Το στοιχείο γ.(αα) της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 2160/1993, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 4179/2013, αντικαθίσταται ως εξής:
«γ. αα. Οριοθετείται σε χάρτη κλίμακας 1:500 ή 1:1000 η έκταση της χερσαίας και θαλάσσιας λιμενικής ζώνης.»
Άρθρο 08: Απλοποίηση δικαιολογητικών
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 01:Μεταφορά αρμοδιοτήτων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Υπουργείο Τουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού ΤουρισμούΆρθρο 02: Επιβολή προστίμων σε τουριστικές επιχειρήσεις – Εκκρεμείς δίκες Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 03: Σύσταση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύσταση θέσεων στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κατάργηση Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ορισμός καταφυγίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνηςΆρθρο 07:Επέκταση χερσαίας ζώνης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Απλοποίηση δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίαςΆρθρο 09: Δικαιολογητικά μερικής άδειας λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένωνΆρθρο 10:Δυνατότητα εξυπηρέτησης υδροπλάνων σε ανεξάρτητες όμορες θαλάσσιες ζώνες τουριστικών λιμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσηςΆρθρο 11: Δυνατότητα μεικτής χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτωνΆρθρο 12:Θαλάσσιες ζώνες ναυδέτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίαςΆρθρο 13: Επέκταση άδειας λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ένταξη πλωτών προβλητών ή μόλων έμπροσθεν σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων βάσει της διαδικασίας του ν. 2160/1993
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15: Σύσταση ενοχικών και εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε σύνθετο τουριστικό κατάλυμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17:Ρυθμίσεις για υφιστάμενα χιονοδρομικά κέντρα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ρύθμιση θεμάτων Σχολών Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 19: Θέματα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στον Τουρισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Αξιοποίηση ακινήτων του καταργηθέντος Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 21: Θέματα ειδικών μορφών τουρισμού-Αγροτουρισμός Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: Μορφές Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23: Άσκηση δραστηριοτήτων Αγροτουρισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διάθεση Αγροτικών Προϊόντων από επιχειρήσεις Αγροτουρισμού- Διατήρηση Οικόσιτων και άλλων ζώων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25: Πιστοποίηση Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού-Ειδικό Σήμα Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων ΑγροτουρισμούΆρθρο 26: Έλεγχος και Εποπτεία Επιχειρήσεων Αγροτουρισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27: Ειδικές φορολογικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις για τους Επαγγελματίες Αγρότες που παρέχουν υπηρεσίες Αγροτουρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσειςΆρθρο 28: Ειδικές χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Επέκταση εφαρμογής διάταξης περί Π.Ο.Τ.Α σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. και Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Κανονισμοί συμβάσεων, προμηθειών και υπηρεσιών Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τουριστική προβολή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31:Παραχώρηση και καθορισμός ανταλλάγματος για την χρήση αιγιαλού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32: Λοιπές Ρυθμίσεις
Καλημέρα! Πιστεύω ότι εκτός από την απλοποίηση των δικαιολογητικών θα πρέπει να υπάρξει και μία απλοποίηση των υποχρεωτικών απαιτήσεων (όπως άλλωστε προτίνει και η λίστα του ΟΟΣΑ). Αυτή τη στιγμή δεν είναι δυνατό για κάποιον να αποκτήσει άδεια για μη-κύριο τουριστικό κατάλυμα αν δεν έχει τουλάχιστον μία σειρά από εξωτερικούς και κοινόχρηστους χώρους όπως πισίνα και ρεσεψιόν. Αυτό δεν είναι δυνατό στα περισσότερα υφιστάμενα κτίρια στο αστικό περιβάλλον και δεν ααιτείται και από τους τουρίστες που θα επιλέξουν ένα τέτοιο κατάλυμα. Αντιθέτως θέλουν να είναι φθηνό άνα άτομο (π.χ. οικογένειες προτιμούν να νοικιάσουν ένα διαμέρισμα αντί για δωμάτια ξενοδοχείων) και καλά ενταγμένο στον αστικό ιστό. Το πρόβλημα αυτό που καθιστά απαγορευτικό τον αστικό τουρισμό οφείλεται στην μη-έκδοση νέων αδειών κάτω των 3 κλειδιών, τη στιγμή που όμως όλες οι υφιστάμενες συνεχίζουν να ισχύουν και να ανανεώνονται. Πέραν από την έλλειψη ανταγωνισμού, χαμένων ευκαιριών εργασίας για τους νέους με γνώση ξένων γλωσσών, παράλογο περιορισμό του τουριστικού προϊόντος και δημιουργία κρατικώς υποστηριζόμενου καρτέλ για τους «τυχερούς» που έχουν ήδη άδειες, πιστεύω είναι και βαθύτατα αντισυνταγματικό μιάς και δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι πολίτες με τον ίδιο τρόπο. Από τη στιγμή που δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις θα πρέπει να είναι ανοιχτό σε όλους. Και αν χρειαζόταν, τότε και πάλι θα πρέπει να είναι ανοιχτό σε όλους με τις απαραίτητες γνώσεις. Οτιδήποτε άλλο (όπως το σημερινό καθεστώς) είναι απολύτως άδικο. Παρακαλώ να ληφθεί πρόνοια για την απελευθέρωση της αδειδότησης, ή των μισθώσεων στα μη-κύρια τουριστικά καταλύματα ώστε να επιτραπεί ξανά η αδειοδότηση 1 & 2 κλειδιών, ή να προσαρμοστούν οι απαιτήσεις των 3 κλειδιών στις δυνατότητες του αστικού χώρου ή να καταργηθούν εντελώς οι υποχρεωτικές απαιτήσεις για άδειες μη-κύριων τουριστικών καταλυμάτων. Μια άλλη δυνατότητα θα ήταν επίσης να επιτραπεί η αστική ημερίσια μίσθωση χωρίς την ελάχιστη διάρκεια των 3 μηνών που ισχύει σήμερα.
Ελπίζω να ληφθούν υπόψην και να αντιμετωπιστούν αυτά που σας γράφω μιάς και αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού ο οποίος δεν ανέχεται πλέον να πριμοδοτούνται και να προστατεύονται ορισμένες ομάδες εις βάρος του κοινωνικού συνόλου.