Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Άρθρο 44: Έναρξη ισχύος
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σκοπός
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 02: Γενικοί ορισμοί
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 03: Άσκηση δραστηριοτήτων Τουρισμού Υπαίθρου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04: Μορφές επιχειρήσεων Τουρισμού Υπαίθρου
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 05 Αδειοδότηση-Ειδικό Σήμα-Έλεγχος Λειτουργίας Επιχειρήσεων Τουρισμού Υπαίθρου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07: Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Αγροτουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Διατήρηση οικόσιτων και άλλων ζώων και διάθεση αγροτικών προϊόντων από Αγροτουριστικές Επιχειρήσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους αγρότες που παρέχουν υπηρεσίες Αγροτουρισμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10: Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11: Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Οινοτουρισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ορισμοί
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13: Άσκηση δραστηριοτήτων αλιευτικού τουρισμού επί αλιευτικών σκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14: Επισκέπτες – τουρίστες αλιευτικού τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Περιοχές άσκησης δραστηριοτήτων αλιευτικού τουρισμούΆρθρο 15: Περιοχές άσκησης δραστηριοτήτων αλιευτικού τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Περίοδοι άσκησης αλιευτικού τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17: Μέθοδοι και μέσα αλιείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: Ειδική Άδεια Αλιευτικού Τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19: Μέτρα ασφάλειας επί του σκάφους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Παραβάσεις – Ανάκληση της Ειδικής Άδειας Αλιευτικού Τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους αλιείς που παρέχουν υπηρεσίες αλιευτικού τουρισμούΆρθρο 21: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους αλιείς που παρέχουν υπηρεσίες αλιευτικού τουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23: 1. Η παράγραφος 1του άρθρου 29 ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: 1. Η παράγραφος 6 του άρθρου 29 του ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής :Άρθρο 24: 1. Η παράγραφος 6 του άρθρου 29 του ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής :
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: 1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 30 του ν.2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27: Το άρθρο 31 του ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28: Το άρθρο 31α του ν. του ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής :
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Το άρθρου 33 του ν. 2160/1993 αντικαθίσταται ως εξής :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: 1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 34 του ν.2160/93 αντικαθίσταται ως εξής:Άρθρο 30: 1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 34 του ν.2160/93 αντικαθίσταται ως εξής:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31Άρθρο 31
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33Άρθρο 33
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35Άρθρο 35
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36Άρθρο 36
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: ΟρισμοίΆρθρο 37: Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 38: Δικαιολογητικά αδειοδότησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 39: Προέγκριση και Ειδικό Σήμα Λειτουργίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40: Έλεγχοι-Ανάκληση- Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Κολυμβητικές δεξαμενές
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 42: Διευθυντές τουριστικών καταλυμάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43: Μεταβατικές-Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44: Έναρξη ισχύος
Οι πάροχοι υπηρεσιών καταδύσεων αναψυχής αδειοδοτούνται σύμφωνα με το Ν 3409/2005 και από σχετικές ΥΑ. Προτείνουμε την χορήγηση του Ειδικού Σήματος Λειτουργίας με την απλή κατάθεση των νόμιμων βεβαιώσεων που διαθέτουν οι καταδυτικές επιχειρήσεις από τις αρμόδιες Λιμενικές Αρχές.
Η ισχύς του νέου νόμου δεν θα πρέπει να επηρεάζει τις ήδη ισχύουσες άδειες των παρόχων καταδυτικών υπηρεσιών και θα πρέπει να τεθεί ως προϋπόθεση απόκτησης του Ειδικού Σήματος στην επόμενη ανανέωση της άδειας λειτουργίας τους.
Οι Παροχείς Καταδυτικών Υπηρεσιών είναι ίσως οι μόνοι επιχειρηματίες που περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου και κάθε χρόνο ανανεώνουν τίς άδειες τους καταναλώνοντας «αρκετό χρόνο και πολύ χρήμα».
Η έναρξη ισχύος του νόμου θα πρέπει οπωσδήποτε να μην επηρεάζει τις ισχύουσες άδειες.
Η απόκτηση του ειδικού σήματος να γίνεται κατά την επόμενη ανανέωση μετά την έναρξη ισχύος του νόμου.
Περισσότερες από 230 επιχειρήσεις ασκούν νόμιμα δραστηριότητες «Παροχέα Καταδυτικών Υπηρεσιών Αναψυχής» στην Ελλάδα (Ν 3409/2005). Οι επιχειρηματίες θα πληροφορηθούν για τις διατάξεις του νέου νόμου με τη δημοσίευσή του στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ
Η έναρξη ισχύος του νόμου να μην συμπίπτει με τη δημοσίευσή του στην εφημερίδα της κυβερνήσεως ώστε οι επιχειρήσεις να έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους για να συμμορφωθούν με τις νέες διατάξεις.
Ο κλάδος της παράκτιας αλιείας αποτελείται από αγρότες μεροκαματιάρηδες
σχετικά χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και ότι έχει σχέση με γραφειοκρατία
μόνο προβλήματα θα φέρει. «Διαχειριστές» της εξουσίας, εσείς που
αποφασίζετε για εμάς….χωρίς εμάς….σκεφτείτε ότι ένα σχέδιο νόμου,
που υποτίθεται δημιουργείται για καλό των παράκτιων αλιέων, τι επιπτώσεις θα έχει αν για μια ακόμη φορά μεγαλουργήσει το τέρας της
γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας.
Θα υπάρχει εισιτήριο για τον επισκέπτη-τουρίστα στο αλιευτικό και ποιος ή πως θα καθορίζεται το ύψος αυτού ???
Ύστερα απο ρητορικές δεκαετιών σχετικές με τον αγροτουρισμό,την ανάδειξη του φυσικού και πολυτιστικού περιβάλοντοςκαι την αειφόπο ανάπτυξη,έρχεται αυτό το Σχέδιο Νόμου επι τέλους να εξηδικεύσει και να δώσει τρόπο εφαρμογής των εναλλακτικών ,ειδικών μορφών τουρισμού.Τα οφέλει είναι σιγουρα πολλά.Ο Νόμος αυτός θα είναι καινός εαν δεν αναφέρεται ρητά οτι ο υπαίθριος τουρισμός μπορεί να έχει εφαρμογή και σε προστατευόμενες περιοχες και περιοχές ΝΑΤΟΥΡΑ όπως η Αλόννησος και η Ζώνη του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου.
Για τον Θαλασσινό Τουρισμό και ιδικότερα την ανάπτυξη και την κατασκευή τουριστικών λιμένων πρέπει πάνω απ΄ολα να συντομεύσετε δραματικά την διαδικασία γνωμοδότησης της Εφορίας Εναλείων Αρχαιοτήτωντου Υπουργείου Πολιτισμού.Αυτό ισχύει για όλες τις γνωμοδοτικές υπηρεσίες,με αποτέλεσμα να χάνονται πολλά χρηματοδοτούμενα προγράμματα ανάπτυξης, μικρής η μεγάλης κλίμακας εοενδείσεις.
Ύστερα απο ρητορικές δεκαετιών σχετικές με τον αγροτουρισμό,την ανάδειξη του φυσικού και πολυτιστικού περιβάλοντοςκαι την αειφόπο ανάπτυξη,έρχεται αυτό το Σχέδιο Νόμου να εξηδικεύσει και να δώσει τρόπο εφαρμογής των εναλλακτικών ,ειδικών μορφών τουρισμού.Τα οφέλει είναι σιγουρα πολλά.Ο Νόμος αυτός θα είναι καινός εαν δεν αναφέρεται ρητά οτι ο υπαίθριος τουρισμός μπορεί να έχει εφαρμογή και σε προστατευόμενες περιοχες και περιοχές ΝΑΤΟΥΡΑ όπως η Αλόννησος και η Ζώνη του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου.
Για τον Θαλασσινό Τουρισμό και ιδικότερα την ανάπτυξη και την κατασκευή τουριστικών λιμένων πρέπει πάνω απ΄ολα να συντομεύσετε δραματικά την διαδικασία γνωμοδότησης της Εφορίας Εναλείων Αρχαιοτήτωντου Υπουργείου Πολιτισμού.Αυτό ισχύει για όλες τις γνωμοδοτικές υπηρεσίες,με αποτέλεσμα να χάνονται πολλά χρηματοδοτούμενα προγράμματα ανάπτυξης, μικρής η μεγάλης κλίμακας εοενδείσεις.