Γιατι χρτειαζομαστε ενα νομο?Πως αντιλαμβανομαστε και αξιολογουμε ενα νομο?
Ο νομος χρειαζεται για να ρυθμιζει την λειτουργια μιας δραστηριοτητας μεσα σε ενα δεδομενο κοινωνικο περιβαλλον.Σκοπευει στην προστασια του Συνταγματος .
Ρυθμιζει την δραστηριοτητα ωστε να μην βλαπτεται ουδεις –φυσικο η νομικο προσωπο- εξ αιτιας μιας στιγμιααιας ισχυος που μπορει ενα ατομο η ομαδα να κατεχει και να ζημιωνει η βλαπτει αλλους και την κοινωνια συνολικοτερα.
Με αυτο το σκεπτικο προσεγγιζω τον παροντα νομο.
Νομο ειχαμε.Εφαρμοστηκε απο ολους?Καταχραστηκε απο καποιυς?Προκαλεσε αντιθετα αποτελεσματα απο αυτα που επιδιωκε?Ξεπεραστηκε?Ατονησε η εφαρμογη του
Απο την Πολιτεια εξ αιτιας ατομων σε θεση ισχυος?Ο νομος της Μελινας σιγουρα εβαλε την βαση για την αναπτυξη του κινηματογραφου και τον εφερε ως εδω.Και μετα …Παρακμη????...Γιατι αραγε.Το νεο Σ/Ν θεωρω οτι ως διαθεση και προθεση επιχειρει να αντιμετωπιση την συγχρονη εποχη-MODERN TIMES.
Ενας νομος ομως για να ειναι λειτουργικος και παραγωγικος οφειλει να ειναι ικανος να εφαρμοζεται ανεξαρτητα απο ποιος βρισκεται στην διαχειριση-να ειναι ολοκληρωμενος στην αυτοπρωστασια του απο τους καταχραστες του και τους καταπατητες του που θα σωρευθουν στους διαδρομους του Υπουργειου για την” θεση”.Μπορει να προστατευθει απο το επικειμενο Παρακρατος που ως τρωκτικο μπορει να διεισδυει παντου?.
Πως γινεται να προστατευθει,μα φυσικα με κανονες αξιοκρατιας,με διαφανεια,με ελεγχο εξω απο το συστημα και φυσικα με συντομες θητειες-μεχρι ενος ετους(ετσι λειτουργησε η Αρχαια Αθηνα και τωρα εχουμε τον Παρθενωνα).
Αλλα δεν θα ειχαμε Παρθενωνα εαν η τοτε Πολιτεια δεν ειχε φροντισει να εκπαιδευσει τους τεχνιτες και μηχανικους που εξορυταν το μαραμαρο ,το μετεφεραν χωρις να σπασει,το προετειμαζαν για τον Γλυπτη,γνωριζαν να το αναρτησουν και να το στηριξουν για αιωνες!!!!!!!!!!!!!!
Σιγουρα δεν αντικαθεστουμαι μια συντεχνια με μια αλλη συντεχνια .Τουλαχιστον υπαρχουν εκλεγμενες “συντεχνιες” και διορισμενες “συντεχνιες”.Μηπως αυτες οι δευτερες που απο το σαλονι και απο την διαπλοκη βρισκονται παντα ως εκ θαυματος
διπλα σε υπουργους ως “συμβουλοι” και κατοπιν καθωνται και στην θεση και καταχρωνται εξουσιες ειναι πιο μεγαλο εμποδιο στην “Αναπτυξη του Κινηματογραφου”.
Δυστυχως καθε Παραγωγη χρειαζεται Κεφαλαια για να δημιουργησει τη σχεδιαστικη ομαδα κατοπιν την κατασκευαστικη ομαδα κατοπιν την ομαδα που συσκευαζει το προιον και φυσικα τις πρωτες υλες ,τα μηχανηματα και τον χωρο.Στην μικρη αυτη χωρα ενα απο τα λιγα προιοντα που μπορουμε να παραγουμε-μια και απαιτουν τα μικροτερα Κεφαλαια συγκριτικα με αλλες βαριες βιομηχανιες-ειναι ταινιες.
Για να ειναι επιτυχεις πρεπει να μπορουν να βγουν σε ευρυτερες αγορες ωστε να μπορεσουν να επιστρεψουν τα επενδεδυμενα κεφαλαια ,αρα να εχουν ΥΨΗΛΑ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤΣ.Ποια ειναι αυτα και πως τα δημιουργουμε ?Εκει ερχεται η Κρατικη Συνδρομη,.Ερχεται Ομως?
Προσπαθουμε να μειωσουμε το “Χρεος”που δημιουργησε το γραφειοκρατικο κρατος,
Και ομαδα κινηματογραφιστων εκανε κινηση με σκοπο την μειωση του κοστους διοικησης της κρατικης συνδρομης .Υπαρχει στο νεο σχεδιο ΟΡΙΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΣ???
Θα ειναι το 10% το 15% το 20% ,η ποσο θα ειναι το Διοικητικο Κοστος ωστε η Κρατικη Συνδρομη (το συνολο των εσοδων του ΕΚΚ) να φτανει εκει που οφειλει.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ(πρωτογενως ,οταν κατασκευαζετε το εργο,απο την συγγραφη σεναριου μεχρι την τελικη κοπια) γιατι εκει υπαρχει η βασικη αναγκη.
Το θεμα της Διακινησης τακτοποιηθηκε????Τι προβλεπεται για να βρισκει ανοιχτες αιθουσες ο νεος η παλαιος κινηματογραφιστης για τρεις εβδομαδες ωστε να ελπιζει σε πραγματικο αριθμο εισητηριων.
Επιβαλετε και νεος Φορος 8% στο ηδη πανακριβο εισητηριο.Μηπως πρεπει να φροντισουμε και για την επιβιωση των θεατων μας????
Γιατι χρτειαζομαστε ενα νομο?Πως αντιλαμβανομαστε και αξιολογουμε ενα νομο? Ο νομος χρειαζεται για να ρυθμιζει την λειτουργια μιας δραστηριοτητας μεσα σε ενα δεδομενο κοινωνικο περιβαλλον.Σκοπευει στην προστασια του Συνταγματος . Ρυθμιζει την δραστηριοτητα ωστε να μην βλαπτεται ουδεις –φυσικο η νομικο προσωπο- εξ αιτιας μιας στιγμιααιας ισχυος που μπορει ενα ατομο η ομαδα να κατεχει και να ζημιωνει η βλαπτει αλλους και την κοινωνια συνολικοτερα. Με αυτο το σκεπτικο προσεγγιζω τον παροντα νομο. Νομο ειχαμε.Εφαρμοστηκε απο ολους?Καταχραστηκε απο καποιυς?Προκαλεσε αντιθετα αποτελεσματα απο αυτα που επιδιωκε?Ξεπεραστηκε?Ατονησε η εφαρμογη του Απο την Πολιτεια εξ αιτιας ατομων σε θεση ισχυος?Ο νομος της Μελινας σιγουρα εβαλε την βαση για την αναπτυξη του κινηματογραφου και τον εφερε ως εδω.Και μετα …Παρακμη????...Γιατι αραγε.Το νεο Σ/Ν θεωρω οτι ως διαθεση και προθεση επιχειρει να αντιμετωπιση την συγχρονη εποχη-MODERN TIMES. Ενας νομος ομως για να ειναι λειτουργικος και παραγωγικος οφειλει να ειναι ικανος να εφαρμοζεται ανεξαρτητα απο ποιος βρισκεται στην διαχειριση-να ειναι ολοκληρωμενος στην αυτοπρωστασια του απο τους καταχραστες του και τους καταπατητες του που θα σωρευθουν στους διαδρομους του Υπουργειου για την” θεση”.Μπορει να προστατευθει απο το επικειμενο Παρακρατος που ως τρωκτικο μπορει να διεισδυει παντου?. Πως γινεται να προστατευθει,μα φυσικα με κανονες αξιοκρατιας,με διαφανεια,με ελεγχο εξω απο το συστημα και φυσικα με συντομες θητειες-μεχρι ενος ετους(ετσι λειτουργησε η Αρχαια Αθηνα και τωρα εχουμε τον Παρθενωνα). Αλλα δεν θα ειχαμε Παρθενωνα εαν η τοτε Πολιτεια δεν ειχε φροντισει να εκπαιδευσει τους τεχνιτες και μηχανικους που εξορυταν το μαραμαρο ,το μετεφεραν χωρις να σπασει,το προετειμαζαν για τον Γλυπτη,γνωριζαν να το αναρτησουν και να το στηριξουν για αιωνες!!!!!!!!!!!!!! Σιγουρα δεν αντικαθεστουμαι μια συντεχνια με μια αλλη συντεχνια .Τουλαχιστον υπαρχουν εκλεγμενες “συντεχνιες” και διορισμενες “συντεχνιες”.Μηπως αυτες οι δευτερες που απο το σαλονι και απο την διαπλοκη βρισκονται παντα ως εκ θαυματος διπλα σε υπουργους ως “συμβουλοι” και κατοπιν καθωνται και στην θεση και καταχρωνται εξουσιες ειναι πιο μεγαλο εμποδιο στην “Αναπτυξη του Κινηματογραφου”. Δυστυχως καθε Παραγωγη χρειαζεται Κεφαλαια για να δημιουργησει τη σχεδιαστικη ομαδα κατοπιν την κατασκευαστικη ομαδα κατοπιν την ομαδα που συσκευαζει το προιον και φυσικα τις πρωτες υλες ,τα μηχανηματα και τον χωρο.Στην μικρη αυτη χωρα ενα απο τα λιγα προιοντα που μπορουμε να παραγουμε-μια και απαιτουν τα μικροτερα Κεφαλαια συγκριτικα με αλλες βαριες βιομηχανιες-ειναι ταινιες. Για να ειναι επιτυχεις πρεπει να μπορουν να βγουν σε ευρυτερες αγορες ωστε να μπορεσουν να επιστρεψουν τα επενδεδυμενα κεφαλαια ,αρα να εχουν ΥΨΗΛΑ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤΣ.Ποια ειναι αυτα και πως τα δημιουργουμε ?Εκει ερχεται η Κρατικη Συνδρομη,.Ερχεται Ομως? Προσπαθουμε να μειωσουμε το “Χρεος”που δημιουργησε το γραφειοκρατικο κρατος, Και ομαδα κινηματογραφιστων εκανε κινηση με σκοπο την μειωση του κοστους διοικησης της κρατικης συνδρομης .Υπαρχει στο νεο σχεδιο ΟΡΙΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΣ??? Θα ειναι το 10% το 15% το 20% ,η ποσο θα ειναι το Διοικητικο Κοστος ωστε η Κρατικη Συνδρομη (το συνολο των εσοδων του ΕΚΚ) να φτανει εκει που οφειλει. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ(πρωτογενως ,οταν κατασκευαζετε το εργο,απο την συγγραφη σεναριου μεχρι την τελικη κοπια) γιατι εκει υπαρχει η βασικη αναγκη. Το θεμα της Διακινησης τακτοποιηθηκε????Τι προβλεπεται για να βρισκει ανοιχτες αιθουσες ο νεος η παλαιος κινηματογραφιστης για τρεις εβδομαδες ωστε να ελπιζει σε πραγματικο αριθμο εισητηριων. Επιβαλετε και νεος Φορος 8% στο ηδη πανακριβο εισητηριο.Μηπως πρεπει να φροντισουμε και για την επιβιωση των θεατων μας????