Αρχική Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 1 Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Ντάσιος | 3 Δεκεμβρίου 2010, 20:46
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 1, ΠΑΡ. 2 Οι καταγγελίες πρέπει να είναι επώνυμες και γραπτές, να υποβάλλονται δε στο Γραφείο ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, αυτοπροσώπως ή μέσω πληρεξουσίου δικηγόρου. Προτείνω και την ηλεκτρονική υποβολή τους. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1 Να υπάρξει μέριμνα ώστε ο καταγγείλας να ενημερώνεται για την εξέλιξη της καταγγελείας του. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2 Να υπάρξει πρόβλεψη ποινής για όποιο υπηρεσιακό όργανο σε οποιδήποτε στάδιο εξέλιξης της καταγγελίας καθυστερεί αδικαιλόγητα ή κολυσιεργεί ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Εάν το σύστημα ακολουθήσει την μοίρα των Ε.Δ.Ε. (πόρισμα ποτέ ή μετά από χρόνια ή άπαντες άμεμπτοι), καλύτερα να μην πληρώνω (ως φορολογούμενος) για μία ακόμη άχρηστη υπηρεσία.