Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 1 Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Μαυρέας Μιχάλης | 24 Νοεμβρίου 2009, 11:56
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θερμά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας αυτή. Πράγματι το γραφείο αντιμετώπισης περιστατικών αυθαιρεσίας των Σωμάτων Ασφαλείας αποτελεί έναν καινοτόμο θεσμό για την χώρα μας και πιστεύω με την δημιουργία του θα επαναφέρει αφενός την εμπιστοσύνη των πολιτών στα Σώματα Ασφαλείας και αφετέρου να ανυψώσει και το ηθικό όλων των εργαζομένων στα Σώματα Ασφαλείας. Το ζητούμενο είναι να μπορεί να αισθάνεται ασφαλής κάθε ένας στην χώρα μας είτε είναι Έλληνας πολίτης είτε είναι μετανάστης ή τουρίστας. Μήπως πρέπει τα γραφεία αυτά να ευρίσκονται μέσα στα ΚΕΠ ή στα Δημοτικά και Κοινοτικά Καταστήματα? Έτσι μειώνονται και οι δαπάνες που απαιτούνται για την λειτουργία τους ενώ στους χώρους αυτούς η πρόσβαση των πολιτών είναι πιο γνώριμη και πιο εύκολη. Βεβαίως η στελέχωση των γραφείων αυτών πρέπει να γίνει έτσι όπως περιγράφεται στη διαβούλευση. Μήπως στα γραφεία αυτά πρέπει να δέχονται και τα ευμενή σχόλια για εργαζομένους στα Σώματα Ασφαλείας από πολίτες που εξυπηρετήθηκαν και να αναδεικνύονται από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη με ειδικές βραβεύσεις παρουσία πολιτών προκειμένου με αυτό τον τρόπο σύντομα θα επέλθει "Συμφιλίωση Πολιτών και Σωμάτων Ασφαλείας" και οι πολίτες θα αισθάνονται ασφαλείς από τυχόν αυθαιρεσίες των Σωμάτων Ασφαλείας και οι εργαζόμενοι σε αυτά υπερήφανοι για την προσφορά τους στους πολίτες αυτής της χώρας.