Αρχική Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 1 Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Νικόπουλος | 4 Δεκεμβρίου 2010, 06:46
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαραίτητη η ύπαρξη γραφείου αποδοχής και διερεύνησης καταγγελιών. Απαραίτητη η αποδοχή και ανωνύμων αλλά επαρκώς τεκμηριωμένων (πχ σε βίντεο) καταγγελιών. Το αν το συγκεκριμένο σχήμα λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά δεν ξέρω. Ίσως θα πρέπει οι καταγγελίες που απορρίπτονται να δημοσιεύονται άμεσα στο διαδίκτυο και όσες διερευνώνται να δημοσιεύονται μετά ένα εύλογο χρονικό διάστημα . Όσες δεν επιτρέπεται να δημοσιοποιηθούν να ελέγχονται από τον Συνήγορο του Πολίτη. Κακώς όμως περιορίζεστε σε θέματα αυθαιρεσίας οργάνων. Μία προφανώς παράνομη δραστηριότητα κάτω από τη μύτη της αστυνομίας δεν πρέπει να καταγγέλλεται και να διερευνάται αν κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια με το αζημίωτο. Κάποιες ηλίθιες γραφειοκρατικές διατάξεις πού θα καταγγέλλονται; --Οι λόγοι αλλαγής ταυτότητος που αναφέρονται στην σελίδα των ΚΕΠ στο διαδίκτυο διαφέρουν από εκείνους που αποδέχονται στα αστυνομικά τμήματα. --Όταν κατέθεσα την άδεια οδήγησης για μετατροπή της σε ευρωπαϊκού τύπου δέχθηκα κλήση γιατί δεν την είχα μαζί μου! Ούτε η βεβαίωση του υπουργείου μεταφορών ούτε η φωτοτυπία του παλαιού διπλώματος μαζί με την ταυτότητά μου ήταν αποδεκτά ως άδεια οδήγησης του υπουργείου μεταφορών. --Κάποιες λάθος οδικές σημάνσεις που τις εκμεταλλεύονται τα όργανα για να κόβουν κλήσεις πού θα καταγγέλλονται. Υπάρχουν σήματα ξεχασμένα από προ διετίας επισκευές.....