε ΙΕΚ θεάτρου (εξαιρετική πρωτοβουλια Κ Καποδίστρια ) για δύο χρόνια με καθηγητές σκηνοθέτες που ζούν στο νησί. Οποιες αντιρρήσεις και να προβαλλει κανείς για το επίπεδο , διευρύνθηκε τόσο το θεατρικό κοινό όσο και οι ηθοποιοί και νέοι σκηνοθέτες του νησιού.
Δεν μπορεσε να επαναλειτουργήσει γιατί ο αριθμός των φοιτητών επρεπε να είναι 18 αριθμός αρκετά υψηλος για τα πληθυσμιακά δεδομένα του νησιού.
Επίσης ναι!!!!!! στην πρόταση του κυρίου Αλάτση για δραματικές σχολές στην επαρχία ακομα και παράρτημα δραματικής σχολης. Ολόκληρη Πάτρα δεν έχει δραματική σχολή Επίσης ΙΕΚ θεατρου. Να προβλέπονται σεμινάρια και από σκηνοθέτες -ηθοποιούς- σκηνογράφους χορογράφους κλπ που ζουν σε άλλη πόλη ( αποζημίωση για οδοιπορικά στέγη) καθώς και καλλιτέχνες που σχετίζονται με τον τόπο και ζουν αλλού (οδοιπορικά ) έτσι ωστε να αναβαθμίζεται η παρεχόμενη παιδεία και να δημιουργουνται υποδομές για μελλοντική συνεργασία . Παράδειγμα Στη Ζάκυνθο λειτούργησε ΙΕΚ θεάτρου (εξαιρετική πρωτοβουλια Κ Καποδίστρια ) για δύο χρόνια με καθηγητές σκηνοθέτες που ζούν στο νησί. Οποιες αντιρρήσεις και να προβαλλει κανείς για το επίπεδο , διευρύνθηκε τόσο το θεατρικό κοινό όσο και οι ηθοποιοί και νέοι σκηνοθέτες του νησιού. Δεν μπορεσε να επαναλειτουργήσει γιατί ο αριθμός των φοιτητών επρεπε να είναι 18 αριθμός αρκετά υψηλος για τα πληθυσμιακά δεδομένα του νησιού.