4. ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
Μας είναι αδιανόητη η αναγκαστική συγχώνευση σχημάτων ή καλλιτεχνών όπως προτείνει η ομάδα εργασίας. Το κίνητρο για την σύμπραξη ομάδων ή καλλιτεχνών θα πρέπει να είναι αμιγώς καλλιτεχνικό και κάθε απόφαση μιας τέτοιας σύμπραξης είναι αποκλειστικά δική τους. Σε ότι αφορά το σύστημα μοριοδότησης πιστεύουμε ότι δεν εξασφαλίζει αντικειμενικότητα όπως αποδεικνύεται και από την εμπειρία του παρελθόντος . Η πληθωρική παρουσία θεατρικών σχημάτων είναι ένα σύνθετο φαινόμενο που συνδέεται άμεσα και με τα προβλήματα της θεατρικής παιδείας.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΘΙΑΣΩΝ
Altera Pars (Χειμώνα Μήνα)
Αμφιθέατρο(Ευαγγελάτος Σπύρος Ευαγγελάτου Κατερίνα)
θέατρο της Άνοιξης( Μαργαρίτης Γιάννης, Δούζη Χρυσάνθη)
angelus novus (Κωνσταντινίδης Δαμιανός)
Αργώ (Υψηλάντη Αιμιλία)
Θέατρο Άσκηση(Μουστάκης Περικλής )
Βικτώρια(Κομνηνός Δημήτρης)
Επί Κολωνώ (Χατζηνικολάου Γεώργιος)
Εξαρχείων(Βουτέρης Τάκης-Δεκαβάλα Ανίτα )
Ex animo (Ρούμπος Ζήσης Κρητος Γωργος)
Κορυβάντες (Θεοχάρης Αντρέας )
Μικρή σκηνή(Ζούμπα Γεωργία)
Μνήμη (Βιρβιδάκης Μιχαήλ)(Κρήτη)
Νέα Σκηνή(Βογιατζής Λευτέρης)
Νέου Κόσμου(Θεοδωρόπουλος Βαγγέλης )
Νέος Λόγος(Μακρης)
θέατρο Νέων(Σειτάνης Δημήτρης )
Νοητή γραμμή (Ποζέλη Όλγα)
Ομάδα μουσικού θεάτρου όπερα (Αμπαζής Θοδωρής )
Παίκτες(Σάββα Μαρία)
Πάνδημος Ιός (Χατούπη Δήμητρα )
Πειραματική σκηνή Θεσσαλονίκης (Παπανδρέου Νικηφόρος)
Πλεύσης (Κουτρουβής Αντώνης )
θέατρο Πόρτα(Καλογερόπουλου Ξένια )
θέατρο Πορεία(Τάρλοου Δημήτρης )
Πράξη, Θέατρο Κεφαλληνίας (Πουλαντζάς Βασίλης – Αρβανίτη Μπέτυ)
πρόβα(Ραζή Μαίρη)
Σημείο (Μακρής Νίκος )
Θεατρική Σκηνή(Αντώνης Αντωνίου)
splish-splash (Οικονομίδης Γιάννης)
Στιγμή( Αναστασάκης )
σοου σεβεν(Κουρούμπαλης Δημήτρης)
Θέατρο Στοά (Πρωτοψαλτη Λήδα - Παπαγεωργίου θανάσης)
θέατρο Τέχνης(Χρονόπουλος Διαγόρας )
Τόπος Αλλου (Καμτσής Νίκος)
freak lab (Εστερ Αντρε Γκονζάλες)
Χρυσοθήρες(Φραγκιόγλου Δημήτρης)
4. ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Μας είναι αδιανόητη η αναγκαστική συγχώνευση σχημάτων ή καλλιτεχνών όπως προτείνει η ομάδα εργασίας. Το κίνητρο για την σύμπραξη ομάδων ή καλλιτεχνών θα πρέπει να είναι αμιγώς καλλιτεχνικό και κάθε απόφαση μιας τέτοιας σύμπραξης είναι αποκλειστικά δική τους. Σε ότι αφορά το σύστημα μοριοδότησης πιστεύουμε ότι δεν εξασφαλίζει αντικειμενικότητα όπως αποδεικνύεται και από την εμπειρία του παρελθόντος . Η πληθωρική παρουσία θεατρικών σχημάτων είναι ένα σύνθετο φαινόμενο που συνδέεται άμεσα και με τα προβλήματα της θεατρικής παιδείας. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΘΙΑΣΩΝ Altera Pars (Χειμώνα Μήνα) Αμφιθέατρο(Ευαγγελάτος Σπύρος Ευαγγελάτου Κατερίνα) θέατρο της Άνοιξης( Μαργαρίτης Γιάννης, Δούζη Χρυσάνθη) angelus novus (Κωνσταντινίδης Δαμιανός) Αργώ (Υψηλάντη Αιμιλία) Θέατρο Άσκηση(Μουστάκης Περικλής ) Βικτώρια(Κομνηνός Δημήτρης) Επί Κολωνώ (Χατζηνικολάου Γεώργιος) Εξαρχείων(Βουτέρης Τάκης-Δεκαβάλα Ανίτα ) Ex animo (Ρούμπος Ζήσης Κρητος Γωργος) Κορυβάντες (Θεοχάρης Αντρέας ) Μικρή σκηνή(Ζούμπα Γεωργία) Μνήμη (Βιρβιδάκης Μιχαήλ)(Κρήτη) Νέα Σκηνή(Βογιατζής Λευτέρης) Νέου Κόσμου(Θεοδωρόπουλος Βαγγέλης ) Νέος Λόγος(Μακρης) θέατρο Νέων(Σειτάνης Δημήτρης ) Νοητή γραμμή (Ποζέλη Όλγα) Ομάδα μουσικού θεάτρου όπερα (Αμπαζής Θοδωρής ) Παίκτες(Σάββα Μαρία) Πάνδημος Ιός (Χατούπη Δήμητρα ) Πειραματική σκηνή Θεσσαλονίκης (Παπανδρέου Νικηφόρος) Πλεύσης (Κουτρουβής Αντώνης ) θέατρο Πόρτα(Καλογερόπουλου Ξένια ) θέατρο Πορεία(Τάρλοου Δημήτρης ) Πράξη, Θέατρο Κεφαλληνίας (Πουλαντζάς Βασίλης – Αρβανίτη Μπέτυ) πρόβα(Ραζή Μαίρη) Σημείο (Μακρής Νίκος ) Θεατρική Σκηνή(Αντώνης Αντωνίου) splish-splash (Οικονομίδης Γιάννης) Στιγμή( Αναστασάκης ) σοου σεβεν(Κουρούμπαλης Δημήτρης) Θέατρο Στοά (Πρωτοψαλτη Λήδα - Παπαγεωργίου θανάσης) θέατρο Τέχνης(Χρονόπουλος Διαγόρας ) Τόπος Αλλου (Καμτσής Νίκος) freak lab (Εστερ Αντρε Γκονζάλες) Χρυσοθήρες(Φραγκιόγλου Δημήτρης)