• Το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο είναι ανεπαρκές και χρειάζεται συμπλήρωση ως προς τα θέματα της έγκρισης ΟΣΔ με το ίδιο αντικείμενο. Για λόγους ασφάλειας δικαίου και συναλλαγών (για τους χρήστες) ο αριθμός των Οργανισμών θα πρέπει να είναι «κλειστός» και να μην υπάρχουν περισσότεροι με το ίδιο αντικείμενο ως εκπρόσωποι της ίδιας κατηγορίας δικαιούχων.
• Αν και ως χρήστες, άμεσα, δεν επηρεαζόμαστε από τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα Οργανισμών, εντούτοις, έμμεσα, μπορεί να υπάρχει επίπτωση όταν αντίστοιχα η αμοιβή ενός κερδοσκοπικού Οργανισμού, λόγω ακριβώς του κερδοσκοπικού χαρακτήρα μπορεί να καθοριστεί σε υψηλότερη κλίμακα. Συνεπώς θεωρούμε ως μάλλον απαραίτητη την ύπαρξη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
• Αναφορικά με την «σύμπραξη» Οργανισμών, αντιλαμβανόμαστε για την αποτελεσματικότερη είσπραξη των δικαιωμάτων τους, θεωρούμε ότι το υφιστάμενο πλαίσιο (όπου υπάρχουν δικαιώματα σε «κοινωνία» πχ αυτά του άρθρου 18 Ν. 21221/93) χρειάζεται περαιτέρω αποσαφήνιση.
• Το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο είναι ανεπαρκές και χρειάζεται συμπλήρωση ως προς τα θέματα της έγκρισης ΟΣΔ με το ίδιο αντικείμενο. Για λόγους ασφάλειας δικαίου και συναλλαγών (για τους χρήστες) ο αριθμός των Οργανισμών θα πρέπει να είναι «κλειστός» και να μην υπάρχουν περισσότεροι με το ίδιο αντικείμενο ως εκπρόσωποι της ίδιας κατηγορίας δικαιούχων. • Αν και ως χρήστες, άμεσα, δεν επηρεαζόμαστε από τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα Οργανισμών, εντούτοις, έμμεσα, μπορεί να υπάρχει επίπτωση όταν αντίστοιχα η αμοιβή ενός κερδοσκοπικού Οργανισμού, λόγω ακριβώς του κερδοσκοπικού χαρακτήρα μπορεί να καθοριστεί σε υψηλότερη κλίμακα. Συνεπώς θεωρούμε ως μάλλον απαραίτητη την ύπαρξη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. • Αναφορικά με την «σύμπραξη» Οργανισμών, αντιλαμβανόμαστε για την αποτελεσματικότερη είσπραξη των δικαιωμάτων τους, θεωρούμε ότι το υφιστάμενο πλαίσιο (όπου υπάρχουν δικαιώματα σε «κοινωνία» πχ αυτά του άρθρου 18 Ν. 21221/93) χρειάζεται περαιτέρω αποσαφήνιση.