28/10/10
Από καθαρή σύμπτωση χθες 27 Οκτωβρίου το υπουργείο Πολιτισμού της Δανίας (του Βορρά) ανακοίνωσε τις νέες κατευθύνσεις και την στρατηγική του για τον κινηματογράφο για τα ερχόμενα τέσσερα χρόνια 2011-2014.
Θα είχε ίσως ενδιαφέρον να του ρίξουν μία ματιά οι υπέυθυνοι για την χάραξη πολιτικής και στρατηγικής στο υπουργείο.
Μεταξύ άλλων πολλών:
- Η στρατηγική του είναι προσανατολισμένη στο μέλλον
- Η στρατηγική του θεωρεί το εθνικό (αλλά όχι μόνο) σινεμά δυναμικό τομέα ανάπτυξης: εξαγώγιμο πολιτιστικό προϊόν! (με τα μάτια στην αγορά και στον πολιτισμό ταυτόχρονα)
-Η στρατηγική του περιλαμβάνει οπτικοακουστικούς τομείς όπως παιδικό φιλμ (έχει άραγε καμία σχέση αυτό το είδος με την παιδεία;), όπως και το - άκουσον, άκουσον - ηλεκτρονικό παιχνίδι, ως νέα μορφή οπτικοακουστικής τέχνης
- Η στρατηγική του ενισχύει ιδιαιτέρως το ντοκιμαντέρ (μήπως επειδή ασχολείται με τον ένα η άλλο τρόπο με την ταυτότητα του τόπου του;)
- Η στρατηγική του προσανατολίζεται στην συνεχή αναζήτηση νέων καλλιτεχνών
- Η στρατηγική του θέτει ως στόχο τον εξοπλισμό των μικρών αιθουσών με ψηφιακή προβολή
- Έχει στρατηγική
Για όσους ενδιαφέρονται επισυνάπτω το link
http://kum.dk/Documents/Kulturpolitik/Kunstarterne/Film/Filmaftale%202011-2014.pdf
28/10/10 Από καθαρή σύμπτωση χθες 27 Οκτωβρίου το υπουργείο Πολιτισμού της Δανίας (του Βορρά) ανακοίνωσε τις νέες κατευθύνσεις και την στρατηγική του για τον κινηματογράφο για τα ερχόμενα τέσσερα χρόνια 2011-2014. Θα είχε ίσως ενδιαφέρον να του ρίξουν μία ματιά οι υπέυθυνοι για την χάραξη πολιτικής και στρατηγικής στο υπουργείο. Μεταξύ άλλων πολλών: - Η στρατηγική του είναι προσανατολισμένη στο μέλλον - Η στρατηγική του θεωρεί το εθνικό (αλλά όχι μόνο) σινεμά δυναμικό τομέα ανάπτυξης: εξαγώγιμο πολιτιστικό προϊόν! (με τα μάτια στην αγορά και στον πολιτισμό ταυτόχρονα) -Η στρατηγική του περιλαμβάνει οπτικοακουστικούς τομείς όπως παιδικό φιλμ (έχει άραγε καμία σχέση αυτό το είδος με την παιδεία;), όπως και το - άκουσον, άκουσον - ηλεκτρονικό παιχνίδι, ως νέα μορφή οπτικοακουστικής τέχνης - Η στρατηγική του ενισχύει ιδιαιτέρως το ντοκιμαντέρ (μήπως επειδή ασχολείται με τον ένα η άλλο τρόπο με την ταυτότητα του τόπου του;) - Η στρατηγική του προσανατολίζεται στην συνεχή αναζήτηση νέων καλλιτεχνών - Η στρατηγική του θέτει ως στόχο τον εξοπλισμό των μικρών αιθουσών με ψηφιακή προβολή - Έχει στρατηγική Για όσους ενδιαφέρονται επισυνάπτω το link http://kum.dk/Documents/Kulturpolitik/Kunstarterne/Film/Filmaftale%202011-2014.pdf