Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 4 Οργάνωση και Τρόπος ΛειτουργίαςΣχόλιο του χρήστη βιλλ | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:45
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
@ . από Ιωάννης Δεληγιάννης - — 25 Νοεμβρίου 2009 @ 15:31 Μεσο ιντερνετ, ταχυδρομιου και τηλεφωνου. Γενικευμενο για ολους τους δημοσιους υπαλληλους! Σωστός. Εντελει, χρειαζεται ειδική υπηρεσια παραπονων/Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας? Και εαν ναι, γιατι οχι για ολους τους δημοσιους υπαλληλους? Χωρις να γνωριζω, ειμαι (σχεδον) σιγουρος οτι ηδη υπαρχουν διαδικασιες και αρμοδιοτητες, ομοιες με αυτες που θα αναλαβει το Γ.Α.Π.Α. Σε καθε υπηρεσια, και σε καθε υπουργειο. Μηπως χρειαζεται να εξεταστει συνολικα ο μηχανισμος των Ε.Δ.Ε.? Μηπως τα μελη των Ε.Δ.Ε. ΔΕΝ πρεπει να ειναι συναδελφοι/απο το ιδιο σωμα/υπηρεσια/τομεα/κτλ με αυτους που εξεταζονται? Μηπως για ορισμενα αδικηματα καποιοι πρεπει να φευγουν (μετα απο ΕΔΕ) αμεσως, με τις κλωτσιες, και με υπαγωγη στο ποινικο δικαιο? Μηπως μια υπηρεσια τυπου Internal Affairs να μπορει να εξετασει τους παντες και τα παντα, μεσα στο δημοσιο? Και μηπως οι ιδιοι οι Internal Affairs να εξεταζονται απο 3ους περιοδικα?