ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ ΦΙΝΟΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ...
προς συναδέλφους και παρατρεχάμενους
Αγαπητοί εναπομείναντες εν τη γή συνάδελφοι,
Έχω στα χέρια μου, μια σύνοψη των προτάσεων της διασωματειακής αλλά και των άλλων πόλων και διαφόρων επιτροπών σωτηρίας του κινηματογράφου του ΥΠΠΟ, των σοφών χειρουργών δηλαδή που συντάσσουν αφιλοκερδώς τον επαπειλούμενο από την εποχή του Μαδρά νόμο, τον σχετικό με την επιβίωση του κινηματογράφου Μας. Κυριολεκτικά βγήκα από τον τάφο μου. Σε ποια εποχή ζούνε αυτοί οι άνθρωποι; Είναι καρφωμένοι ακόμα στο σταυρό της Μάλτας; Δεν γνωρίζουν τον AVID, κολλάνε ακόμα με σελοτέιπ το φιλμ ή με ασετόν;
Είμαστε στα συγκαλά μας;
Είναι δυνατόν να σχεδιάζουμε νόμους για έναν κινηματογράφο που έχει προ πολλού τινάξει -από τεχνολογία -τα πέταλα, ακόμα και εδώ στο επέκεινα, κι από πάνω να επαιτούμε το προχθές;
Είμαστε στα συγκαλά μας;
Η απόφαση να αλλάξουμε επιτέλους το νόμο της πλειστοκαίνου εποχής του κινηματογράφου του Μαδρά και των Γαζιάδηδων είναι ένα θετικό στοιχείο αλλά γιατί οπωσδήποτε προς τα πίσω;
Πάρτε το χαμπάρι όλα είναι διαφορετικά σήμερα και η νέα τεχνολογία συμπαρασύρει τα πάντα: Εσάς, κυρίως τις οικονομικές δομές και συνακόλουθα την παραγωγή και τη διανομή. Ακόμα και η αισθητική δεν γλιτώνει..
Υπάρχει κανένας σήμερα που να μην τραβά σκηνές με το κινητό του τηλέφωνο; Είμαστε στο 2010, ή στο 1936; Εδώ ως και τα αρχεία του Πέτρου είναι τώρα ψηφιακά.
Προσωπικά όπως είναι γνωστό είμαι πάντα λάτρης της τεχνολογίας. Ο κινηματογράφος είναι γέννημα της τεχνολογίας και όποτε η τεχνολογία αλλάζει, αλλάζει και το σινεμά διαφορετικά πεθαίνει όπως ο βωβός κινηματογράφος, μαζί με όλους όσους δεν μπόρεσαν να προσαρμοσθούν. Και ήτανε πολλοί και μεγάλοι ίσως οι μεγαλύτεροι. Τους βλέπω κάθε μέρα στον πάτο του Τάρταρου να σιγοψήνονται και να τραβάνε τα γένια τους που βλακείας ένεκα χάσανε τους χλοερούς λειμώνες.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια τεχνολογική επανάσταση τη μεγαλύτερη αν θέλετε μετά την ανακάλυψη της γραφής, και σεις καταναλώνετε χρόνο για να αναμασάτε τα χθεσινά τα βαρετά εκείνα , για να θυμηθώ τον ποιητή. Γκέγκε;
Σινεμά από πεισμωμένα μουλάρια δεν έγινε πουθενά.
Δεν μπορείτε να κάνετε κινηματογράφο με πεθαμένους τρόπους και όρους. Όλα είναι οριστικά παρελθόν τόσο στη παραγωγή όσο και στη διανομή.. Ακόμα και στο κολατσιό του συνεργείου.
Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που σας απασχολώ, η ευθύνη δική σας, αιωνία σας η μνήμη και περιμένω να σας δώ στον Τάρταρο.
ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ ΦΙΝΟΣ
Και για την αντιγραφή
Γιώργος Ζερβουλάκος
ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ ΦΙΝΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ... προς συναδέλφους και παρατρεχάμενους Αγαπητοί εναπομείναντες εν τη γή συνάδελφοι, Έχω στα χέρια μου, μια σύνοψη των προτάσεων της διασωματειακής αλλά και των άλλων πόλων και διαφόρων επιτροπών σωτηρίας του κινηματογράφου του ΥΠΠΟ, των σοφών χειρουργών δηλαδή που συντάσσουν αφιλοκερδώς τον επαπειλούμενο από την εποχή του Μαδρά νόμο, τον σχετικό με την επιβίωση του κινηματογράφου Μας. Κυριολεκτικά βγήκα από τον τάφο μου. Σε ποια εποχή ζούνε αυτοί οι άνθρωποι; Είναι καρφωμένοι ακόμα στο σταυρό της Μάλτας; Δεν γνωρίζουν τον AVID, κολλάνε ακόμα με σελοτέιπ το φιλμ ή με ασετόν; Είμαστε στα συγκαλά μας; Είναι δυνατόν να σχεδιάζουμε νόμους για έναν κινηματογράφο που έχει προ πολλού τινάξει -από τεχνολογία -τα πέταλα, ακόμα και εδώ στο επέκεινα, κι από πάνω να επαιτούμε το προχθές; Είμαστε στα συγκαλά μας; Η απόφαση να αλλάξουμε επιτέλους το νόμο της πλειστοκαίνου εποχής του κινηματογράφου του Μαδρά και των Γαζιάδηδων είναι ένα θετικό στοιχείο αλλά γιατί οπωσδήποτε προς τα πίσω; Πάρτε το χαμπάρι όλα είναι διαφορετικά σήμερα και η νέα τεχνολογία συμπαρασύρει τα πάντα: Εσάς, κυρίως τις οικονομικές δομές και συνακόλουθα την παραγωγή και τη διανομή. Ακόμα και η αισθητική δεν γλιτώνει.. Υπάρχει κανένας σήμερα που να μην τραβά σκηνές με το κινητό του τηλέφωνο; Είμαστε στο 2010, ή στο 1936; Εδώ ως και τα αρχεία του Πέτρου είναι τώρα ψηφιακά. Προσωπικά όπως είναι γνωστό είμαι πάντα λάτρης της τεχνολογίας. Ο κινηματογράφος είναι γέννημα της τεχνολογίας και όποτε η τεχνολογία αλλάζει, αλλάζει και το σινεμά διαφορετικά πεθαίνει όπως ο βωβός κινηματογράφος, μαζί με όλους όσους δεν μπόρεσαν να προσαρμοσθούν. Και ήτανε πολλοί και μεγάλοι ίσως οι μεγαλύτεροι. Τους βλέπω κάθε μέρα στον πάτο του Τάρταρου να σιγοψήνονται και να τραβάνε τα γένια τους που βλακείας ένεκα χάσανε τους χλοερούς λειμώνες. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια τεχνολογική επανάσταση τη μεγαλύτερη αν θέλετε μετά την ανακάλυψη της γραφής, και σεις καταναλώνετε χρόνο για να αναμασάτε τα χθεσινά τα βαρετά εκείνα , για να θυμηθώ τον ποιητή. Γκέγκε; Σινεμά από πεισμωμένα μουλάρια δεν έγινε πουθενά. Δεν μπορείτε να κάνετε κινηματογράφο με πεθαμένους τρόπους και όρους. Όλα είναι οριστικά παρελθόν τόσο στη παραγωγή όσο και στη διανομή.. Ακόμα και στο κολατσιό του συνεργείου. Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που σας απασχολώ, η ευθύνη δική σας, αιωνία σας η μνήμη και περιμένω να σας δώ στον Τάρταρο. ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ ΦΙΝΟΣ Και για την αντιγραφή Γιώργος Ζερβουλάκος