Να βελτιώσουν μερικοί φίλοι και συνάδελφοι τα Ελληνικά τους. Σε ιστοσελίδα του υπουργείου Πολιτισμού βρισκόμαστε. Εκείνο το "να αιτηθεί" της Γαλανοπούλου ή "των προβών" του Ηλία και άλλων, βγάζουν τα μάτια μας. Έλεος. Δεν έχει γενική πληθυντικού "η πρόβα".Πες "των δοκιμών" και καθάρισες.
Κατα τα λοιπά νομίζω ότι δεν έχει και τόση σημασία η νομική μορφή του επιχορηγούμενου θεατρικού σχήματος, αρκεί να διευκολύνεται με αυτή, το παραγώμενο πολιτιστικό αγαθό και να μην χάνεται ο καλλιτέχνης μέσα στη δαιδαλώδη γραφειοκρατία των εταιριών. Και υπό την έννοια αυτή θεωρώ ότι οι εταιρίες του Αστικού Κώδικα, οι μή κερδοσκοπικές όπως κατ΄ευφημισμό λέγονται, είναι οι πιο κατάλληλες, αφού φυσικά τροποποιηθούν κάποιες διατάξεις που έχουν να κάνουν κυρίως με τα φολολογικά τους. Βέβαια για τις προσωποπαγείς-ατομικές επιχορηγήσεις έχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά δεν είμαι αρνητικός. Πρέπει να κρίνονται κατα περίπτωση. Ένας μεγάλος καλλιτέχνης που μόνος αυτός πραγματοποιεί ένα ρεσιτάλ όπως παλαιότερα έκανε π.χ. ο αείμνηστος Διαμαντόπουλος, γιατί να μην επιχορηγηθεί. Στο ερώτημα που μπορεί να τεθεί από τους εγωπαθείς, ποιός είναι "μεγάλος καλλιτέχνης" απαντάμε ότι ευτυχώς γνωριζόμαστε μεταξύ μας σ΄αυτόν τον τόπο.
Να βελτιώσουν μερικοί φίλοι και συνάδελφοι τα Ελληνικά τους. Σε ιστοσελίδα του υπουργείου Πολιτισμού βρισκόμαστε. Εκείνο το "να αιτηθεί" της Γαλανοπούλου ή "των προβών" του Ηλία και άλλων, βγάζουν τα μάτια μας. Έλεος. Δεν έχει γενική πληθυντικού "η πρόβα".Πες "των δοκιμών" και καθάρισες. Κατα τα λοιπά νομίζω ότι δεν έχει και τόση σημασία η νομική μορφή του επιχορηγούμενου θεατρικού σχήματος, αρκεί να διευκολύνεται με αυτή, το παραγώμενο πολιτιστικό αγαθό και να μην χάνεται ο καλλιτέχνης μέσα στη δαιδαλώδη γραφειοκρατία των εταιριών. Και υπό την έννοια αυτή θεωρώ ότι οι εταιρίες του Αστικού Κώδικα, οι μή κερδοσκοπικές όπως κατ΄ευφημισμό λέγονται, είναι οι πιο κατάλληλες, αφού φυσικά τροποποιηθούν κάποιες διατάξεις που έχουν να κάνουν κυρίως με τα φολολογικά τους. Βέβαια για τις προσωποπαγείς-ατομικές επιχορηγήσεις έχω κάποιες επιφυλάξεις, αλλά δεν είμαι αρνητικός. Πρέπει να κρίνονται κατα περίπτωση. Ένας μεγάλος καλλιτέχνης που μόνος αυτός πραγματοποιεί ένα ρεσιτάλ όπως παλαιότερα έκανε π.χ. ο αείμνηστος Διαμαντόπουλος, γιατί να μην επιχορηγηθεί. Στο ερώτημα που μπορεί να τεθεί από τους εγωπαθείς, ποιός είναι "μεγάλος καλλιτέχνης" απαντάμε ότι ευτυχώς γνωριζόμαστε μεταξύ μας σ΄αυτόν τον τόπο.