Κατά την άποψή μου, η επιχορήγηση των φορέων πρέπει να στηρίζεται σε μία σειρά πολυσύνθετων κριτηρίων, για την αξιολόγηση και κατάταξη των αιτούμενων. όπως γίνεται διεθνώς, σε πολλούς χώρους (π.χ. οικονομία, περιβάλλον, φεστιβάλ, κλπ.). Παραθέτω, ορισμένα κριτήρια που θεωρώ ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στη βαθμονόμηση: 1) Αριθμός μελών φορέα, 2) Ποσοστό κάλυψης όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων του αντίστοιχου χώρου από τα μέλη του φορέα, 3) Έξοδα φορέα εντός των τελευταίων 3 ετών, 4) Αριθμός παραστάσεων φορέα εντός των τελευταίων 3 ετών, 5) Βραβεύσεις έργου φορέα σε εθνικό/ διεθνές επίπεδο, εντός των τελευταίων 3 ετών, 6) Αριθμός εισιτηρίων (ή/και θεατών) των τελευταίων 5 παραστάσεων, 7) Ποσό επιχορηγήσεων τελευταίων 3 ετών, 8) Συνολικός αριθμός συμμετοχών σε ελληνικά και ξένα φεστιβάλ, 9) Συνεργασία με φορείς του εξωτερικού τα τελευταία 3 χρόνια, 10) Ανάπτυξη δραστηριοτήτων τα τελευταία 3 χρόνια (σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, κλπ.), 11) Συνεργασία με άλλους φορείς και μεμονωμένους καλλιτέχνες, 12) Πληθυσμός/ Συγκέντρωση πληθυσμού στο Δήμο όπου εδρεύει ο φορέας, 13) Υλικοτεχνική υποδομή στην ιδιοκτησία του φορέα, 14) Προσανατολισμός ρεπερτορίου και πρωτοτυπία, 15) Μέσο όρο ηλικίας μελών φορέα.
Κατά την άποψή μου, η επιχορήγηση των φορέων πρέπει να στηρίζεται σε μία σειρά πολυσύνθετων κριτηρίων, για την αξιολόγηση και κατάταξη των αιτούμενων. όπως γίνεται διεθνώς, σε πολλούς χώρους (π.χ. οικονομία, περιβάλλον, φεστιβάλ, κλπ.). Παραθέτω, ορισμένα κριτήρια που θεωρώ ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στη βαθμονόμηση: 1) Αριθμός μελών φορέα, 2) Ποσοστό κάλυψης όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων του αντίστοιχου χώρου από τα μέλη του φορέα, 3) Έξοδα φορέα εντός των τελευταίων 3 ετών, 4) Αριθμός παραστάσεων φορέα εντός των τελευταίων 3 ετών, 5) Βραβεύσεις έργου φορέα σε εθνικό/ διεθνές επίπεδο, εντός των τελευταίων 3 ετών, 6) Αριθμός εισιτηρίων (ή/και θεατών) των τελευταίων 5 παραστάσεων, 7) Ποσό επιχορηγήσεων τελευταίων 3 ετών, 8) Συνολικός αριθμός συμμετοχών σε ελληνικά και ξένα φεστιβάλ, 9) Συνεργασία με φορείς του εξωτερικού τα τελευταία 3 χρόνια, 10) Ανάπτυξη δραστηριοτήτων τα τελευταία 3 χρόνια (σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, κλπ.), 11) Συνεργασία με άλλους φορείς και μεμονωμένους καλλιτέχνες, 12) Πληθυσμός/ Συγκέντρωση πληθυσμού στο Δήμο όπου εδρεύει ο φορέας, 13) Υλικοτεχνική υποδομή στην ιδιοκτησία του φορέα, 14) Προσανατολισμός ρεπερτορίου και πρωτοτυπία, 15) Μέσο όρο ηλικίας μελών φορέα.