Οι διατάξεις της περίπτωσης γ της παραγράφου 1 του άρθρου 29 του ν. 2545/1997, όπως η περίπτωση αυτή προστέθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 4 του ν. 4179/2013, εφαρμόζονται και επί δημοσίων ακινήτων, για τα οποία εγκρίνονται Ειδικά Σχέδια Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίων Ακινήτων (ΕΣΧΑΔΑ) κατά το άρθρο 12 του ν. 3986/2011 και επί εκτάσεων για τις οποίες εγκρίνονται Ειδικά Σχέδια Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικών Επενδύσεων (ΕΣΧΑΣΕ) κατά το άρθρο 24 του ν. 3894/2010. Όπου στις διατάξεις της πιο πάνω περίπτωσης γ της παραγράφου 1 του άρθρου 29 του ν. 2545/1997 αναφέρεται το προεδρικό διάταγμα για τον χαρακτηρισμό και την οριοθέτηση της ΠΟΤΑ για τις ανάγκες των δημοσίων ακινήτων και των στρατηγικών επενδύσεων νοούνται αντίστοιχα τα προεδρικά διατάγματα για την έγκριση των οικείων ΕΣΧΑΔΑ και ΕΣΧΑΣΕ.
Αρχική Αναδιοργάνωση Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤΆρθρο 29:Επέκταση εφαρμογής διάταξης περί Π.Ο.Τ.Α σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. και Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε
Άρθρο 29:Επέκταση εφαρμογής διάταξης περί Π.Ο.Τ.Α σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. και Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 01:Μεταφορά αρμοδιοτήτων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Υπουργείο Τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού ΤουρισμούΆρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 03: Σύσταση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύσταση θέσεων στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κατάργηση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ορισμός καταφυγίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνηςΆρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Απλοποίηση δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίαςΆρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένωνΆρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσηςΆρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτωνΆρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίαςΆρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ένταξη πλωτών προβλητών ή μόλων έμπροσθεν σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων βάσει της διαδικασίας του ν. 2160/1993
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15: Σύσταση ενοχικών και εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε σύνθετο τουριστικό κατάλυμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17:Ρυθμίσεις για υφιστάμενα χιονοδρομικά κέντρα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ρύθμιση θεμάτων Σχολών Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 19: Θέματα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στον Τουρισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Αξιοποίηση ακινήτων του καταργηθέντος Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 21: Θέματα ειδικών μορφών τουρισμού-Αγροτουρισμός Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: Μορφές Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23: Άσκηση δραστηριοτήτων Αγροτουρισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διάθεση Αγροτικών Προϊόντων από επιχειρήσεις Αγροτουρισμού- Διατήρηση Οικόσιτων και άλλων ζώων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: Πιστοποίηση Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού-Ειδικό Σήμα Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων ΑγροτουρισμούΆρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους Επαγγελματίες Αγρότες που παρέχουν υπηρεσίες Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσειςΆρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Επέκταση εφαρμογής διάταξης περί Π.Ο.Τ.Α σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. και Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Κανονισμοί συμβάσεων, προμηθειών και υπηρεσιών Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική προβολή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31:Παραχώρηση και καθορισμός ανταλλάγματος για την χρήση αιγιαλού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32: Λοιπές Ρυθμίσεις
Αντώνη Τρίτση 64
Αργοστολι 28100 ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ
Κεφαλονιά
Τηλ/φαξ 2671029109 . αρ.πρ.387
http://www.kefalonia-ithaca.gr
e-mail: oeeddki@otenet.gr ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟ 25-2-20014
Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώνουμε μέσω του διαδικτυακού τόπου διαβουλεύσεων του Υπουργείου Τουρισμού ότι το Γραφείο Υποστήριξης Τουρισμού Ε.Ο.Τ Κεφαλονιάς & Ιθάκης καταργείται & μεταφέρεται στην Πάτρα.
Τον Μάρτιο του 2013 Το Υπουργείο Τουρισμού με την δημοσίευση του Οργανογράμματος λειτουργίας Γραφείων Ε.Ο.Τ. ενημερωθήκαμε πρώτη φορά για την διάθεση του Υπουργείου Τουρισμού να μεταφέρει την λειτουργία των αρμοδιοτήτων του γραφείου Υποστήριξης Τουρισμού Κεφαλονιάς & Ιθάκης στην Πάτρα Η άμεση αντίδραση όλων των φορέων & των επιχειρηματιών των νησιών μας απέτρεψε την εφαρμογή του Οργανογράμματος 1-3-2013 & λάβαμε διαβεβαιώσεις ότι το Γραφείο της Κεφαλονιάς & Ιθάκης θα παραμείνει ως έχει εξυπηρετώντας τις 2,500 επιχειρήσεις των νησιών.
Έντεκα μήνες μετά & ενώ οι λειτουργία του Γραφείου είναι σημαντικότερη από ποτέ λόγω :
1. Έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας με την Πάτρα ( σύνδεση μόνο μέσω Κυλλήνης ή Αστακού)
2. Οι σεισμοί που έπληξαν τα νησιά μας καθιστούν την λειτουργία του Γραφείου απαραίτητη:
Α. για την ομαλή αποκατάσταση των σεισμόπληκτων επιχειρηματιών οι οποίοι με γρήγορο & άμεσο τρόπο έχουν στην διάθεση τους έγγραφα των προσωπικών φακέλων των επιχειρήσεων τους
διαδικασία αδύνατη αν το αρχείο βρισκόταν στην Πάτρα.
Β. Κλειστό Γραφείο Ε.Ο.Τ. σε σταθερά ανερχόμενες Τουριστικές Περιοχές όπως τα νησιά μας διαψεύδουν τις Κυβερνητικές διαβεβαιώσεις για οικονομική ανάκαμψη, ανάπτυξη, επενδύσεις αντίθετα θα σηματοδοτεί ότι οι σεισμοί & η οικονομική κρίση πλήττουν καίρια τον Ελληνικό Τουρισμό .
Επανέρχεται το Υπουργείο με νέο σχέδιο νόμου για κατάργηση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού συμπεριλαμβάνοντας ξανά & το Γραφείο των νησιών μας.
Θεωρούμε ότι η λειτουργία των Γραφείων Τουρισμού πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις γεωγραφικές, πολιτιστικές & αναπτυξιακές ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής & για αυτό σας καλούμε να μην διακόψετε την λειτουργία του Γραφείου , μεταφέροντας το στην Πάτρα με όλες τις αρνητικές συνέπειες που έχει στην ανάπτυξη των Νησιών μας.
– Το φαινόμενο της παράνομης λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων, θα οξυνθεί, καθώς η διαφαινόμενη μεταφορά του κέντρου λήψης εποπτείας και επιβολής διοικητικών κυρώσεων από την Πάτρα, θα αποτελέσει «χαράς ευαγγέλιο» για πλήθος παρανομούντων, με βαριές και δυσβάσταχτες συνέπειες για τις υγιείς και νόμιμες επιχειρήσεις.
– Το τουριστικό προϊόν που πιστά υπηρετούμε και ενισχύουμε σαν κλάδος, αποτελεί ένα κράμα χτισίματος σχέσης εμπιστοσύνης με την αρμόδια Αρχή της υφιστάμενης Περιφερειακής Υπηρεσίας στο Αργοστόλι με την οποία συνεργαζόμαστε, σχέση η οποία ανατρέπεται με μια μονοκονδυλιά του νομοθέτη ο οποίος δεν φαίνεται να έχει αντιληφθεί το μέγεθος της αστοχίας του.
– Η ενδεχόμενη μεταφορά και συνένωση Υπηρεσιών και διαδικασιών στην Πάτρα, θα επιφέρει τεράστιες χρονικές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση είτε σε εκκρεμούσες είτε προς δρομολόγηση υποθέσεων, με ολέθριες συνέπειες στην από μέρους μας σύναψη συμβάσεων με τουριστικούς πράκτορες, ένταξης στον κοινωνικό τουρισμό, κρατήσεις και πωλήσεις μέσω διαδικτύου, κ.ο.κ.
Υπενθυμίζουμε στον όχι καλά πληροφορημένο νομοθέτη, ότι σειρά αδειοδοτήσεων και λοιπών διοικητικών και κανονιστικών πράξεων, αποτελούν προαπαιτούμενο για την σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης με οποιοδήποτε τουριστικό γραφείο / tour operator.
– Πάγιο αίτημα όλων των φορέων της ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ ήταν – ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ – η ενίσχυση της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού ΙΟΝΙΩΝ με το απαραίτητο προσωπικό, προκειμένου να ενισχυθεί ο ιδιαίτερα θετικός της ρόλος.
Αντί αυτού, η στρεβλή προσέγγιση του Υπουργείου Τουρισμού, θεωρεί ότι η οριστική κατάργηση του Γραφείου Τουριστικής Ανάπτυξης στο Αργοστόλι αποτελεί ευεργέτημα για την περιοχή μας, γεγονός που κανείς από εμάς τους επιχειρηματίες δεν αντιλαμβάνεται.
– Ο εισερχόμενος τουρισμός στην περιοχή εποπτείας της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού ΙΟΝΙΟΥ, έχει σημειώσει έκρηξη ανόδου τα τελευταία τρία χρόνια, που σε ορισμένες περιπτώσεις, αγγίζει ακόμη και το 35-40%, λειτουργώντας ως αιμοδότης στο συνεχές υφεσιακό περιβάλλον !
Αυτό από μόνο επιβεβαιώνει την ορθότητα διατήρησης ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΊΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΎ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΌΛΙ αντί της κατάργησής του και της μεταφοράς του στην Πάτρα.
Για όλους αυτούς του λόγους, καθώς και για πλήθος άλλων, ζητούμε την άμεση απόσυρση αυτού του νομοσχεδίου και την – καθ’ οποιονδήποτε τρόπο – ΜΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ή ΣΥΝΕΝΩΣΗ του ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗς ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ αλλά αντιθέτως τη διατήρηση και ενίσχυσή της.
Σε αντίθετη περίπτωση, η εφαρμογή του προτεινόμενου Νόμου, θα προκαλέσει τρομερές δυσχέρειες στον επιχειρηματικό μας κλάδο, με συνέπεια τη οργή μας εναντίον εκείνου που τον εμπνεύστηκε και τον υπόγραψε…
Περιμένουμε για την άμεση τροποποίηση του σχεδίου νόμου για την διατήρηση λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Τουρισμού Κεφαλονιάς & Ιθάκης.
Για το Δ.Σ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑς
Κ. ΑΤΣΑΡΟΥ Τ. ΜΑΡΚΑΤΟΥ