• Σχόλιο του χρήστη 'Ναθαναήλ' | 29 Νοεμβρίου 2010, 13:26

    Όσον αφορά το όνομα νομίζω ότι είναι περιττό να ασχοληθώ αλλά το μόνο που θα αναφέρω είναι ότι το πολαπλά προτεινώμενο (εννοώ την κατευθυνόμενη "διαβούλευση" από την ΠΟΣΠΥΔ μέσω της αντιγραφής - επικόλλησης της πρότασής της που υποτιμά την παιδία μας όπως τα κατευθυνόμενα γκάλοπ π.χ.) από το Σωματείο των Εποχικών όνομα "ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ - ΔΙΑΣΩΣΗΣ" είναι αστείο γιατί τι άλλο θα μπορούσε να είναι οι πυροσβέστες!!!! Νομίζω ότι .......... Πυροσβέστες είναι το σωστό όπου ..... μπορεί να μπει είτε το επικουρικός είτε πενταετής κλπ Εδώ ο κόσμος χάνεται και .........βαρκούλες ανεμίζουν. Διαφένεται με την προσθήκη στην παράταση του ορίου και ενός άλλου κλάδου εκτός των εποχικών "εποχιακού εργατοτεχνικού προσωπικού (άρθρο 30 παρ. 20 ν.2538/1997, Α΄- 242)" ως φωτογραφική για μια κατηγορία ανθρώπων που προσλήφθηκαν για την επάνδρωση της αεροπυρόσβεσης και επίγειας πυρόσβεσης για το έτος 1997 από τη Δασική Υπηρεσία αφού το 1998 η δασοπυρόσβεση άλαξε χέρια, και μάλιστα ενώ στους εποχικούς απαραίτητη προϋπόθεση για να παραταθεί η ηλικία μέχρι 45 χρονών είναι να έχουν εργασθεί από το 2008 έως και το 2010 σ' αυτούς δεν μπαίνει καμιά προϋπόθεση. Δηλαδή όποιος προσλήφθηκε για ένα οκτάμηνο με τον παραπάνω Νόμο αυτόματα κερδίζει την παράταση του ορίου ηλικίας. Την ίδια στιγμή αν ένας ήταν εποχικός πυροσβέστης π.χ. από το 1998 έως το 2008 δεν κερδίζει την παράταση του ορίου ηλικίας. Άλλο ένα παράδειγμα της αδικίας που διενεργείται είναι το παρακάτω. Ένας πολίτης εργάσθηκε από το 1988 έως το 1998 στη Δασική Υπηρεσία ως Εποχικός Πυροσβέστης και από το 1998 έως το 2009 στην Πυροσβεστκή δηλαδή 21 αντιπυρικές περιόδους. Όταν ξεκίνησε να εργάζεται ήταν 21 ετών σήμερα είναι 43 ετών. Ε!!!! αυτός κύριοι αποκλείεται από το διαγωνισμό αυτόν λόγω του ότι υπερβαίνει την ηλικία των 29 ετών και επειδή δεν εργάσθηκε το 2010!!!!! την ίδια στιγμή συμμετέχει όποιος εργάσθηκε τα τρία τελευταία χρόνια ή ένα χρόνο ως εποχιακός εργατοτεχνίτης στη Δασική (άρθρο 30 παρ. 20 ν.2538/1997, Α΄- 242)Νομίζω ότι αν αποκλείονται άνθρωποι με 15 και 20 αντιπυρικές περιόδους ή επειδή διέκοψαν την υπηρεσία τους για να υπηρετήσουν στο στρατό όπως κάποιος που ενώ εργάσθηκε το 2008 και το 2009 δεν εργάσθηκε επειδή υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία (δεν προβλέπεται καμιά εξαίρεση ενώ το ζήτημα έχει διευθετηθεί από το Πυροσβεστικό Σώμα) τότε με το νόμο αυτό δεν λύνεται το πρόβλημα αλλά επιδεινώνεται με μία ακόμα αδικία. Προτείνω αντ' αυτού η παράταση του ορίου των εποχικών πυροσβεστών και μόνο αυτών γιατί διαφορετικά θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιώλου!!! να λαμβάνονται υπόψην το σύνολο των αντιπυρικών περιόδων που εργάσθηκαν από την εφαρμογή του Ν. 2190 (Πεπονή για λόγους Ιστορικούς) και μετέπειτα ή στη χειρότερη εκδοχή από την εφαρμογή της πενταετίας και μετέπειτα δηλ. το 2000 και να είναι ανάλογη αυτών με κορυφή τα 50 έτη. Έτσι κάποιος που είναι 50 ετών θα έχει το λιγότερο 10 έτη και αν υπολογίσουμε την πρώτη εκδοχή του 2190 μπορεί και 15 έτη και με ορίζοντα τα 60 ή 65 θα έχει μπροστά του αρκετά χρόνια θεού και Δ.Ν.Τ. θέλοντος να προσφέρει τις Υπηρεσίες του. Εν ολίγοις προτείνω αποκλειστική πριμοδότηση στην ηλικία (επέκταση του ορίου) αναλογικά με τις αντιπυρικές περιόδους που εργάσθηκε ο κάθε υπάλληλος και ανεξάρτητα των ετών που αυτές πραγματοποιήθηκαν, που όμως σε καμιά περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τα 50 και και με κατώτατο όριο τα 45 με τις τρις τελευταίες περιόδους. Επίσης για την πριμοδότηση με μόρια των εθελοντών πενταετούς υποχρέωσης προτείνω την προσθήκη "να έχουν εκπληρώσει ευδόκιμα τις υποχρεώσεις τους" για να αποφύγουμε αυτούς που φεύγουν ή απολύονται για άλλους λόγους π.χ. πειθαρχικούς. Στην παρ. 4 αναφέρεται "οι κενούμενες θέσεις εποχικών μεταφέρονται στο Π.Σ. ως θέσεις πυροσβεστών" νομίζω ότι αυτό δεν είναι δυνατόν μάλλον επικουρικών πυροσβεστών εννοείται.