Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 1 Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Δεληγιάννης | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:17
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντι να υπάρχει ο τομεας μονο για αυτες τις αυθερεσιες, να υπαρξει συνολικη μελετη και υποστηριξη για καταγγελιες κατα ολων τον δημοσιών υπαλληλων! Οποτε πας σε νοσοκομειο και καπνιζουν, κλεινουν γιαγιαδες ραντεβου και δεν εμφανιζονται ποτε, πηγαινεις σε υπηρεσιες και σου κανουν τη ζωη δυσκολη. Παραλληλα να υπαρχει και δυνατοτητα θετικης αξιολογησεις ωστε να αμοιβονται αυτοι που κανουν καλα την δουλεια τους. Οι καταγγελιες να μπορουν να γινονται μονο απο ταχυδρομιο,ασθαινοφορο, ιντερνετ και τηλεφωνο και καθε καταγγελια να παιρνει αριθμο και να μπορει δημοσιευετε (χωρις ονοματα) στο ιντερνετ! Επεισης οπιοι αναλαβουν τον ελενγχο να εχουν συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα περεωσης ωστε να μην κολάνε τα πραγματα όπως στα δικαστήρια και υπάρχει παραγραφή. Point system σε ολο το δημοσιο! Επεισης, σαν αντιμετρο να μπορει να γινετε ευκολα καταγγελια για την φοροδιαφυγη η για "περίεργες" υποθεσεις οπως βραδυνα μαγαζια και "παρκινγκ" στους δρομους μας απο προστασιες πχ.μεγαλα μαγαζια στο κολονακι Αυθαιρετοι υπαρχουν παντου. Στην πληονοτητα των Ελληνων η αστυνομια ισως ειναι το λιγοτερο!