Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 1 Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Θεόφιλος Βαμβάκος | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:44
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητέ Υπουργέ, Καταρχήν σιδεροκέφαλος και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας! Κάποιες σκέψεις μου: Πιστεύω ότι κάποιες από τις κακές συμπεριφορές των οργάνων προς των πολίτη οφείλονται στο ότι ο πολίτης για κάποιο λόγο εκφράστηκε ενδεχομένως αισχρά (κακώς!!) όσον αφορά συγγενικά πρόσωπα του οργάνου ή έθιξε το όργανο σε κάτι, με αποτέλεσμα να τον "τιμωρήσει" πάραυτα το όργανο. Δεν πρέπει όμως να γίνεται έτσι. Την στιγμή εκείνη ο υβρίζων πολίτης εκπροσωπεί μόνον τον εαυτό του ενώ το υβριζόμενο όργανο εκπροσωπεί κάτι σοβαρότερο, που είναι το κράτος. Και το κράτος δεν χειροδικεί! Ας γίνει κτήμα και συνείδηση των οργάνων μέσα από σεμινάρια ότι την στιγμή εκείνη δεν διαπληκτίζονται πολίτης προς πολίτη, απαιτείται από το όργανο λοιπόν να επιδείξει ψυχραιμία χωρίς να θεωρεί ότι η ύβρις του πολίτη απευθύνεται σε αυτό (που στο κάτω κάτω δεν γνωρίζονται προσωπικά...) Εάν σώνει και καλά το όργανο θεωρήσει προσωπική την επίθεση, έ, ας προσφύγει σε μήνυση.